Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az is van , jövő héten többet tudok mondani, mi sült ki a "ráfizetésekből"
Mindenkitől ezt hallom szar gagyi Mikuni és Isten Király FCR!
Mi a különbség?
oké de az befecskendezős. annál lehet matekolni térképekkel, drz-re meg jó karbi kell. FCR
Én a power commanderből indultam ki, amit a gixxeren tapasztaltam. azért ott lehetett spanolni a rugalmasságon.
20.000 HUF
egy új dugó mennyibe kerül bele?
ne gépezz,aludj már!
+ nyomaték, +kevés LE, + 11 000-nél a tiltás. De én cserélek vezérműtengelyt, dugót, karbit, légszűrőt, kip.rendszert, áttételt. +leszedtem 12 kg felesleges cuccot.
motogp 46 ez mit tesz a géppel? és mennyi pénz?
még nem jött semmi
nem akarom elvenni a kedved de másik cdi max annyit ér hogy kb 1000el nagyobb max fordulatot enged, az a kis doboz ami volt előbb az meg 2 és 3 fokozatból szedi ki a tiltást de csak a mikuni karbis gépen s/sm. annál meg szagszerűen le kell dobálni a környezetvédelmi kütyüket és kész
ÉS mit igér ez a dci nem tudom mi:D
mármint a speed box
igen, ez más, nem úgy néz ki, mint a korábbi képen, amit itt láttam a fórumban. Sőt, amikor a gsxrhez vettem, akkor azt mondták Esztergomban,h csak injektorosokhoz van
bakonymotor nézd meg a mailod!
55 a prop tech speed box? vagy ez egy másik fajta elektronika?
55 volt az elektronika, de én most elég sokat rákentem a drzre...
2290.-ft
.................ár?
Dr-z? számítógéppel? meg mennyi kerül ez majd neked ha nem túl indiszkrét a kérdés
Én is rábizom szakemberre. Az ülés alatti kis dobozt kell kivenni, bekötni helyette egy hasonló kinézetűt, amin van USB port, aztán a többit számitógéppel állitgatni.
És ez a dc cdi gyújtáselektronika valójában mit takar mert nem nagyon értek hozzá. És majd a tapasztalatot lécci várnám:
Amúgy a K6 GSXR -be is raktam ilyet, de megmondom őszintén ott nem éreztem semmit.