Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óvatosan vedd le a deklit.Kicsit megmozgatod és látni hova tapadt a tömítés. Főleg azon a részen ne sérüljön ahol a vízpumpából átmegy a víz a blokkba.Összeszerelésnél figyelj a dekliben lévő olajcsatorna tömítőgyűrűjére.Ez az olajpumpa csövére támaszkodik.Itt megy át az olaj a szűrőbe,onnan a főtengelybe.
nagyon köszi! Hogy tudom elcseszni a tömítést? mire figyeljek?
Szívesen, jó munkát!
ok! Nagyon köszi most már értem. Tehát szopi lombi.. Ezt nem akartam...Mindegy úgy tűnik, hogy bele kel nézni, s megtudni, hogy mitől volt eddig jó ..

Köszönöm a gyors segítséget!
Mérnök úr, maga merre járt amikor, mi motoroztunk, főztünk, ettünk, és ittunk.?
Sziasztok.Le kell venned a deklit,mert a vízpumpa meghajtó fogaskerék nem fér ki a deklin keresztül. .Egy biztosító gyűrű tartja.Az olajat is le kell engedni.A tömítésre vigyázz mert drága.Gyári tömítés csak garnitúrában van.
köszi, de ez kevés :( . Pontos instrukciót keresek...
Úgy tudom le kell venni...
Hello Srácok!

Fontos infót keresek! Folyik a DRZ-m tömszelencéje és az istenért sem tudom leszedni a vízpumpát. Szedte már valaki le? Mi a következő lépés a négy csavar lecsavarása és a vízpumpa kilazitása után? Mi tartja a tengely végét? Remélem nem kell levenni a komplett jobb oldali deklit a kuplungról, olajszűrőstől stb... várom a z ultra gyors segítséget.
Köszönettel
hello, elöl nekem is vágott slick van, Metzeller dunlop mintával elég faszán fog, hátra meg msot fogok Dunlopot venni...
Üdvözlöm a Suzukis-barátaim!
Blackbird matricaszettet szeretnék a DRZ-mre. Hol lehet rendelni?
Sziasztok!
Tegnap kész lett a tank Ma összeraktam csak benya kel bele és tűz
szia én voltam pályázni kell hogy fogjon mindketö hid el
de mivel nem vagyunk versenyzök szerintem jó a használt is ocsoért csak fogjon
Ha van rajta motor piktogram akkor valószínűleg abban az állásban kisebb az áramkorlát, tehát rárakható. Általában azt szokták mondani, hogy a kapacitásérték 1/10-ével kell tölteni az akksikat. Tehát egy 6 Ah-s akkut 0,6 A-rel. De szerintem ha nem túl nagy árammal töltöd nem lesz semmi baja. Fontos még, hogy a zárt akksikat nem szabad 14,2 V fölé tölteni (emiatt a régi töltők egy része nem jó hozzájuk), mert fokozódik a hidrogén képződés, ami a zárt akkunak nem tesz túl jót.
Sajnos nem hiszem,hogy megválnék tőle ilyen pici pénzé....
Üdv,
D
köszi mindenkinek
Én most vettem Continental Road Attack- ot, nagyon brutális, és az ára sem vészes, nekem bejött.
mennyit kérnél még rá amúgy?
Ja,hogy a dt-t...
poénnak jó az biztos
jaa hogy adnád a drz-t és én a cr mellé mennyi pénzt adok? aha! a dt-t
hogy érted h mennyit dobnál?
Hello!
Ha valaki Borsodban vagy a szomszédos megyékben tud olyan motorosboltot ahol motorbeszámítással lehet venni Suzuki Dr 600-asat olyan 1990 körüli évjárattal max 250 ezerig, az írjon legyenszíves! Előre is köszönöm! A beszámítandó motor a következő:
http://href.hu/x/btsu

Üdv: Ákos
hát előre én is nézek vmi jó lágyat, az első gumi úgyse kopik úgy, mint a hátsó. Az is lehet, hogy feldobok rá egy vágott slick-et. Hátul meg marad a Dunlop, és így többet fog kanyarban keresztbe menni mint íven
620, de teljesen korrekt állapotban van. optikailag kell rajta javítani csöppet, mert van rajta pár igénytelen alkatrész(pl. karbon mintás matricák a vázon meg blokkon meg az az undi króm tükör). + gumit mindenképpen cserélek, mert elől az a Heidenau tényleg sz@r.