Szabad, de nem jellemző Ti szétszeditek-összerakjátok-bütykölitek (s a több napos kemény munka után végre elmentek motorozni) ... én a bütykölés részét megcsináltatom mással, így több idő jut a gurigázásra
A Te hozzászólásod legyen a lezárása ennek a témának
Kb minden nap feltűnik valaki, aki E vs S témáról érdeklődik. Olvassátok vissza az elmúlt egy hónapot! 100X le lett írva szerintem. Minden oldalról ki van vesézve. Lány létemre lassan már műszaki tájékoztatót tudnék tartani E és S különbségeiről... csupán az alapján, ami nap mint nap le van írva ide
Ez a téma már több milliószor ki lett vesézve...Nekem E-m van és tuti nem vennék s drz-t!Aki terepezni is akar vele komolyabban az felejtse el az s-es verziót szvsz!
hát én az -e verziót vettem anno.Kapásból beledobtam a kis kerekeket semmi bajom nem volt vele..hozáteszem 15-45 áttétel el használtam még 5 be is gázra fel jön..kételkedőknek bebizonyítom. Ellentétbe a mostani motorommal 40 óra totál felújítás
Én pl néztem SMre alakított E drzt de végül egy softendurozásban használt szépállapotú E-t vettem, mert azon gondolkoztam , ha esetleg külsőre egy E nem is olyan szép mint az utcai, de a blokkja talán nem kap annyit, supermotos ismerőseim szerint főleg ha forróvérű az ember ott többet kap a blokk, nagyobb terheléssel üzemel, belegondolván abba is hoyg ott nem forog el a gumi az aszfalton olyan könnyen mint földútakon, vagy pl egy folyamatos magasfordulatú folyamatos "üvöltés" le a balatonra nem hiszem hogy használ ezeknek a blokkoknak.
Szeva én most vettem a motort, van egy programom számolgattam vele 14/47 helyett előre 15 öt fogok tenni(az olyan mintha hátul 44 et tennék 47 helyett). 14 el most 3.ban gyári 400 ccm es hengerrel feljön kerékre gázadásból, sportkipufogóm van és hozzá is van karburálva a gép. fogyasztása az én negyedgázas 70-75 km/h utazósebességem mellett(ez kevés nekem, ezért akarok 15 öt előre), mindössze 5,5 literre jött ki.
A full szerviz alatt azt értem, hogy lánc komplett tisztítása, kimosása, légszűrő kimosása, újra bekenése, teló légtelenítés, csapágyak ellenőrzése, olajcsere, szűrőcsere, küllőfeszesség ellenőrzése, kormánycsapágy ellenőrzése, gumik átnézése, stb. Ezt én az S-emen minden olajcserénél (kb. 2500 km) elvégzem. Az E-s haver ugyanezt csinálja 1500 km-enként. Te meg csinálod saját belátásod szerint. Üdv.
"Soft" endurózáshoz (enduró szettel) és szuperlotyóhoz az SM tökéletes.
AZ E nem sokkal szervizigényesebb mint az S vagy SM, de ha vigyázni akarsz rá, akkor kb. 1500 - 2000 km-enként full szerviz. Az SM esetén is használattól függően átlagban 2500 - 3000 km-enként full szerviz, ha kímélni akarod (a gyári előírás 6000 km). Ha állandóan pályán nyelezed, akkor sűrűbben. Kérdés, hogy pl. kellenek-e "kényelmi berendezések", mint féklámpa, index, utas lábtartó, normális világítás, tükör, stb. vagy inkább a teljesítmény és a kisebb tömeg a döntő. Véleményem szerint az S / SM egy fokkal univerzálisabb, mert némi anyagi ráfordítással és tuninggal elérhető pár plusz lóerő, de megmarad az utcai forgalomképessége is. (Nem minden E rendszámos, erre figyelj.) Ha E-t választasz, ott nagyobb az esély, hogy hard endurózásra használták, ami a blokknak nem rosszabb, mintha aszfaltpályán nyeleznek egy SM-et (sőt...), de külsőre is szép állapotú E-t nehezebben találsz. Csak okosan és körültekintően...
Sziasztok
Keresek E-re hűtővíz kiegyenlítő tartályt!
Ha van valakinek, vagy tudja hol kapok jelezzen nekem, itt vagy a tlacika@gmail.com-on
Köszönöm
L.
Már a mikunira is sokan panaszkodtak,hogy sokáig kell melegíteni.
Melegen jó,fogyasztás jó,jól megy,alapjárat is jó,csak nehezen melegszik 0-5 fokban...Fél önindító fordulatra beindul mindig!
Egy régi barátomtól vetem,nagyon baráti áron ,sajnos nem hiszem hogy ennyiért lehet még találni. A piaci ár fele volt (most 60-70eFT egy ilyen jó állapotú).
Fogyasztás kb 1-2 decivel nőtt csak /100km ,de hidegen sokkal rosszabb,mint a mikuni volt.Ezen csak egy állású a dúsító és 10percig kell használni hidegen.
Kb minden nap feltűnik valaki, aki E vs S témáról érdeklődik. Olvassátok vissza az elmúlt egy hónapot! 100X le lett írva szerintem. Minden oldalról ki van vesézve. Lány létemre lassan már műszaki tájékoztatót tudnék tartani E és S különbségeiről... csupán az alapján, ami nap mint nap le van írva ide
AZ E nem sokkal szervizigényesebb mint az S vagy SM, de ha vigyázni akarsz rá, akkor kb. 1500 - 2000 km-enként full szerviz. Az SM esetén is használattól függően átlagban 2500 - 3000 km-enként full szerviz, ha kímélni akarod (a gyári előírás 6000 km). Ha állandóan pályán nyelezed, akkor sűrűbben. Kérdés, hogy pl. kellenek-e "kényelmi berendezések", mint féklámpa, index, utas lábtartó, normális világítás, tükör, stb. vagy inkább a teljesítmény és a kisebb tömeg a döntő. Véleményem szerint az S / SM egy fokkal univerzálisabb, mert némi anyagi ráfordítással és tuninggal elérhető pár plusz lóerő, de megmarad az utcai forgalomképessége is. (Nem minden E rendszámos, erre figyelj.) Ha E-t választasz, ott nagyobb az esély, hogy hard endurózásra használták, ami a blokknak nem rosszabb, mintha aszfaltpályán nyeleznek egy SM-et (sőt...), de külsőre is szép állapotú E-t nehezebben találsz. Csak okosan és körültekintően...
Keresek E-re hűtővíz kiegyenlítő tartályt!
Ha van valakinek, vagy tudja hol kapok jelezzen nekem, itt vagy a tlacika@gmail.com-on
Köszönöm
L.
Melegen jó,fogyasztás jó,jól megy,alapjárat is jó,csak nehezen melegszik 0-5 fokban...Fél önindító fordulatra beindul mindig!
Fogyasztás kb 1-2 decivel nőtt csak /100km ,de hidegen sokkal rosszabb,mint a mikuni volt.Ezen csak egy állású a dúsító és 10percig kell használni hidegen.