Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor majd veszek egy Honda Innovát
KB a bejelzés és a satufék közt simán bemérnek 3x.
Ezért is kell a zavaró mert a reakcióidődbe nem fér bele.
mi van akkor ha betartjátok a sebesség határt ?
Ahogy rajtad van a "fény" csipog a cucc, ekkor satuzol egyet addig hogy elérd a legális tempót.. ez kb 1-4 sec és már le is állíthatod a zavarást, lesz sebességadat rólad, a kezelőszemélyzet meg boldog.

Legjobb lenne egy olyan blokkoló amit táblafelismerővel lehetne kombinálni, és csak akkor aktivizálná magát ha a tűréshatáron kívül vagy. Ekkor csipogna, te fékezel eléred a sebességet és magától kikapcsol. De simán lehet hogy már ilyen is van..
Egyszerű.........első hoogy nem tud bemérni............oszt annyi.
második hogy az új generációs trafik kiírják hogy zavarják.
A legtöbb kátyus pofáraesés olyan hogy hirtelen előugrik a kátyu a spájzból és jajj kátyu húznak egy emberes elsőféket........majd elkapja és mivel a kátyu nem jár egyedül van ott morzsalék kivágja az elsőkereket oszt delikvens bután üldögél a motor mellett hogy most akkor mi?hogy?Izééééé............
A GS is lőtt ki egyszer, és az se volt egy túl kemény jószág, mint ahogy a mostani is elég kellemesen ringatózós darab.
Honnan tudják hogy használtad, ha okosan kezeled? Láttad már az új blokkolókat? Már nem olyan buta fekete cigarettás dobozok mint pár évvel ezelőtt, hanem egy sima fényes fekete műanyag lap a külső egység. Kvázi észrevehetetlen hogy az autón van.

Egyébként infravörös reflektort kéne hebrákolni a rendszám mellé.. éjszaka az is elég ha a rendszámot világítom meg ilyen láthatatlan fénnyel, mert a digitális technikának hála a fényképen az a rész erőteljesen túl fog exponálódni ha elég erős a megvilágítás és kiég a környezete (tehát nincs adat)
Na ezért jó a GS, az olyan puha hogy nem lő sehova. A tököm is jól van...
Csak azért mondtam, mert én már átzúztam Grandkanyon méretűn is, és nem éreztem hogy el kéne esnem. Szerintem ilyenkor jobb a nagy tempó, bár videókon láttam előreszaltózó motorosokat.
Nekem annyi szokott lenni, hogy nem felkoppan, hanem felcsattan a teló.
A kátyú önmagában szerintem csak akkor elég az eséshez ha..

-az eltrafálás nem egyenes vonalú mozgás közben történik
-ha az eltrafálás pillanatában fékezés történt és már össze volt ülve a gép eleje, ami nem tud eleget csillapítani így, meg még ott lehet ilyenkor rossz technika esetén a kormányra tehénkedés is mint szorzótényező
-ha akkora a kátyú meg a sebesség hogy menten szét is barmol/tör/zúz valamit a futóműben.
- ha elöl le tudja még úgy ahogy kezelni a helyzetet a futómű, de hátul már nem, és kilő a levegőbe. Na ilyenkor sok múlik a szerencsén... eddig háromszor történt velem ilyen, félelmetes..és mindig úgy végződik hogy odaverem a tököm a tankhoz , tehát meglehetősen fáj is.
Már baxhtod.
Ha van blokkolód attól még jön a csekk csak nem túllépésről hanem a használatról.
Már mindenki szabadul a blokkolótól.
Főleg a nyugati túristáink.
De itthon is tilos a használata.
Sok motor kéne.. majd egyszer talán lesz is. Egyre jobban érdekel milyen lehet egy FJR vagy egy RT szaladgálósnak. Bár az kicsit aggaszt hogy mostanában akárhányszor kimegyek a városból legalább egyszer traffipaxba futok ha főútvonalon haladok. Szóval egy blokkoló is (fehérgalléros bűnözni stílusosabb meg nyugisabb is.. mint ahogy azt az élet minden területén láthatjuk) kéne nem csak motor. De a Divi egyelőre elég jól bírja, bár most van vele valami para (XJ topicban már feltettem a kérdést).. vagy csak hipochonder vagyok
Kicsi-nagy.
honnétajótúróból lehet ezt egzakt mérni hogy ez pofáraesésgyus ez már túlvan ezen meg még nem lehet elhasalni?

Ez olyan mint a lottóötös.

Vagy túléled vagy orron húzod a csiganyálat.
Mondom én, hogy neked valamilyen túra enduro motor kéne.
Fogalmam sincs meddig fogják bírni, de hát kopóalkatrész.. és kétévente eleve érdemes kicserélni a teleszkópfolyadékot is, akkor meg már a szimering se tétel.

Igazából már tavaly a Krímről hazaérve is csodálkoztam hogy nem fosta el magát egyik sem, de most meg már pláne. Akkor indulás előtt lettek cserélve, előtte meg talán egyszer Csabinál is a nála töltött 30k km alatt. Amikor hozzám került még jó is volt, bár halványan látszódott rajta hogy eleve közel a vég, de nem folyt.
A gumikopásra is nagyon érzékeny a Divi.. új gumit feltéve, centrírozva ahogy kell is csak 4-5 ezer kilométerig tart a szitálásmentesség. Úgyhogy már egy ideje újra hajlamos szitálni, de nem vészes.

A felnik szemre hibátlanok. Jobban paráztam attól hogy leszakad a topcase, mert volt benne tizenpárkiló cucc.. mivel a sátor is annak a tetejére volt pókozva. De annyira jól bírta hogy hazafelé már Budapesten a stadionoknál egy baleset miatt kialakult dugót a járdán kerülve se gondolkoztam egy percet se azon hogy hogy jöjjek le a 15-20 centis padkáról.. mert lépésben nem lehet, leér az alja, így leugrattam 60 körüli tempóval. Fasza volt, a magas súlypont miatt mondjuk kicsit belengett érkezéskor az egész hóbelevanc, de ez a legkevesebb... no meg az élvezeti értéke is se volt kutya
Mekkora kátyú kell egy eséshez...?
Akár az is sérülhetett. De mákja volt. Egyik ismerősöm el is esett egy kátyú miatt bandittal. Na, ott volt kár, meg aszem kórház is.
Szia,
örülök, hogy te is újra itthon, itt vagy!
Kapjátok össze magatokat!
Egyenlőre nem tudom hogy kicsalogatni a DVD-ből.
Aki értene hozzá 8öcsém) baszik rá és ha nem akkoris csak hümmög.

Többet kéne rugdosnom.De benne van egy fűtésátalakítás projectben.Kombinálva egy tapétázással.
Most má bebuktad.
Én tudom drága, ezért kérdeztem!