Konkrét nem próbáltam de próbáldmeg azt , (itthallottam) hoyg csavard be a levegő csavart koppra és félfordulatonként csavard kifelé úgy sztem eltudod dönteni mikor lesz jó de lehet még a gyertya is szar ... ez csak tanács nem okoskodás kép mondom nem avgyok szerelő (sajnos)
Sziasztok !
Segítségre lenne szükségem! Tavaly összel vettem a Dr350 S 92' mocit . Sajnos akkor is indítási gondokkal küzdöttem . Azóta meg lett dugozva. Először a felújítás után, aránylag könnyen tudtam indítani (berugós). Aztán 3 nap bejáratás után nem igazán sikerült.
Többször szétszedtem és összeraktam a karburátort ,dugulást gyanítottam ...? , de igy sem jött össze.Ma nagy hehezen hidegindítóval sikerült elindítanom.Utána aránylag könnyen indult melegen. Jelenség : gázráhuzásnál durrog fordulaton és ha visszaengedem a gázt magas marad az alapjárat és lassan megy vissza. Kérésem a következő lenne valami jó karburátor beállítási megoldásra lenne szükségem. Előre is köszönöm segítségeteket.
Igen , mondjuk a lényege igazából nem az hogy kívülről legyen olajos, szíros( persze azért adnikell neki minden alkalommal ) hanem hoyg belül a görgők belseje kapjon ezért "jobbak" az O és az X gyűrűs láncok
mármint 1 doboz? :D most csak egy legegyszerűbbet használok, ez már régóta megvan ilyen hiánypótlásra jó amíg veszek másikat de ez olyan mint a takony ragadmint a ... ebbe bele ülminden még az a szerencse hoyg csak 2 szer használtam a drz-n .
Ha már láncról beszélgettek, akkor mondja meg van valakinek patent szemmel fölrakva a lánc ?
Segítségre lenne szükségem! Tavaly összel vettem a Dr350 S 92' mocit . Sajnos akkor is indítási gondokkal küzdöttem . Azóta meg lett dugozva. Először a felújítás után, aránylag könnyen tudtam indítani (berugós). Aztán 3 nap bejáratás után nem igazán sikerült.
Többször szétszedtem és összeraktam a karburátort ,dugulást gyanítottam ...? , de igy sem jött össze.Ma nagy hehezen hidegindítóval sikerült elindítanom.Utána aránylag könnyen indult melegen. Jelenség : gázráhuzásnál durrog fordulaton és ha visszaengedem a gázt magas marad az alapjárat és lassan megy vissza. Kérésem a következő lenne valami jó karburátor beállítási megoldásra lenne szükségem. Előre is köszönöm segítségeteket.
Véletlen nem Dunakeszi-i volt a géped?
Nem gyűjti annyira a homokszemcséket?
Nekem is van, ha nem jönne össze amit Dávid ajánlott, akkor keress meg email-ben...