Inkább elmesélem, hogy: Volt egy stand, ilyen Arab kinézetű emberek árultak többnyire bőrcuccokat. Vettem egy kesztyűt 6 rugóért amit alku előtt 9-ért akartak adni. Minőségnek tűnik boltban minimum 12 lett volna. A tavalyi Sox-os kesztyűm 2 hét alatt csúnyán szétfeslett mindkettő ugyan ott. Csak a blokkját sajna nem raktam el és ezért hiába mentem reklamálni a nagy sox feliratú kesztyűvel.
Lovi Múltkor jól megröhögtettél. De most jóindulatból írom, hogy vannak érvek, tények, amikkel már nem érdemes vitatkozni, mert visszatetsző és visszafelé sül el. Ez a sully dolog is ilyen volt.
Azóta kezd ilyen hangnem elharapódzni, amióta Fisi átjárkál ide... ez a támadó lesajnáló hangnem mint valami vírus könnyen megtelepszik az emberben, és amikor kiszáll, akkor is folytatódik. Ő pedig kényelmesen hátradőlve lidlis sörével jókat röhög rajtunk. Egy kakaskodó ember, az a fajta húsvéti locsoló gyerek, akitől az egész utca fogja a fejét, mert mindenhová becsönget a pacsulival, pedig senki sem hívta.
Nem konkrétan a tulajokra gondoltam, mert nem csak ők képviselik ezt az álláspontot, hanem azért ennél többen is, ezért a "Ti". Én pedig nem minősítettem a motorotok. Különben sem egy ligában játszik a kettő..hiszen nagyjából kétszer annyiba kerül a bömös mint a suzuki. Itt viszont már (mivel nem fogom személy szerint visszakeresni ki mondta) elhangzott a nagy GS "fosozása" így-úgy, néha alappal néha alaptalanul.
1: kvázi közemegyezés alakult ki itt arról hogy a GSXF milyen szupi motor, én is csak erre reflektáltam, minősítés nélkül... Nem azért fórumozok hogy utána privátban emailezzek ha "sikamlós" lesz a téma..
2: engem teljes mértékben hidegen hagy hogy ki mit gondol a motoromról, tisztában vagyok a hiányosságaival és az erősségeivel is. Úgy gondolom túlzottan ajnározni se szoktam. Szeretem a puha futóművét, a nyomatékos blokk karakterisztikáját, meg a kardánt.. meg azt hogy kategóriáján belül olcsónak számít, már ami a fenntartását illeti. Aztán ennyi.
3. Szerintem ugyan olyan, a saját portékáját mindenféle kritika nélkül kezelő, de a vélt vagy valós erősségeit az egekig fényező típusú ember vagy mint a Fisi.. vagy mint egy tipikus Fidesz hívő. Továbbá nem csak, hogy nem tudsz a mindenkori sajátodra némiképp kritikus szemmel nézni, de a kritikát (vagy az ellenvéleményt) még ráadásul nehezen, vagy egyáltalán nem is tűröd. TattoedAngel ezzel szemben mint gyakorló GSXF tulaj és volt GS-es sokkal jobban áll.. tőle még nem láttam sértődést, és az egészségesnél nagyobb mértékű elfogultságot (amiért azért néha gyengén kövezni is szoktátok), általában objektíven próbál állni a dolgokhoz, akkor is ha az épp a sajátja..
A "Ti" jelzőről baromira leakadhátnál, mert ahogy látom fisi barátoddal szinkronban használjátok. Én pl egy kurva rossz szót nem szóltam még a GS-ről, de szerintem Widi vagy TattooedAngel sem, mást pedig nem ismerek, akinek GSX650F-je lenne...
1. Ha valaki mond valamit, azt Ő mondja, nem a GS fórum. Attól, hogy itt írja le, még nem biztos, hogy mindenki véleményével megegyezik, ugyanúgy, ahogy nem a GS fórumot kell fikázni, ha valaki (aki itt is szokott hozzászólni) máshol hülyeségeket ír. Ha valakivel bajod van, azzal az egy emberrel beszéld meg, lehetőleg e-mail-en, vagy bárhogyan, a lényeg, hogy ne itt hivatkozz erre, meg arra...
2. Szerintem egy GSX650F tulajtól sem hallottál egy rossz szót sem a vasadra, vagy akár csak a típusra. Az, hogy dícsérjük, mert tetszik, és meg vagyunk vele elégedve, szerintem szívünk joga, de amit leírtam a minap, az mindenkire igaz, Rád is, azt olvasgasd, ha nem volt egyértelmű, hogy mi bajom a negatív hasonlatokkal. És ne gyere Te is az objektív ténymegállapító véleménnyel, mert ha már véleményről beszélünk, az nem objektív, ha meg negatív hasonlatokat mormolsz, az meg fikázás... (szerintem)
3. Továbbra is szájbafosom az összes fikázó köcsögöt.
Szándékosan nem a CBR-t hoztam fel. A GSX650F-et szoktátok az egekig magasztalni hogy milyen szuper meg könnyed fürge stb.. a BMW boxer GS-e meg sokszor szokott olyan kontextusban megjelenni mintha valami kelletlen, óriási és nehézkes monstrum lenne. Sok mindent a szemére lehet vetni a nagy GS-nek, de ezeket nem. Komolyabb fék és futómű, jóval erősebb és nagyobb blokk, nagyobb tank.. ellenben ugyan akkora tömeg. Szóval én ezekből azt szűröm le hogy jobb motor, sőt valószínűleg minden felhasználási körben jobb.
