Helló mindenkinek. Szeretnék egy DRZ-400motrot venni szómbaton.És szeretnélek megkérdezni beneteket hogy milyen motor véleményt szeretnék rola akinek ilyen van! Elöre is kösszi mindenkinek aki ir nekem üdv.Toti
Meg tudja valaki mondani,hogy az sm felnire rámegy-e a 165ös gumi? a gyári az 140/70. Nyárra szeretnék rá slicket rakni. Nekem most az első az dunlop kr106 vágott slick és nagyon bejött. Hátulra nemnagyon akarok vágottat bár egy közúti ellenörzésnél slickel belelehet villantani a péztárcába
apriliamate! Holnap megyek kecskemétre a K&N ért !
Vettem ma fémhálót a műanyag belsejébe, csak szereznem kell még festéket.Ja és vettem műanyag lyukfúrót.
Na annak számoljatok utána,hogy a légszűrő az itt szegeden 25ezer kecsón meg 14papír. Nemsemmi árkülönbség!
Hát nem tudom mit kezdek vele!Nem igazán akarom bolygatni állandóan a láncot!Szerintem teszek másik fogaskereket 44-est az endúró szettre, havernak is az van kicsit hosszabb, nem pörög annyit földön egy 80as tempónál, lehet kímélőbb és akkor supermoto felnin meg egy 43-42-est feltolok és a láncból meg veszek ki szemet!
Szerintetek?
Sziasztok valószinű hogy módosítani fogom a gyári áttételt így hosszú a láncom
De mivel nem sok km van benne nem akarom cserélni kikell vennem 1-2 szemet
gyárilag ez nem patentszemes lánc
A kérdésem a következö: rakhatom-e ezt patentszemmel össze? Ha igen akkor hol kaphatok jó patentszemet ? (RK o-gyűrűs lánc)
Valaki azzal szomorított el hogy gyengék a patentszemek +szakad a lánc +stb amit nem tartok valószinűnek Válaszotokat előrre is köszönöm
nekem ugyan ez volt,azt hittem megveszem,beteszem és go!de nem,úgy lógott a lánc mint a vizsla füle,én vettem másik láncot,így nem kell szarozni a patentszemekkel.egy lánc sm,egy lánc enduro.
Basszus még a lánccal is szórakozni kell?
Amit most veszek felniket cagiva mito-é és annak a legnagyobb 43-fogas!Ha azt venném akkor sem lehet befeszíteni normálisan?Nem igazán akarok szórakozni a lánccal is!
A kezelési útmutató szerint,alapjáraton ketyegjen a gép 3.percig,majd leállítod vársz 3.percet egyenesbe állítod kicsavarod a nívópálcát és a menetig visszadugod.
Szia!
Ha sokáig áll a maotor, akkor azt kell csinálni, hogy kinyitod a csapot és a motor megdöntöd a bal oldalára, amíg folyik a benzin a túlfogyón. Ezután visszaállítod, kihúzod a szivatót, ráhúzod kétszer a gázt, és utánna indul pöccre.
Szia!
Nem tudod megfeszíteni a 112 szemes láncot. Ilyenkor azt szoktuk, hogy két patentszemes láncot teszünk be, és amikor a 14-41-es áttátelt használjuk, kiveszünk egy darab láncot. Remélem érted.
Vettem ma fémhálót a műanyag belsejébe, csak szereznem kell még festéket.Ja és vettem műanyag lyukfúrót.
Na annak számoljatok utána,hogy a légszűrő az itt szegeden 25ezer kecsón meg 14papír. Nemsemmi árkülönbség!
Kosatt! Mennyiért csináltattad meg a felnidet 2 színűre?Vagy úgy vetted?
Csak nem motorozni akarunk a hétvégén
Beköplek az asszonynak
Szerintetek?
De mivel nem sok km van benne nem akarom cserélni kikell vennem 1-2 szemet
gyárilag ez nem patentszemes lánc
A kérdésem a következö: rakhatom-e ezt patentszemmel össze? Ha igen akkor hol kaphatok jó patentszemet ? (RK o-gyűrűs lánc)
Valaki azzal szomorított el hogy gyengék a patentszemek +szakad a lánc +stb amit nem tartok valószinűnek Válaszotokat előrre is köszönöm
Amit most veszek felniket cagiva mito-é és annak a legnagyobb 43-fogas!Ha azt venném akkor sem lehet befeszíteni normálisan?Nem igazán akarok szórakozni a lánccal is!
A DRZ -b hogy kell elenőrizni a olaj szintet,? járnia kell a motornak közbe vagy sem? vagy sztenderrre kell akni vagy egyenesbe? Köszi
Sziasztok!
Ha sokáig áll a maotor, akkor azt kell csinálni, hogy kinyitod a csapot és a motor megdöntöd a bal oldalára, amíg folyik a benzin a túlfogyón. Ezután visszaállítod, kihúzod a szivatót, ráhúzod kétszer a gázt, és utánna indul pöccre.
Nem tudod megfeszíteni a 112 szemes láncot. Ilyenkor azt szoktuk, hogy két patentszemes láncot teszünk be, és amikor a 14-41-es áttátelt használjuk, kiveszünk egy darab láncot. Remélem érted.