Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

centar=centír
Legjobb tudomásom szerint:
- a küllős felni rugalmasabb az öntvénynél, (kicsit "horpad" egyenetlen úton), ezért nem lehet tömlő nélküli abroncsot rátenni, hiszen nem képes megtartani peremével a levegőt.
- tömlő nélküli abroncsba nyugodtan bele lehet tenni a belsőt (bár az abroncs belső részét nagyon át kell vizsgálni, esetleges durva felületeket lecsiszolni, a tömlő berakása előtt alaposan meghinteni púderral! a belső letapadását megelőzendő)
- minden esetben ezt is centaroztatás után használatba venni.

Ennyi a tudomány...
Ehhez nincs tapasztalatom és tudományom. Az előttem szóló információit azonban elraktározom.
..nekem is van tömlő a tubeless gumiban..eddig semmi problémám nem származott belőle, pedig ha lehetett volna kijött volna. Minden második gumicserénél új tömlőt is kap...
Üdv Emberek, kérdésem lenne. Küllős mocihoz ugye tömlős gumi dukál. Mi van akkor, ha felrakok rá egy tömlő nélküli külsőt, ugye a belsővel, mert az kell hozzá. Köszi a válaszokat.
Nagyon köszönöm mindenkinek a válaszokat
Nekem nincs....
Akinek van egy pici affinitása a múszaki dolgokhoz, az kb 2 óra aéatt kényelmesen meg tudja csinálni. A tankot kell levenni, meg a karbi tetejét, csak.
Hja. De egyszerű és nem basz el semmit.
Enyém is így van. Szerencsére valamelyik előző tulaj megcsinálta... :D
Az drága megoldás.
Legegyszerűbb ha karbit cserélsz.
Igen, ahogy Bálint is írta, nem lesz észvesztő a különbség. Fogyasztás kb ua, kicsit a gyorsulás és a végsebesség nőni fog.
Ha 2003-as a gép, és még a FEKETE kupakos a karbija, akkor megoldható - DE!
A saját véleményem alapján nincs értelme, hiszen ugye a max nyomatékot emlékeim szerint 7200-as fordulatnál adja le......
Általában 4-5000-nél váltasz, tehát 6.-ban kellene 7200-es fordulat az meg már olyan 140-150km/ó

A fojtott GS (nekem is az volt) olyan 160-at ment, a nyitott meg 180-at.
Mikor csináltam az "A"-t akkor ugye GS-sel kellett mennem.....Szinte zéró változást nem éreztem az Én régi Gs.emhez képest.

Szóval szerény véleményem szerint az a plusz 9kw főleg csak agyban jelent élményt, és azt hiszi aki megcsinálta hogy HŰŰŰŰDE DURVA LETT A GÉP:-)))
34 paci vagy 48? Nincs különbség......
De mikor a 34-ről átülsz majd egy nagyobbra (pl egy 86 pacis Banditra) akkor fogod érezni a különbséget.
Akkó mevvan?
Bakki, legalább egy sort nyomhattál volna.
Jó helyen van az nálad. Bár ma este is voltak arra olyanok, akik elhozhatták volna. Na, majd egyszer.
Mindenesetre hálás köszönetem!
Hm, milyen szépen kitöltött adatlap.
A kérdésedre a válasz hogy a fogyasztásban nem változik be különösebb változás, csupán a végebesség fog 160 körülről 180 ra nőni.
Sziasztok

Egy kérdésem lenne.
Az imádott 2003-as gs-em folytott változat csk 25kW-os de ha minden igaz ohogy az oldalatokon láttam, ki lehet belőle szdni a folytást. a benne lévő +9kW (12lovacska) mennyivel dobja meg a teljesítményét, fogyasztását a GS-nek
Lehet, hogy a kérdés amatörnek tűnik de legnagyobb sajnáálatomra még nem volt tapasztalatom nagyobb géppel...
Míííííííííííííííííííí?
Ja az mit bedobtam a szekrény mögé. Az amit a srác adott 3ezerért? Gyere érte!
he-he
Ok.
Köszi!
35-40 perc azért idő....
Szóval nem 50%-nál kellene lennie.

Mérj rá, addig nem leszel okosabb
Nem 5 perc volt kb ösz vissz 35-40 percet járattam.
Hali.
Hétvégén megmérem mindenképp.
Egyébként amióta nálam van május óta, két izzót kellet kicserélnem rajta.
Amugy mennyi lenne a normál töltés ennyi járat után. full 100% ?
Persze, hogy jó. Az indítózás hirtelen sokat kivesz az aksiból, amit menet közben pótol a generátor. De nem 5 perc alatt 6 km-en. Vegyi folyamatok szaladgálnak benne, amikhez idő szükségeltetik.
JA!

Ha jó....alapjáraton, odacsavarva - akkor meg csak az akkud szállt el (pl cellazárlat) Vegyél egy újat....
Alapjáraton mérj rá az akkura...
13,2 környékén kell lennie
Ha odacsvarod neki a gázt akkor fel kell mennie 14,4-ig


Ha ezt nem produkálja akkor beszart neked is a feszabályzód - és úgy jártál ahogy 2007ben én.


Nekem alapon volt 12,2v az akku
Alapjáraton 12,7
Mikor meg odacsavartam neki akkor eset......

Egy jó akkuban 12,8-13,2V van
Légszűrő!