Tsanyival pont erről beszélgettünk nem rég, hogy 2-3 hetente beindítani 5-10 percre sokkal hasznosabb, mint ezek. A blokkon belüli párásodás ellen ez véd legbiztosabban és a többinek sem árt ha kicsit megmozgatja a rendszer...
Én csak olajat cserélek szűrővel, teletankolom, kap benya tartósítót, kap minden henger egy kis olajat, betömködöm a kipuf végét, letakarom, havonta az akkut töltöm. Kb ennyi.
Majd március elején kitolom, akku be, és megpróbálom beindítani.
valaki meg a 6000 -es olajcserére ,évszaktól függetlenül.
aki pl. nem megy évi 6ezret az minek cseréljen akár ősszel v. tavasszal ? (én megélhetési motoros vagyok, amíg az idő engedi használom. az előző télen dec.- januárban is lehetett motorozni.)
amúgy mi az az extra "téliesítés" amit normál karbantartáson felül is meg kell (kéne) csinálni ?
Én azért is rakom el, mert most egy fűtetlen nyirkos garázsban van és télen az még zordabb lesz. A fűtöttbe meg bevinni nem kis feladat, ráadásul ha egyszer oda bemenet akkor onnan ki már csak vizsgára jön ki.Méregettem már és kitölti a szabad tér nagy részét + lesz egy robogó is mellette.
Annak nem látom értelmét, hogy kapja az ívet az időjárástól, mert én néha elmegyek vele valahova. A teleltetési terv már megvan, várom a dátumot amit kitűztem. Addig eljárok vele melóba. REggel élményt ad, hogy fel tudom verni a szomszédokat a hangjával.
Egyáltalán minek elrakni? Nem ritka a jó idő januárban sem amikor pár órára ki lehet mozdulni... ...azért ha évente egyszer lecseréli valaki az olajat akkor kár a téli-nyári használaton rágódni.
Kicsit a nagy elélvezésre játszottam... mivel nem lett baj így szerencsére. De az azért durva utólag belegondolva hogy amikor 7-8szor dudáltam a kürtre tenyerelve hosszan míg átfűztem magam a kerepesi úti meg a rákóczi úti esti dugón, az mind meglehetősen éles helyzet volt. Pedig Nagytarcsánál megfogadtam hogy normálisan fogok közlekedni, de egyszerűen ha meglátom a dugót, elborul az agyam..és sajnos volt dugó.
Mondjuk az is igaz hogy egyszer sem éreztem úgy hogy nem uralom a szitut.. bár igen nagy köcsög voltam végig azt nem is tagadom.
nem tesz jót a fémnek, ha begyűjtjük a párát !
http://www.kephost.com/images4...
Én csak olajat cserélek szűrővel, teletankolom, kap benya tartósítót, kap minden henger egy kis olajat, betömködöm a kipuf végét, letakarom, havonta az akkut töltöm. Kb ennyi.
Majd március elején kitolom, akku be, és megpróbálom beindítani.
aki pl. nem megy évi 6ezret az minek cseréljen akár ősszel v. tavasszal ? (én megélhetési motoros vagyok, amíg az idő engedi használom. az előző télen dec.- januárban is lehetett motorozni.)
amúgy mi az az extra "téliesítés" amit normál karbantartáson felül is meg kell (kéne) csinálni ?
Annak nem látom értelmét, hogy kapja az ívet az időjárástól, mert én néha elmegyek vele valahova. A teleltetési terv már megvan, várom a dátumot amit kitűztem. Addig eljárok vele melóba. REggel élményt ad, hogy fel tudom verni a szomszédokat a hangjával.
A telóm viszont egy kicsit még várat magára...
Kicsit a nagy elélvezésre játszottam... mivel nem lett baj így szerencsére. De az azért durva utólag belegondolva hogy amikor 7-8szor dudáltam a kürtre tenyerelve hosszan míg átfűztem magam a kerepesi úti meg a rákóczi úti esti dugón, az mind meglehetősen éles helyzet volt. Pedig Nagytarcsánál megfogadtam hogy normálisan fogok közlekedni, de egyszerűen ha meglátom a dugót, elborul az agyam..és sajnos volt dugó.
Mondjuk az is igaz hogy egyszer sem éreztem úgy hogy nem uralom a szitut.. bár igen nagy köcsög voltam végig azt nem is tagadom.
http://hegylakok.hu/2013/10/ci...