hát ha van műszakija akkor feltételezem megcsinálták rajta a féklámpa kapcsolót, indexeket és van tükör is meg távolsági/tompított, kürt, de ha 2 személlyel akarod használni kell venned 1 s segédvázat az e hez, mert az E 1 személyes.
ha fűzött felnit szeretnél akkor 150ezer alatt nem nagyon úszod meg, öntöt felnit 60ért szerzel esetleg, de az nem túl szép, kijelző van már 20e-ért is, én 70ért vettem az enyémbe az enduro kereket, jobban jártam mintha enduroba kellett volna sm kerék...
hát figyelj, nekem igaz h. 435-ös de bőven elég, 3.ban gázra jön kerékre enduró kerékkel 14-47 áttétellel földúton!
nemtudom, vki írja már le h. az E hogy megy ilyen áttétellel? én is kiváncsi vagyok
E : 50 Le,
Nincs index-féklámpa-utas lábtartó,és sok esetben rendszám....
Más vezérmű tengelyek-porlasztó-kipufogó....
Műanyag üzemanyag tank-üzemóra számláló-270 mm első féktárcsa...
Cross gumik..
S: 40 Le,
Enduró gumik...
Van rendszám-index-hátsó lábtartó-fémtank-Km-óra-270 mm első féktárcsa...
SM-40Le,
Sm-gumik-elöl fordított teleszkópok-elöl 310 mm átmérőjű féktárcsa,
TÖBBI UGYANAZ MINT S verzió...
Remélem segítettem a döntésben.
Csak azért ülök itt,és írogatok "szépeket" , mert ANYA 4 adag főzött kávét tett a TIRAMISU-ba amit vacsi után ettünk,és kidobott az ágy........
nekem is van egy S es műszerfalam, de fogalmam sincs jó e egyáltalán... helyette van egy bicikli kilóméter óra méretü kis digit műszer, szerintem tökre egyszerű, és könnyen be lehet állítani a kerék col méretet meg amit akarsz, nah és persze nem nyom fél kilót :)
Az S-nek a km órája tudja a "kompenzáció" funkciót. Nem tudom, hogy ez a sebesség kijelzést is korrigálja-e a megváltozott kerékátmérő miatt, vagy csak a megtett km-t lehet vele pontosítani, de talán a gépkönyvben találsz erre utaló infót. Ha hülyeséget mondok, javítsatok ki. Talán ezzel a funkcióval lehetne kezdeni vmit, ugyanis negatív és pozitív irányban is lehet kompenzálni az óra szerint.
Üdv.
Még abba szeretném a segítségeteket kérni, hogy nekem gyárilag a motorom S.
De SM szett van benne. De ez által a km óra többet mutat 16km/h mint a valós.
Ilyenkor mi a helyzet? Mit tudok vele kezdeni? Előre is, köszi!
ha holnap lesz időm lekapom a tankot a kedvedért este...
Nekem meg olyan dolog van hogy vagy cserélném az "E" segédvázamat S/SM modellére, értékegyeztetéssel, vagy valki mondjon valmi jó céget Pesten vagy környékén ahol a segédvázra hegesztenek nekem füleket a gyári lábtartó felszereléséhez. Előre is köszi...
Ha valaki takarítja az 'E'-jét és leveszi a tankot is,esetleg lefényképezné nekem a karbit ,felraktam az enyémet, de nagyon ferdén áll, nem tudom hogy kellene állnia gyárilag (mert nekem 'S'-van és azon Mikuni volt gyárilag)
Köszönöm előre is!
van sok kép is,tökéletes!
(ha van műszakija akkor)
Szupermotorszettet? kijelző? ilyesmire gondolok.
nemtudom, vki írja már le h. az E hogy megy ilyen áttétellel? én is kiváncsi vagyok
A kérdés inkább az lenne, hogy DRZ E szervízigényesebb e mint egy S vagy SM (persze jól és igényesen van pl SM-re alakítva)
Lenne még egy kérdésem:
Endurózásra és szuper motorozásra akarom használni a gépet. Ehhez egy E-t vagy egy SM-et kéne vennem?
E-nek nagyobb a szervízigénye, mint az SM-ek?
E 15 kilóval könnyebb mint a másik kettő,ebből az következik,hogy azok ennyivel nehezebbek
Nincs index-féklámpa-utas lábtartó,és sok esetben rendszám....
Más vezérmű tengelyek-porlasztó-kipufogó....
Műanyag üzemanyag tank-üzemóra számláló-270 mm első féktárcsa...
Cross gumik..
S: 40 Le,
Enduró gumik...
Van rendszám-index-hátsó lábtartó-fémtank-Km-óra-270 mm első féktárcsa...
SM-40Le,
Sm-gumik-elöl fordított teleszkópok-elöl 310 mm átmérőjű féktárcsa,
TÖBBI UGYANAZ MINT S verzió...
Remélem segítettem a döntésben.
Csak azért ülök itt,és írogatok "szépeket" , mert ANYA 4 adag főzött kávét tett a TIRAMISU-ba amit vacsi után ettünk,és kidobott az ágy........
Most akarok Drz-t venni és meg akarom tudni mi a különbség a :
DRZ E |
DRZ S | között
DRZ SM |
Azt tudom, hogy egyik enduro másik super motor meg stb.
Igazándiból arról lenen szó, hogy ha SM-et veszek az csak 40 lovas az E miért 50 lovas ha ugyanaz a blokk.
Karbulátor ilyesmire gondolok.
Köszönöm a válaszokat
Üdv.
Még abba szeretném a segítségeteket kérni, hogy nekem gyárilag a motorom S.
De SM szett van benne. De ez által a km óra többet mutat 16km/h mint a valós.
Ilyenkor mi a helyzet? Mit tudok vele kezdeni? Előre is, köszi!
Nekem meg olyan dolog van hogy vagy cserélném az "E" segédvázamat S/SM modellére, értékegyeztetéssel, vagy valki mondjon valmi jó céget Pesten vagy környékén ahol a segédvázra hegesztenek nekem füleket a gyári lábtartó felszereléséhez. Előre is köszi...
Köszönöm előre is!