Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. A farokidom már megvan.-az volt a referenciamunka a mesternek- A fémrészek festve, a sárhányó és a láncvédő hőkezeléssel lesz felújítva.
Én tavaly leengedtem a karbit, pöccre indult. Idén benne hagytam és még nem indítottam el, majd tavasszal. Akksit vedd ki és meleg helyen tartsd . Szerintem felesleges havonta töltőre tenni. Elég amikor kiveszed és elrakod és amikor előveszed.
Középsztenderen vagy emelőn tárold, lényeg hogy ne a gumikon legyen a motor súlya egész télen. Előírt nyomásra fújd fel a gumikat. Amikor vettem a motort 1 évig állt és amikor megvettem felfújtam a gumikat és el is hasadtak (lásd váratlan kiadás albumom)
Takard le persze ne szálljon rá minden por meg dzsuva.

Ez az én véleményem, ha akarod megfogadod de szerintem így érdemes
Akibor000, te hogyan tároltad télen a gépet? Benzin a karbiban vagy leengedve, gumik nyomáson vagy anélkül, bakon, akku legyen csepptöltőn vagy elég mondjuk havonta tölteni egy-egy napot, letakarva vagy sem? Nem fűtött garázsban áll! köszi
Most van itt a pillanat, hogy a lengőkar csapágyai is meg legyenek zsírozva!
Festetni fogod a hátsó részt?
Ezzel a felállással egy igen szivatós talicskaként lehet elbiciklizni fele.
GS 500 nagyon naked... " Kozmetikushoz" készülve. Már nagyon megérdemli.
pontosan. majd ha elkopott cseréled...
Akkor viszont kár kidobni az alig használt betétet, egyébként is csak hideg időben tapasztaltam.
40 fölött már az a gyanús ha nem fáj semmi
Hát Lovikám, tudod ebben a korban nem csak a a motor nyikorog, hanem a tulaj is.
Ugyan már, a Tiéden az lenne a csoda, ha nem nyikorogna vénségében.
Enyém 99-es és szintén nyikorog, már több fékbetétet próbáltam, sőt kipróbáltam már a rézpasztát a fékbetét hátoldalára, ahol a dugattyúval érintkezik, de lófasz van. Van mikor szól, van mikor nem, hozzá kell szokni.
Minden évjáratra jellemző?
A hátsó fék csikorgása "típushiba" tudtommal.
Mondják is néha, hogy 'nem bug, hanem feature' :D
Még annyit egyébként megpróbálok majd mielőtt kidobom a hátsó-t hogy kicsit lecsiszolok a legfelső rétegből.
Annyiért már vehetsz első tárcsát is innen...
Az a hátsó organikus EBC betét nekem vagy 2000 km-en keresztül csikorgott mint állat a vadi új tárcsával. Aztán bekopott szerencsére.
Az elsőnél nincs gondom a trw-vel, jól fékez és egyenletesen kopik. Hátul akkor lehet kipróbálom a sima ebc-t, (FA063) nem vészes az ára sem. Találtam brembo-t is a kínálatban, hasonló árban mint az ebc.
Én marha itthon vettem anno EBC-t, 31k-ért...
Én a hátsó tárcsát innen vettem, ha jól emlékszem 17 ezerbe volt postaköltséggel együtt.
ezesetben logikus a kérdés...
Sziasztok
Gs500 bukócső eladó!
Érd: petyaa89@freemail.hu
Ha valakit érdekel, eBay-en nagyon olcsón vannak gyári féktárcsák GS-re:
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
Ferodot felejtsd el, TRW-Lucas-t szintén. EBC elvileg a gyárival megegyező, de elég az organikus, vagy a félszinter. A szintet megzabálhatja a tárcsát. AP-Racing Nekem bevált, ilk az EBC-nek van vastagabb változata, ami tartósabb és minimális az árkülönbség a simához képest. Még ha kicsit le kell csiszolni is jobban megéri.