Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16e 4L-s
kiváncsiságból. te menyiért veszed az olajat?szegeden 5000ft/l

Jaaaj csak nem
Vigyázz, még a végén a kis sárga DRZ is elkezd besötétedni attól a cúúúúnya kátéjemes olajtól
MOTOREX cross pover 10w60-t használok csak ajánlani tudom szerintem van olyan mint a MOTUL 300v és lényegesen olcsóbb
így árulják
azért kérdezem, mert cserélgetném a szupermotor szettet és a cross szetett és a szupermotoroson 320 as féktárcsa lenne.
beteszel 1 betétet a nyereg meg a felfogatás közé, elmész vmi marógépeshez és csinál neked, de lehet kapni jó drágán gyárit.
az enyém is 30e-nél hullott szét... hajtókarcsapágy széttört, henger sérült.... most 35enél járok a 435ös hengerrel
DR- Big 750
Ha érdekel valakit eladó egyben vagy alkatrészenként.

(egyben olcsóbb)

06204666518
Tavasszal olajcserével kezdem majd a szezont, és megpróbálom a Motorexet. Próba cseresznye. Nem mintha a Castrol Actevot enné, sőt, de a Motorex talán jobb...... Van valakinek tapasztalata?
üdv.
Kösz a kimerítő választ. Ez a besülés egy kicsit rosszul hangzik, remélem, hogy nem járok így. Minden egyes alkalommal nézem az olajszintet pont ezért. Az enyém most fordult át 10,000 km-re, tehát remélem, hogy lesz még pár örömteli endurós / laza túrázós nyaram vele a blokk megbontása nélkül.
Üdv!
320-as brembo féktárcsára gondolok.
Sziasztok!

Valakinek van eladó szupermotor szettje?

+ ha nagyobb elöl a féktárcsa csak át kell csavarni a féknyerget? vagy kell másik ?
Én 39000-el adtam el az enyémet és teljesen bontatlan volt a blokkja, igaz az S-es verzió volt. Én mindig MOTUL 15W-50-es olajat tettem bele, azt egyáltalán nem fogyasztotta...
E és S változat között mi a kül.?
Hali! Új kora óta vegyes használatban van, a 35ezer km-ből kb a felét terepen kapta meg, bár pontosan nem tudom. Olajfogyasztása az volt neki és egyre többet csipegetett (castrol actevo 10W40) tavaly júniusig, mikor is beszart a tudomány, vezérműlánc szakadásnak hittük,de csak simán besült. elfogyasztotta az összes olajat saccper 1000km alatt hirtelen, nyár volt, meleg volt, utcai használat. a gyári olaja egy fos. 200 pénz és újra ketyeg, gyári cuccaival felújítva2008-as dugattyúval(elvileg jobb, mint a régebbiek, magasabb kompressziós talán) Motul 15W50-es olaj. A felújítás óta 8000km-t ment, ebben volt egy olajcsere, és egy szem olajat sem eszik óta, szó szerit, a szint mindig ott van, ahol kell lennie.
Más súlyos baja nem volt, egy kilóméter óra spirál még 1-2 éves korában elszakadt, meg 14.000km-nél egy láncszett csere (JT+DID) azóta még az van rajta és nem nyúlik még mindig!, 24.000-nél a gyári fékbetétek elkoptak, most még utángyártott van benne, lassan cserés. garanciás korában volt egy jobb első szimeringcsere.
ennyi idő alatt 1hátsó, 1 elsődefekt. 2 garnitúra utcai gumi, 3garn. cross gumi.
Összességében ennyi kb.
Egy biztos, sosem adom el, ha nem életbevágó!
Köszi, hát odafigyelek rá amennyire tudok.
Gerre már nem motorozik vagy 2 éve kb. Most a két lábon való futás az élete. én sem értem meg, de ez van.
bakker neked egyre szebb a motorod!Gerre barátunkal mi a helyzet?nem hallottam róla vagy egy éve!
Szia,
Gratula, szép a motorod ennyi km és év után is.
Hogyan bírta a blokk a 35 ezret? Mire használtad? Meghibásodások voltak? Olajfogyasztás?
Kösz az infót. (Nekem is S-em van, érdekel, mit tapasztaltál.)
Üdv.
sztem se ugyanaz a takasago meg az excel
vagy ha igen, akkor a majd 20éves dr-emen is excel felni van(ami takasago )
de nekem aztán hótmind1
ugrálgatni jobb az rmz, meg pályázni. de te majd megmondod mien, várjuk a teszteket róla
többek közt ezért is hanyagoltam az endurot,mi jártunk erre nem egyszer.