pontosan ahogy mondod !
és ha jól tudom mivel több a levegő ezért nem fog durogni !
de nekem pont ez tetszik milyen sm vagy cross az ami nem duran néha
nem kell ezel foglalkozni legyen jó a szelephézag hogy ne legyen gubanc és akkor csá
azért vettem le mert kitakaritottam megint
csak most jobban mind múltkor
ez is okozhat durrogást ha elvan koszolodva
ez ha jól tudom plusz levegöt enged be a kipufhoz
itt a fórumon olvastam
elvileg annak a kütyünek az a lényege hogy a természetvédelmi izéknek megfeleljen !
teljesítményben nem sok semmi van ha jól tudom meg álítólag durog tőle a motor de kitudja......enyém tuti durog de lehet h azért mert nagy a szelephézagom......
jaja ez nekem nincs rajta egyáltalán
de amikor te leveted akkor a csöveket betömted valamivel ?
mert pl nekem ami a szelepfedelen van mert oda is megy egy az nekem öszevan nyomva
"ha odavágom alapjáratról a gázt neki" mindegyik DRZ megfullad,(másfajta motorok is) De ha menet közben semmi gond nincs vele akkor semmi baj.Nem kel azt egyből tök gázig húzni, semmi értelme! (szerintem)
Sziasztok!
drz400e-böl átalakitott supermotom van .Olyan kérdésem lenne ,hogy tik milyen gumit ajánlotok,tik milyet használtok rá!Jelenleg egy esögumi szett van rajta,ami nagyon jol tapad,csak gyorsan kopik!Az elsö még jo ezért valami hasonlo mintázatut keresnék rá!Köszi a segitséget!
múltkor mondtad hogy neked ez nincs meg a motorodon ugye?
hétvégén amikor takaritottam akkor megpróbáltam ugy beinditani hogy ez nincs fent
de szinte 1böl leált a motor
azon csodálkozok hogy neked 1álltalán megy töle a motor
szegény ismerösöm hogy járt az XR400asával
megszakitotta az olajleengedö csavarját a blokk alján
kikell szednie a blokkot
csak 1csavart nem bir kiszedni mert beállt neki
ez a csavar ami a blokk alján van az állitólag kúpos
1ébként már vagy 5ször cserélt olajat benne
ugyhogy vigyázzatok
ne hogy igy járjatok
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, h van egy E-s DRZ-m, és ha odavágom alapjáratról a gázt neki akkor egy pillanatra befullad, aztán pörög fel. Nem lehet e h sok anyagot kap, mert kipróbáltam, h a főfúvókát kicsit meglazítottam, h tudjon egy kis falsot szívni, akkor nagyon jó volt, semmi fulladás vette a lapot, aztán amikor visszahúztam megint befulladt egy pillanatra hirtelen gázra alapról. 165-ös fúvókám van, nem lehet h sok? Válaszotokat előre is köszi. Üdv: Móka
hát igen a tankmatrica tényleg nem illik oda
meg én a lámpamaszkra tennék fehér matricát
kicsit feldobni vele
és a gázbowdeneket is eligazgatnám ott
meg nekem hátul jobban tetszene 1szép gyári ledes lámpa
fehér felni nem roszz
max valami csikot rakhatsz még rá
bocs a kritikáért de te kérted
amúgy az én motoromon is lehetne kritizálni 1csomó dolgot
csak hát ez terepen van használva,utcán használnám megérné csinositani
de igy fölösleges szerintem
amit én szeretnék rá az 1jó hátsó dob lenne
szerintem meg bírni fogja !
nagyon erősek ezek a slagok hidd el
meg ha a husabergre nem olvad rá akkor arra se fog
nah de sebaj próbáld meg nagy baj nem lehet szerintem bírni fogja
és ha jól tudom mivel több a levegő ezért nem fog durogni !
de nekem pont ez tetszik milyen sm vagy cross az ami nem duran néha
nem kell ezel foglalkozni legyen jó a szelephézag hogy ne legyen gubanc és akkor csá