Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma raktam fel 1másik galériát is
nézzetek bele

Eggyel feljebb
Tettem fel képet és videót az elcserélni kívánt sportdobomról. Jelentkezzen, aki adna érte egy E-s DRZ gyári dobot.

WRP márkájú, találtam egyet, 45 ezerért árulják...

http://racing-bazar.hu/utcai/q...
Hello olvastam a hozzászólást azonnal cserélném ha egy az egyben felmegy a DR-z re ha még áll akkor szollj köszi
Hali
Valaki nem tud segíteni nekem abban hogy DR-Z 400E-nek mi a tekercsének a kimért adatai! A választ előre is kösz
Üdv
Az aksinak nincs baja mert teljesen feltöltöttem és levettem róla a kábeleket és másnap is ugyanúgy tekert.
Azért köszi, hogy megpróbáltál segíteni !
olyanom volt már, hogy a hülye haverom szórakoztatta magát, (durrogtatta a sárkányát)az erdő mélyén én meg azt hittem lőnek ránk, és majdnem fedezékbe bújtam.
Mert megijedt a sárga tigrisektől . Hírből hallottam én is ilyeneket, szerencsére a 3 év alatt mióta "tilos"ban motorozom nem volt ilyen esetem.Bár a haverjaim már csengetgettek a hatóságoknak 3 kilós büntiket stb..
az jobb eset.....elém rántották a NIVÁT
Multkor puskát fogott ránk a köcsög vadász, pedig 10km-re volt a legközelebbi tájvédelmi!
Szerintem csak az akksid hányt be! Nézesd meg! Motorakksik elég keveset bírnak, pláne, ha sokat áll!
Bazsi! Rendben van, hogy üzemórás motor, de ha km-számláló van rajta, hogy számolod az üzemórát? Újonnan az E-re volt 1 év garancia (2006-ban), ha félévente elviszed olajcserére. Ennyi. Már nem is merem mondani, hogy teljesen pontosan úgy volt írva, hogy fél év, vagy 6000km. Illetve a legelső 1000km-nél és a többi félév, vagy 6000.
Helló !
Kérném egy hozzáértő segítségét a drz-nek a töltésével kapcsolatban.
Valamiért baszakodik a töltésem csak azt nem tudom, hogy miért...
Egy pár napja úgy jártam, hogy kilazult az aksinak a pozitív fele és azt hittem, hogy azért nincs töltés. Meghúztam, feltöltöttem és egy pár napig bírta . De most megint lemerült és nem lazult ki a csavar sem.
Apám szerint lehet hogy sűrűn indítgatom és nem bír annyit tölteni ...
Volt már valakinek hasonló gyújtás problémája ?
Mit csináljak vele, mit nézzek meg rajta ?
Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni !
kalandtúra
Hát igen, van kis szerencsénk, hogy itt a Vértes meg a Gerecse, bár mivel a "kaladtúrát"(természetvédők vs motorosok) nem kedveljük, azért már sajna itt is csak a "kertben" motoroz6tunk. De van azért elhyagyott kőbánya (TISE), ahol lehet erőt próbálni.
szomorú, de még igaz is lehetne, ha pl tavalyi szerződési árakon készletet vásárolt modjuk svájci fran" alapú hitellel, akkor neki is szívás van.
Hát örülj, hogy felétek olyan terep van! Nekünk sajna 70km-t kell mennünk, hogy egy kis bukkanót találjunk. És mivel az oda-vissza út maga 150km és hozzáadom a 140km hétvégi motorozást, az már majdnem 300km.
universalnál ki volt írva a válságra való tekintettel az árak 10-20%al növekednek
Látod válság van, az olajárak a felére estek.... , de hol?
tán Ámerikábán....ez van sajna
Jól látom, 4700ft van ráírva! 1 évvel ezelőtt bármelyik KTM kereskedésbe mentem, 2800-3200-közt volt az ára! Van bőr az arcukon! Én is lecserélem kb 1500-nál, ha sokat supermotozok pályán, van, hogy még hamarabb is. De szerintem elmenne többet is, attol, hogy kicsit sötét
Végülis én kb félévente cserélem, mert csak "hétvégi motoros" vok és akkor sem megyünk max.140 km körül/nap( és az már rendesen sok terepből sztem.
És még azt mondod, h más írkál hülyeségeket. A drz e-ben, ami egy üzemórás 'verseny'enduro hogyen kéne már olajat cserélni 6000km-enként? Bár még nem láttam E-s szervízkönyvet, szerintem eleve nem adják mg km-ben. Ha meg igen, akkor is ez kb 100üó...
Nem véletlenül cserél mindenki 1500km-enként.
a-a
nem olyan
pl láncból is volt renthal náluk
de még is a CZ-t ajánlotta
pedig a másik dupla annyiba került
ajánlani tudom mindenkinek a big-bike ot
csak nekem nincs annyira közel