Hali!
Ha jól emlékszem, akkor az akksi típusa YT7B-BS. Én tudtam szerezni bele 13000 környékén.
Egyébként lehet tölteni mint minden akkumulátort, csak nem mindegy mekkora töltőárammal.
várjuk már +ezt az RMXet lehet 1rakás kaki lesz K8as RMZbe is voltak hibák rendesen
ez megint 1új fejlesztés bármi elöfordulhat
nekem a legfurcsább az aksi helye
viztöl mivédi
hőhatásnak is ki lesz téve rendesen
az a kis tartály?,kartergázcső megy bele a hengerfej tetejéről,a tartály alja meg összevan kötve a hengerel,és a tartály tetejéből van 1 szelözőcső ami meg a kiegyenlítő tartály mögött végzödik,szerintem létfontoságu a motor müködésében!(de hátha lessz valaki aki szeknyelven is le tudja irni)
szerintetek melyik legyen? nagyon az olcsóbbik felé hajlok.... nem hiszem h. majdnem 2x annyit kibirna a banner mint a másik... az ára pedig majdenm 2x annyi
sziasztok skacok!
ma megszopatott a DRZ-m, aksi lemerült, (amúgy is gyengus volt) most fenn van töltőn, bár apám azt mondta ezt elvileg nem lehet tölteni mert zselés... nemtom
kérdés:
Mien árban van a drz-be 1 új aksi, meg linkeljetek már vmit légyszives h. mien kell bele, mert nekem ami benne van azon pont az nem látszik h. mekkora teljesítményű aksi...
Nekem is sima a tárcsám és csak a betét kopik furán ennyi...
Am én a parillában szoktam vásárolni amit csak lehet.. Most is oda megyek majd XD Du ha minden igaz XD Nekem eddig semmi bajom nem volt velük.. Jó mondjuk én 40 km-re lakom szal nincs messze
Helló! Nálam is ugyanez a probléma jelentkezett, de mivel nem hullámos a tárcsám ezért nem rángat nekem. Szerintem csak egy normál 320-as tárcsával, vagy adapter cserével lehet orvosolni. Én így használom, és azon kívül, hogy furcsán kopik a betét semmit sem veszek észre belőle. A Parilláról meg annyit, hogy egy évig vártam a kartervédőmre, és semmi sem lett belőle... Szerencsére az előleget visszakaptam.
A gyári tárcsa már cserés volt. Parillánál meg volt a gyári 310mm -es helyett ez a 320mm. Gondoltam próba cseresznye, hátha jobb. Gyanús, hogy kár volt. Már írtam a gyártónak is, hogy szerintük ez így normális? Kíváncsi leszek, mit írnak vissza....
Uhh..már nem tudom. Több alkatrészt is vettem és hogy ezek külön külön mennyibe voltak. Csak saccolni tudok. Jaaa.. hozzátenném. Első nekifutásra adták a tárcsát, aztán jó napot. Raknánk föl, persze hogy bele ér a féknyereg. Telefon Parilla-nak, ja..izé..bocsi. Elfelejtettük, mert a katalógusban se volt benne, hogy kell hozzá kiemelő is. Nah, újabb kör Kecskemétre.
Árak: kiemelő sacc. 12e , első tárcsa sacc. 35-40e
Mennyibe volt a kiemelő meg minden?
Most hogy kimentem észrevettem hogy újra leengedett a kerekem... Úgyhogy mehetek gumishoz rendelni az új hátsó gumát belsővel... :S :S Megint nem lesz olcsó.. ...
Hát én is úgy gondolnám, hogy ezen nem nagyon van mit elbénázni. De most hazamegyek, aztán átnézem újra. Ha minden rendbe, akkor Braking ezt nagyon elnézte. Én meg engedjem el a kuka fölött, aztán így jártam? Kicsit drága mulatság....
Ha jól emlékszem, akkor az akksi típusa YT7B-BS. Én tudtam szerezni bele 13000 környékén.
Egyébként lehet tölteni mint minden akkumulátort, csak nem mindegy mekkora töltőárammal.