kb kérdezni sem kellett volna addig amíg nem takarítod ki
de ha gondolod hívd gyurcsók doktort és a tévén keresztül megtávgyógyítja
de elsőnek nézd meg hogy folyik a tankból a benzin, eressz ki legalább fél litert aztán nézd hogy folyik
néha eltömődik a tankszellőztető......
Hiba jelenség a következő. Kigyorsításkor ha rendesen le van forgatva elkezd szaggatni. Ha nincs bántva, csak papásan közlekedek vele, akkor semmi gond. Teljesen mindegy milyen fokozatban vagyok, a jelenség ugyan az. Amint elkezdett szaggatni, elcsukom a gázt, esetleg kikuplungolom, és 5mp múlva megint rendesen megy a motor, addig míg nincs elforgatva újra.
A pár másodperces várakozásból ítélve, én üzemanyag ellátási problémára gondolnék.
Szerintem valami b@zmeg lehet a karbiban, lehet hogy valami szemét van benne, amit nagyobb terhelésnél fel tud szippantani a karbi aljáról!?
Vagy esetleg valami kontakt hiba lehet?
Gyertya vadonat új. Gyertyakábel sem sérült, testelések, csatlakozók egyben, ahogy kell.
Benzincsap, illetve az üzemanyag átfolyása ellenőrizve, tökéletes.
Gyújtás állórész ellenőrizve, nincs fellazulva, biztonság kedvéért újra menet rögzítőztem.
Összes vákum cső dugulás, törés, mentes.
Valakinek volt esetleg valami hasonló esete? Csak nem fogom megúszni szerintem a karbi levételét (nagyon utálom)
Helló!
A majsai pálya egyik tulaja kérdezte tőlem, hogy akkor mi lesz?
Kb egy hónappal ezelőtt megkereste egy félegyházi drz-s (sajnos a nevét elfelejtettem) hogy ekkor szeretnének egy drz kupát tartani, kellenének az engedélyek, mentő, locsoló kocsi...stb. Az engedély megvan, de azóta nem jelentkezett senki, hogy folytassák a szervezést. Ezért hívott engem, hogy tudok-e valamit, vagy egyáltalán lesz-e.
De én tőle hallottam először, meg azóta semmit.
Sziasztok srácok!
Olyan kéréssel fordulokhozzátok,hogy dr600-am karbiját szeretném kicsit rendbe rakni leszedtem szerviz könyvet amibe azt írják,hogy főfúvóka 135alapjárati pedig 20-as méret.Létezik,hogy 20as az alapjárati fúvóka mert motorosboltba azt mondták,hogy nem létezik,hogy ilyen kicsi legyen benne.
Előre is köszönöm a segítséget.
üdv
Jani
túl szegény a keverék, nem valószínű hogy megúszd egy csavar tekergetéssel
te nyitottad ki a kipufogót?
a csavart a karbi szívócsonk felőli részén alul keresd valahol, kb ott van az összesnek, de nem látszik
Sziasztok,
Friss DRZ 400s tulaj vagyok, problemam hogy ha beinditom a mocit, varok amig uzemire bemelegszik, huzok neki egy nagy gazt es lefullad...a kipufogo atmeno semmi fojtas.
Mikozben visszaengedem durrog kemenyen!
Olvastam hogy valami levegocsavart kell ellenorizni eloszor...azt hol talalom? Azt vagom h 1,5ot kell tajta tekerni...de hol talom?
de ha gondolod hívd gyurcsók doktort és a tévén keresztül megtávgyógyítja
de elsőnek nézd meg hogy folyik a tankból a benzin, eressz ki legalább fél litert aztán nézd hogy folyik
néha eltömődik a tankszellőztető......
Egy kis hilfére lenne szükségem.
Adott a paripa, 400 (SM).
Hiba jelenség a következő. Kigyorsításkor ha rendesen le van forgatva elkezd szaggatni. Ha nincs bántva, csak papásan közlekedek vele, akkor semmi gond. Teljesen mindegy milyen fokozatban vagyok, a jelenség ugyan az. Amint elkezdett szaggatni, elcsukom a gázt, esetleg kikuplungolom, és 5mp múlva megint rendesen megy a motor, addig míg nincs elforgatva újra.
A pár másodperces várakozásból ítélve, én üzemanyag ellátási problémára gondolnék.
Szerintem valami b@zmeg lehet a karbiban, lehet hogy valami szemét van benne, amit nagyobb terhelésnél fel tud szippantani a karbi aljáról!?
Vagy esetleg valami kontakt hiba lehet?
Gyertya vadonat új. Gyertyakábel sem sérült, testelések, csatlakozók egyben, ahogy kell.
Benzincsap, illetve az üzemanyag átfolyása ellenőrizve, tökéletes.
Gyújtás állórész ellenőrizve, nincs fellazulva, biztonság kedvéért újra menet rögzítőztem.
Összes vákum cső dugulás, törés, mentes.
Valakinek volt esetleg valami hasonló esete? Csak nem fogom megúszni szerintem a karbi levételét (nagyon utálom)
A majsai pálya egyik tulaja kérdezte tőlem, hogy akkor mi lesz?
Kb egy hónappal ezelőtt megkereste egy félegyházi drz-s (sajnos a nevét elfelejtettem) hogy ekkor szeretnének egy drz kupát tartani, kellenének az engedélyek, mentő, locsoló kocsi...stb. Az engedély megvan, de azóta nem jelentkezett senki, hogy folytassák a szervezést. Ezért hívott engem, hogy tudok-e valamit, vagy egyáltalán lesz-e.
De én tőle hallottam először, meg azóta semmit.
Elado `93 as dr800Big sr43A
Tud valaki valamit a majsai drz kupáról (találkozóról)?
Talán 27.-én?
Ki szervezi? Lesz? Nem lesz? Vagy abbamaradt a szervezés?
?
Nekem is ugyanez a problémám, DR 350 magas alapjárat Mikuni karburátorral. Nálád mi volt a hiba, hogyan sikerült beállítani?
Válaszodat köszönöm.
Olyan kéréssel fordulokhozzátok,hogy dr600-am karbiját szeretném kicsit rendbe rakni leszedtem szerviz könyvet amibe azt írják,hogy főfúvóka 135alapjárati pedig 20-as méret.Létezik,hogy 20as az alapjárati fúvóka mert motorosboltba azt mondták,hogy nem létezik,hogy ilyen kicsi legyen benne.
Előre is köszönöm a segítséget.
üdv
Jani
ha nem a levegőcsavar akkor szelephézag?
http://youtu.be/bQLJwmzE4cI
Holnap megbeszéljük.
te nyitottad ki a kipufogót?
a csavart a karbi szívócsonk felőli részén alul keresd valahol, kb ott van az összesnek, de nem látszik
Friss DRZ 400s tulaj vagyok, problemam hogy ha beinditom a mocit, varok amig uzemire bemelegszik, huzok neki egy nagy gazt es lefullad...a kipufogo atmeno semmi fojtas.
Mikozben visszaengedem durrog kemenyen!
Olvastam hogy valami levegocsavart kell ellenorizni eloszor...azt hol talalom? Azt vagom h 1,5ot kell tajta tekerni...de hol talom?
Mondj te egy árat mert nem vagyok velük tisztában.De ha nem muszáj akkor nagyon sokat ne kérj :)