Eddig csak a rocket fogott meg,130-nal teszem 2-be.Nincs 4 mp amig 100 on van.8000 nel 160 12000 nel 220,ha kell gyorsvaltoval kzplung es gazelvetel nelkul siman foghato nagyobb motor is.
MT-01 90 paci 150 Nm
2000-es fordulaton 88, 2500-nál 108 km/óra, 3000-nél pedig már 135-tel megy, míg 4000-nél majdnem 180.
A Bulldog a butított kistesó..
0-100 4.5 mp
Onnan is betyárosan huz 190 ig... Nem kell félteni a bulldogot
Amúgy meg nem halál motor kell ami 300 fölött megy.. Motorozni túrázni tökéletes ha kényelmes lesz nekem
Dehoooogy. Az R-es mocik akkor kezdenek el élni amikor ez leforog.....aztán váltogatnod kell és az pont elég ,hogy odavágják. Ez max 6500-ig pörgethető. Hosszú löket V2.....ennél minden robbanást érzel a segged alatt.....
Nekem nagyon tetszik mert egy vadállat....csakhogy a kiba MT-1-ek nagyon tartják az árukat
Az a szottyadék csopper nyomatékból 100-ig odabassza az összes R-es cuccot...nem kell váltogatni mert uccsó fokozatban 50-től végig dolgozik....cserébe falja a hátsó gumit. Bulldog MT-1 stb
Főnök ha ezt az RX-et fel lehet így cuccolni mint a képeken,vagy az enyémet hálózsákostúl,békatalpastúl 10 napra mindennel akkor nehommá gondot okozzon ez a bulldog.
Hát én azon a képen egyetlen szabad, hozzáférhető vázdarabkát nem látok, amihez bármiféle hátsó- és oldalkonzolt rögzíteni lehetne.100 literes tanktáskával meg hülyén nézne ki.
Olvastam róla sok cikket.. Azt írták elég kényelmes és jól pakolható. Ha van hozzá 3 doboz akkor pláne...
Eredetileg dl 650 volt a cél de ez bele ronditott a képbe mert nagyon megtetszett
Aztán amikor elérkezik a döntés akkor derül ki hogy melyik is lesz, majd ha mentem mindkettővel
Nekem pl pont ez a formavilág jön be...
De emellett tetszik a GS felé retro dizájn is..
Ott van például a bulldog amit nem rég beraktam csoportba. Na annak aztán végképp semmi köze a Kawasaki felé formavilághoz, mégis amikor megláttam beleszerettem és nagy valószínűséggel jövőre ilyenem lesz
Ez elég szubjektív, ízlés dolga, kb. mintha a retro és a modern között akarnád eldönteni melyik a szép. Mindkettő, csak másképp. Ez a különbség egyébként szerintem már a GS-nél is előjön az F és a naked között, mégis ua-ról a motorról van szó.
2000-es fordulaton 88, 2500-nál 108 km/óra, 3000-nél pedig már 135-tel megy, míg 4000-nél majdnem 180.
A Bulldog a butított kistesó..
Onnan is betyárosan huz 190 ig... Nem kell félteni a bulldogot
Amúgy meg nem halál motor kell ami 300 fölött megy.. Motorozni túrázni tökéletes ha kényelmes lesz nekem
Nekem nagyon tetszik mert egy vadállat....csakhogy a kiba MT-1-ek nagyon tartják az árukat
Ez a narancs rocket turbóval mr talán jobb csak nelenne csopper és 300 kilós behemót.
http://youtu.be/HJoiKbjnq0Q
Tessék itt full doboz szett rajta van
Eredetileg dl 650 volt a cél de ez bele ronditott a képbe mert nagyon megtetszett
Aztán amikor elérkezik a döntés akkor derül ki hogy melyik is lesz, majd ha mentem mindkettővel
Kivülről jól néz ki de úgy megy mint egy csopper na.
Zsiráf se kéne otthonra.
Még messze van a csoppertol...
De emellett tetszik a GS felé retro dizájn is..
Ott van például a bulldog amit nem rég beraktam csoportba. Na annak aztán végképp semmi köze a Kawasaki felé formavilághoz, mégis amikor megláttam beleszerettem és nagy valószínűséggel jövőre ilyenem lesz
https://content.kawasaki.com/C...
Ez a forma nekem se tetszik. A naked bike szerintem nézzen úgy ki mint a GS vagy a Bandit.