Szerintem most nekem se volt 7... bár nem számoltam. Mondjuk nem hiszem hogy 6 alá lement volna.
60-as tábla. Út tiszta hepehupa, de kráter nincs.. na itt még jó volt 110-120 körül is a motor. Ahol ennél alacsonyabb szám volt az úthiba tábla mellett ott sokszor még az ajánlott sebesség is soknak bizonyult. De mire erre rájöttem... elég sok kátyúba (ami a kátyúk teljes számát tekintve egyébként kifejezetten kevés is) sikerült úgy belerongyolnom, hogy minden egyes alkalommal lepereghessen előttem egy felnitörés képe Mondjuk megúsztam szerencsére.
Merre voltatok?
No ez egy nem tervezett katika volt. Csak délután 13:00 tól értem rá (meló), délben felhívott egy haverom, kérdezte mennék-e gondoltam ettől okosabbat úgysem tehetek, elindultunk.
Nagyon csúsztott a falevél, minden nyirkos volt és már sötétben indultunk haza a várromtól. Ami a meglepetés volt, a levelek alatt múrva. Először azt hittem puha a gumi mert szabály szerüen oldalra ide oda billegett az elsőkerékk. A vár tövében volt egy pihenő, odáig mentünk.
Rájöttem, kellene egy másik motor is, egy túraenduró.
Az az ülés nem túl vastag.
És a banditnak szerintem a lágyabb futóműve jobb a szar utakon.
Biztosabban nyeli el a kátyukat.
Nem pattog mint én az utakon.
Bár sima fincsi osztrákon nem lehet rossz.
Vannak benne jó szakaszok, de faramuci módon ott ahol szép lenne a motorozás kritikán aluli az útminőség. Oda-vissza összesen olyan 6-7 óra volt kb a menetidő.
Egyébként ettől függetlenül ha errefelé lesz dolgom még megyek majd erre, mert amúgy tök nyugis. Forgalom a javarészen semmi, traffipara se nagyon van.. ellenben a felniparával.
Kiskörénél úgy belementem egy kátyúba hogy kiugrott a helyéről a műszerfal és az idom közötti gumitömítés is.. én meg pattogtam mint egy bolha az ülésen
Na, hazaértem a Hortobágyról. Pénteken végül nem a hegyek felé mentem, mert kicsit elúsztam az idővel... hanem az alföld felé. Gondoltam majd 100 kilométerrel rövidebb.. és nyilván sokkal gyorsabb is lesz. Hát sikerült olyan útvonalat kiötölnöm, ahol a google által kalkulált, eddigi tapasztalataim szerint motorral a fantazmagória kategóriába sorolható menetidő többé-kevésbé pontosnak bizonyult. Nem szoktam szóvá tenni ha valahol rossz az út, de a végefelé már káromkodtam
Bobalyának külön köszönet hogy anno tett fel képet a kiskörei hídról, most már nekem is megvan mellé a pipa.. ez a 13. tiszai átkelő amit motorral abszolváltam. Sajnos vagy szerencsére más sötétre értem oda... elég technikás rajta átgurulni
Ez a rossz út olyan rossz volt néhol hogy magam se hittem el, így visszafelé is nagyrészt arra jöttem.. hát a másik irányból se jobb.. pláne sötétben
60-as tábla. Út tiszta hepehupa, de kráter nincs.. na itt még jó volt 110-120 körül is a motor. Ahol ennél alacsonyabb szám volt az úthiba tábla mellett ott sokszor még az ajánlott sebesség is soknak bizonyult. De mire erre rájöttem... elég sok kátyúba (ami a kátyúk teljes számát tekintve egyébként kifejezetten kevés is) sikerült úgy belerongyolnom, hogy minden egyes alkalommal lepereghessen előttem egy felnitörés képe Mondjuk megúsztam szerencsére.