Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is Kb.1500-anként cserélgetem, én is csak terepen mozgatom és nekem is ugyanígy nézett ki
húú olajtéma... nekem is még van 100-200 km olajcseréig.... Akkor megejtem a csavarok ellenőrzését is legalább.... De ha én olajat veszek akkor motul 300V ! Nem sajnálom tőle mert nagyon jól teljesít... és megérdemli a jó olajat....
Az nem tudom hogy te miként használod a motorodat de nálunk 1500 km. után már szó szerint fekete az olaj.(terepen használjuk) De mindenki akkor cseréli ki amikor jónak látja.


1500km. után Így néz ki.
egyből a legdrágább olajat akarta rád sózni tipikus
értem
azt hittem a belépésért is kell fizetni
hogy lesz-e belőle valami nem tudom. De sokan járnak oda motorozni csak megkérdezik a pálya tulaját. Lehetne-e ott össze jönnünk DRZ-kel. Költségek ha nem mész a pályán, mér kellene fizetni? de nem igazán tudom mi lesz belőle
Nekem a haver cserélte benn az olajat, (ő ért hozzá rendesen ) és most ELF van benne.
ez az olaj dolog tényleg érdekes
gödöllön a motorosboltba amikor mentem elsönek olajat venni akkor mondta az eladó hogy ebbe a motorba 10w/40 es olaj kell és castrol
viszont az drága és volt ott putoline ami jóval olcsóbb kb8500ft/4liter 2éve ezzel használom terepen és eddig semmi baja
Nekem volt régen egy 125-ös. Még a fehér, talán MX. A világ pénzét ráköltöttem! 50000 volt hozzá egy dugó és azt is fél évig kerestem! Pár éve pedig egy 2003-as 450-exc-m volt, de nem sokáig.
Különben a DRZ motorja egy nagyon régi konstrukció. Hol volt még akkor 10w-50, meg full syntetic! Régi 10w-40 olajokhoz tervezték, pl CASTROL ACTEVO 10w-40. És az ára tuti 2500ft/l, mult héten néztem. 2liter Motul árán kétszer cserélsz olajat Castrol-ból. Elgondolkodtató szerintem...
ez a tesztet olvastátok már
hihetetlen emberek vannak
Nkeed milyen exc-d volt mikori?
egyértelmű jah és alulról is igen csak tépi a földet.......én mindig mögötte meek gondolhatod volt alatta sm is.....
ha választanom kéne a 2gép között akkor biztos exc-t választanám
nem akarom szidni a drzt
de ezért a 300 2t az brutál lehet
meg a súlya sem elhanyagolható dolog
A fél évet átlag használat mellett értik. Ismerek olyan "újgazdag" srácot, aki szószerint minden nap megy vele kb200km-t terepen! Gondolhatod, hogy fél év múlva egy deci olaj is alig volt benne! Ilyenek miatt nem merik rámondani a fél évet! Ja és fél évig légszűrőt sem takarított! És még megy a motor! Komoly, nem?
szép masina
havernak van 04es......enyémet lenyeli noan vadállat
E-változat vagy S bár mind1 naon jó
Ktm-ből én is EXC-300-at vennék!
én is hallottam még régebben ,hogy félévente 1szer....utána a szalonba is 1500km-et mondtak.......ki hogy ennyi,ahány ház annyi szokás
Enyém is 5-5.5l közt eszik!
Csak azt használok......10w50 .... de nem tom hol veszed mert én 4000ft-t vettem uccsónak és már 4200ft----- rablás

Am meg vok elégedve KTM-el, csak suli miatt el kell adnom válság van és ha eladom akko max 4tből DRZ jöhet szóba, de 2t enduró érdekelne legjobban exc 300
Hát nem tudom ki találta ki, hogy a DRZ400E-n 1500 km-ként kell cserélni az olajat! Az enyémnél akkor még full sárga! Pedig akkor még tuti nem fáradt! Hivatalosan félévente kéne cserélni, vagy utcai használat mellett 6000km-ként, mint az S-ben.