Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mennyiért szerezted a karbid? tavasszal vagy nyáron majd lehet én is veszek meg mennyivel fogyaszt többet?
Köszönöm,ez jó kis leírás:))
van sok kép is,tökéletes!
hát ha van műszakija akkor feltételezem megcsinálták rajta a féklámpa kapcsolót, indexeket és van tükör is meg távolsági/tompított, kürt, de ha 2 személlyel akarod használni kell venned 1 s segédvázat az e hez, mert az E 1 személyes.
és más átalakítás nem is szükséges ugye? szett kijelző és ennyih?

(ha van műszakija akkor)
ha fűzött felnit szeretnél akkor 150ezer alatt nem nagyon úszod meg, öntöt felnit 60ért szerzel esetleg, de az nem túl szép, kijelző van már 20e-ért is, én 70ért vettem az enyémbe az enduro kereket, jobban jártam mintha enduroba kellett volna sm kerék...
nemtudom eldönteni pl egy DZR-E -t mennyibe kerül SM-re alakítani.

Szupermotorszettet? kijelző? ilyesmire gondolok.
gyári SM és én tettem alá az E kereket
vagy S?
Alapvetően neked is E-sed van és te is sm-re szoktad alakítani nem?(adatlapodat néztem)
hát figyelj, nekem igaz h. 435-ös de bőven elég, 3.ban gázra jön kerékre enduró kerékkel 14-47 áttétellel földúton!
nemtudom, vki írja már le h. az E hogy megy ilyen áttétellel? én is kiváncsi vagyok
az az igazság, hogy félek, hogy a 40 ló nem lesz elég, mert 30 ló körül volt a régi enduróm és azt már nagyon kicsinek éreztem.


A kérdés inkább az lenne, hogy DRZ E szervízigényesebb e mint egy S vagy SM (persze jól és igényesen van pl SM-re alakítva)
szerintem ha utcán akarod többet akkor S, ha terepen és nem versenyezni akkor is S
Köszönöm a válaszokat.

Lenne még egy kérdésem:

Endurózásra és szuper motorozásra akarom használni a gépet. Ehhez egy E-t vagy egy SM-et kéne vennem?

E-nek nagyobb a szervízigénye, mint az SM-ek?
Köszönöm szépen
üzemóra számláló gyárilag nincs,csak km számláló.
E 15 kilóval könnyebb mint a másik kettő,ebből az következik,hogy azok ennyivel nehezebbek
E : 50 Le,
Nincs index-féklámpa-utas lábtartó,és sok esetben rendszám....
Más vezérmű tengelyek-porlasztó-kipufogó....
Műanyag üzemanyag tank-üzemóra számláló-270 mm első féktárcsa...
Cross gumik..

S: 40 Le,
Enduró gumik...
Van rendszám-index-hátsó lábtartó-fémtank-Km-óra-270 mm első féktárcsa...


SM-40Le,
Sm-gumik-elöl fordított teleszkópok-elöl 310 mm átmérőjű féktárcsa,
TÖBBI UGYANAZ MINT S verzió...

Remélem segítettem a döntésben.
Csak azért ülök itt,és írogatok "szépeket" , mert ANYA 4 adag főzött kávét tett a TIRAMISU-ba amit vacsi után ettünk,és kidobott az ágy........
Sziasztok!

Most akarok Drz-t venni és meg akarom tudni mi a különbség a :

DRZ E |
DRZ S | között
DRZ SM |

Azt tudom, hogy egyik enduro másik super motor meg stb.

Igazándiból arról lenen szó, hogy ha SM-et veszek az csak 40 lovas az E miért 50 lovas ha ugyanaz a blokk.

Karbulátor ilyesmire gondolok.

Köszönöm a válaszokat
Csak a "napi" km-számlálót kompenzálja.
nekem is van egy S es műszerfalam, de fogalmam sincs jó e egyáltalán... helyette van egy bicikli kilóméter óra méretü kis digit műszer, szerintem tökre egyszerű, és könnyen be lehet állítani a kerék col méretet meg amit akarsz, nah és persze nem nyom fél kilót :)
Az S-nek a km órája tudja a "kompenzáció" funkciót. Nem tudom, hogy ez a sebesség kijelzést is korrigálja-e a megváltozott kerékátmérő miatt, vagy csak a megtett km-t lehet vele pontosítani, de talán a gépkönyvben találsz erre utaló infót. Ha hülyeséget mondok, javítsatok ki. Talán ezzel a funkcióval lehetne kezdeni vmit, ugyanis negatív és pozitív irányban is lehet kompenzálni az óra szerint.
Üdv.
Helló.

Még abba szeretném a segítségeteket kérni, hogy nekem gyárilag a motorom S.
De SM szett van benne. De ez által a km óra többet mutat 16km/h mint a valós.
Ilyenkor mi a helyzet? Mit tudok vele kezdeni? Előre is, köszi!
ha holnap lesz időm lekapom a tankot a kedvedért este...

Nekem meg olyan dolog van hogy vagy cserélném az "E" segédvázamat S/SM modellére, értékegyeztetéssel, vagy valki mondjon valmi jó céget Pesten vagy környékén ahol a segédvázra hegesztenek nekem füleket a gyári lábtartó felszereléséhez. Előre is köszi...
Ha valaki takarítja az 'E'-jét és leveszi a tankot is,esetleg lefényképezné nekem a karbit ,felraktam az enyémet, de nagyon ferdén áll, nem tudom hogy kellene állnia gyárilag (mert nekem 'S'-van és azon Mikuni volt gyárilag)
Köszönöm előre is!