szeva ezeket én is csináltam tavaj de hála égnek én ilyen tapasztalatba nem szaladtam bele
kérdés :csavarok átnézve lehuzva ?
telo pontosan vissza rakva
és estleg hangot ad-e ? vagy csak ráza a kormányt
ez csak tippelgetés sajnos a részemröl
Szétszedtem vagy 2 hete a kormány csapágyat, átzsíroztam és lecseréltem az első féktárcsámat.
Összerakás után a következőt tapasztaltam/om:
A kormány 20-45km/h között szitál! Nem tudom mitől lehet, kereket már kicentíroztattam, most tettem új csapágyakat bele ma hátha az szar, de NEm... már tényleg nincs sok ötletem, ha van valami ötlet, vagy tapasztaltatok már hasonlót akkor írjátok meg! Nagy segítség lenne...
A következő szerviz előtt én is veszek egy légszűrőt tartalékba, így egyik kimosva várja majd mindig a cserét. Most mostam, fújtam, de elég kaki meló, plusz várni is kell mindig a száradásra. A mosás ráérősebb, a csere egyszerűbb lesz, ha veszek másikat.
Nem olyan nagy para, mert alapból olaj+szűrő cserével számoltam Gyertya cserélve volt 15000 mittudomain hány km-nél, láncszett 16000 akárhány km-nél, légszűrő meg egye fene, nem nagy pénz.
Szelepekre ránézetek, vezláncot nem hiszem hogy cserélni kéne, más nincs azt hiszem
Jáj, lehet, hogy rosszul mondtam, mert most nézem, hogy gyertyát ugyan nem kell cserélni, de olajszűrőt igen, és levegőszűrőt(!?) is.
Most akkor melyik a kis szerviz?
Mondjuk én olajszűrőt mindig cserélek (900 ft), és olajat is 2x sűrűbben. (Igaz nem a legdrágábbat teszem bele.)
Az nagyon jó ár, én kb kétszer annyira gondoltam
De ez így nagyon korrekt. Múltkor Mentünk Basacsabával egy Dunaharaszti - Bp - Esztergom - Visegrád - Szentendre - Bp - Dunaharaszti karikát, és 2.9 litert kajázott be a drágaság Pedig nem tötyörögtünk, a nagykörúton meg ne tudd meg mi volt Meg előtte felmetünk Dobogókőre is
Azt mondjuk számoljuk bele, hogy én kb 150 km-re lakom Esztergomtól, de akkor is megállok kb egy tizesben (ja és az útlevelem 2 év lejárt, de megtudakoltam és az nem kell hogy átmenjek Szlovákiába)
Helló,
Ahogy számolgatom, a kb. 360 km oda-vissza normál túratempóval (90-100 körül) max. 14-15 lityi benzint jelent, ami kb. 5 ezer pénz (kúttól függ). A kajára / piára nem sokat szánok én sem, max. egy-két ólommentes sör csúszik le egy tál strapacska mellé, de persze lehet hozott szendvicset is enni meg kulacsból inni, senki nem fog kinézni emiatt. Tehát kajára és piára max. 1500-2000 forintot gondoltam + hozott cuccok. Tehát legyen összesen kb. 7500 forint cakkum-pakk, ez egy nagyjából reális költségvetés. Ott tudsz spórolni, hogy csak benzinre költesz. Az én S-em finom tempóban (90) beéri 3,5 literrel, talán a tiéd is... nem tom....
A pénz probléma miatt ne maradj otthon, megoldjuk valahogy.
Üdv!
A tervekben elvileg úgy volt, hogy én is megyek, sőt még most is nagyon-nagyon szívesen túrázgatnék arra Ezért megkérdem, hogy árba cakumpakk (benzin+kaja+pia) mennyi lenne az annyi?
Az az én nagy gondom, hogy jelenleg 17500 km-nél járok, és ezzel a túrával jócskán átlépném a 18000-et, ami után vihetném nagyszervízre, ami szintén nem kevés lovetta
Úgyhogy ha meg tudnád mondani mennyi pénzembe kerülne ez nekem, valamint akárki, hogy a 18000-es nagyszervíznél mi kerül cserére, az nagyon jó volna
Üdv, remélem tudok menni veletek
DRZ-LTZ full tuning tekercselés, Csika verzió.Garanciával!Nem olcsó,de kitűnő.
Ha személyre szabott profi futómű kell(supermoto,moto-cross,endúró vagy utcai),de messze laksz,postán is elküldheted.Garanciával,referenciákkal a fórumról is.
Attila mesélt róla nekem, meg ajánlotta is, meg láttam képeket is róla régebben. csak ennyi
én azért vennék bele egy szivacs szűrőt, főleg majd ha terepen használod 3-4e.
kérdés :csavarok átnézve lehuzva ?
telo pontosan vissza rakva
és estleg hangot ad-e ? vagy csak ráza a kormányt
ez csak tippelgetés sajnos a részemröl