(persze ehhez ki kell venni az egyenletből a bekerülési és szervizköltségeket, de most nem is erről volt szó)
A BMW-ét nem Wikipédiából vettem, a GSXF-ét ott találtam, de ahogy nézem ezt ti se cáfoljátok..szóval nem lőttem mellé.
Kérdés, hogy a 238kg a BMW száraz vagy folyadékkal feltöltött súlya-e...
A GSXF-nél csak 216kg. De ha a feltöltött a 238 a BMW-nél, akkor a terjedelmes idomokat figyelembe véve az a +3kg nem is vészes, sőt, sportdobbal már nyert is, a bömösön nem tudom mit lehetne még faragni?!
Kettő, Dipshit kapd, be aki itt fenyez az épp itt egy két emberke.
1: kvázi közemegyezés alakult ki itt arról hogy a GSXF milyen szupi motor, én is csak erre reflektáltam, minősítés nélkül... Nem azért fórumozok hogy utána privátban emailezzek ha "sikamlós" lesz a téma..
2: engem teljes mértékben hidegen hagy hogy ki mit gondol a motoromról, tisztában vagyok a hiányosságaival és az erősségeivel is. Úgy gondolom túlzottan ajnározni se szoktam. Szeretem a puha futóművét, a nyomatékos blokk karakterisztikáját, meg a kardánt.. meg azt hogy kategóriáján belül olcsónak számít, már ami a fenntartását illeti. Aztán ennyi.
3. Szerintem ugyan olyan, a saját portékáját mindenféle kritika nélkül kezelő, de a vélt vagy valós erősségeit az egekig fényező típusú ember vagy mint a Fisi.. vagy mint egy tipikus Fidesz hívő. Továbbá nem csak, hogy nem tudsz a mindenkori sajátodra némiképp kritikus szemmel nézni, de a kritikát (vagy az ellenvéleményt) még ráadásul nehezen, vagy egyáltalán nem is tűröd. TattoedAngel ezzel szemben mint gyakorló GSXF tulaj és volt GS-es sokkal jobban áll.. tőle még nem láttam sértődést, és az egészségesnél nagyobb mértékű elfogultságot (amiért azért néha gyengén kövezni is szoktátok), általában objektíven próbál állni a dolgokhoz, akkor is ha az épp a sajátja..
Mentem ma Ciberével, nekem való motor.
Lehet ennél már érdemes mérlegelni hogy mennyi pénz ráfordításával hozható rendbe. Bár jó lenne tudni mi a hibája.
1. Ha valaki mond valamit, azt Ő mondja, nem a GS fórum. Attól, hogy itt írja le, még nem biztos, hogy mindenki véleményével megegyezik, ugyanúgy, ahogy nem a GS fórumot kell fikázni, ha valaki (aki itt is szokott hozzászólni) máshol hülyeségeket ír. Ha valakivel bajod van, azzal az egy emberrel beszéld meg, lehetőleg e-mail-en, vagy bárhogyan, a lényeg, hogy ne itt hivatkozz erre, meg arra...
2. Szerintem egy GSX650F tulajtól sem hallottál egy rossz szót sem a vasadra, vagy akár csak a típusra. Az, hogy dícsérjük, mert tetszik, és meg vagyunk vele elégedve, szerintem szívünk joga, de amit leírtam a minap, az mindenkire igaz, Rád is, azt olvasgasd, ha nem volt egyértelmű, hogy mi bajom a negatív hasonlatokkal. És ne gyere Te is az objektív ténymegállapító véleménnyel, mert ha már véleményről beszélünk, az nem objektív, ha meg negatív hasonlatokat mormolsz, az meg fikázás... (szerintem)
3. Továbbra is szájbafosom az összes fikázó köcsögöt.
Kicsit kikormoltuk a csöveket
(persze ehhez ki kell venni az egyenletből a bekerülési és szervizköltségeket, de most nem is erről volt szó)
A BMW-ét nem Wikipédiából vettem, a GSXF-ét ott találtam, de ahogy nézem ezt ti se cáfoljátok..szóval nem lőttem mellé.
Persze nem lehet, mert elzavartad baze...
Ha nem szériaként rendeled, hanem extrákkal, akkor pl. már nem annyi az annyi! De pl a cbr600-nál nem könnyebb, miért nem azt hoztad fel példának?!
oda
vissza
A GSXF-nél csak 216kg. De ha a feltöltött a 238 a BMW-nél, akkor a terjedelmes idomokat figyelembe véve az a +3kg nem is vészes, sőt, sportdobbal már nyert is, a bömösön nem tudom mit lehetne még faragni?!