Hiiii!Kakukk!Ma mgekérdeztem a postán és a költség 1190 ft körül van nem 800 de lehez még annyi lesz!Na az a lényeg hogy igy odaadom 4500 ft-ért és ma feladom a postán!
DR350 tipushiba, hogy kikopik a kitámasztó, belever a hátsó lengőkarba és kikoptatja. Legnőkar törésről, balesetről még nem hallottam emiatt.
A kilométeróra kihajtója sok DR-en rossz.
Mivel öreg enduróról van szó gyakorlatilag már bármi baja lehet, az előző tulajdonosokon múlik hogy mennyire hanyagolták el a gépet.
Megéri-e? Szerintem igen :o) Én DR-Z-re nem cserélném el, mert ez még léghűtéses, emiatt kevesebb a hibalehetőség és szerelni is egyszerűbb. Az alkatrész is olcsóbb hozzá, mint a DR-Z-hez. Cserébe gyengébb, nem olyan szép, nem olyan jó. Neked kell dönteni, hogy mire van szükséged, illetve pénzed.
Alkatrészárak:
Olajszűrő: 850 Ft
Egy olajcseréhez 1,9l olaj kell
Kuplung tengelyéhez kis szimering 400 Ft
Kuplunglamella 12000 Ft
Kerékcsapágy csapágyboltban kb. 1500 Ft
EZEN A LINKEN a közepétől kicsit lejjebb Robi tételesen leírta, hogy mennyibe került a motor felfúrása (gyári alkatrészeket rakott bele), meg még sok más hasznosat is olvashatsz a DR-ről.
ok na megyek aludni!Ha valami közbejön és nem kell a mez akkor szólj rám telón!Ott van az adatlapomon a számom!Holnap azért irok hogy mennyi a postaköltség!Jó éjt mindenkinek!
sajnos már nemtok mert 60000 ft ért ment újonan!Ennyiért simán megéri!Karcmentes az egész!Meg Kelet európa térképpel amin a magyarország 98% -s minden kis utca meg házszám fullos!
35000 ft!1 hónapos....olyan 5x volt bekapcsolva abból 4x a szobában dobozában papirokkal mindennel...valami még ki sincs csomagolva...nem használom azért adom el!
Pedig de.
Ott a hiba, mikor valaki két hét alatt akar milliárdos lenni, mert az csalás nélkül nem megy.
VAN fair üzlet, kis haszonal, becsületes, türelmes embereknek. Ja, meg nem itt... Nyugatabbra
Na ja, 150 ropiból nekem is kéne felújított elöl-hátul tárcsafékes krosszmotor
Ez a baj velünk, magyarokkal, hogy minden ingyen kéne, vagy olcsóbban, és ha lehet, tegnapra.
...pénzünk meg mint a pelyva, viharban.
DR350 tipushiba, hogy kikopik a kitámasztó, belever a hátsó lengőkarba és kikoptatja. Legnőkar törésről, balesetről még nem hallottam emiatt.
A kilométeróra kihajtója sok DR-en rossz.
Mivel öreg enduróról van szó gyakorlatilag már bármi baja lehet, az előző tulajdonosokon múlik hogy mennyire hanyagolták el a gépet.
Megéri-e? Szerintem igen :o) Én DR-Z-re nem cserélném el, mert ez még léghűtéses, emiatt kevesebb a hibalehetőség és szerelni is egyszerűbb. Az alkatrész is olcsóbb hozzá, mint a DR-Z-hez. Cserébe gyengébb, nem olyan szép, nem olyan jó. Neked kell dönteni, hogy mire van szükséged, illetve pénzed.
Alkatrészárak:
Olajszűrő: 850 Ft
Egy olajcseréhez 1,9l olaj kell
Kuplung tengelyéhez kis szimering 400 Ft
Kuplunglamella 12000 Ft
Kerékcsapágy csapágyboltban kb. 1500 Ft
EZEN A LINKEN a közepétől kicsit lejjebb Robi tételesen leírta, hogy mennyibe került a motor felfúrása (gyári alkatrészeket rakott bele), meg még sok más hasznosat is olvashatsz a DR-ről.
Ott a hiba, mikor valaki két hét alatt akar milliárdos lenni, mert az csalás nélkül nem megy.
VAN fair üzlet, kis haszonal, becsületes, türelmes embereknek. Ja, meg nem itt... Nyugatabbra
Ez a baj velünk, magyarokkal, hogy minden ingyen kéne, vagy olcsóbban, és ha lehet, tegnapra.
...pénzünk meg mint a pelyva, viharban.