Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megbeszéljük!
cső,jó lehetett.Majd később én is csatlakoznék
durva
nem semmi h még megvannak a gyári matricák a gépen
Klmszabi a képek:

Még mindig nem tudom miért áll le, ha nem szart volna be kirángatjuk 2en, így 4en kellettünk...
Elég jót csapattam délután, találkoztam a dányiakkal, velük mentem. Mennek majd föl Kosdra, szerintem csatlakoznunk kellene!
110 ha jól tudom, de ha nem akkor javítsatok ki!
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy gyári SM-en hány szemes lánc van? Az áttétel az 15/41. Köszi
tud valaki drz bontott alkatrészeket?
nem jó a link
itt a kép
Jó estét emberek!
voltunk motorozni kicsit pár haverral
térkép
nem tudtunk aludni
Hali tudnátok segíteni?
A lánckerék és a váltó tengely szimeringek méretére lenne szükségem Drzhez
Kösz
vazze, te tényleg virrasztottál!
az jó helyezés
és ahogy láttam a pálya sem volt túl 1szerü
hogy hogy lehajlott
Köszönöm,nem számoltam mert a végére lehajlott a kormányom
és igy szorult a gáz és tiszta ideg voltam
gratula , , hány kör sikerül ?
Helló
Drz kupa helyett ide tudtam elmenni de nagyon jó kis verseny volt
7 lettem és kb 70induló volt
lakitelek2009
lakitelek 2009
hát a súly igen de mivel én ittlakok az alföldön, legtöbbször elég lájtos terepen megyek sajnos..:( ezért is választottam ezt végül, mert nekem itt annyira nem számít ez a súlykülönbség
hát igen a hang az más tészta
amikor 2T motorom volt akkor irigykedtem a 4T-s motorosokra
most meg örülök ha hallok 1jó 2T hangot
mert elég ritkák lettek
nekem a 2T motoroknál a súly a lényeg
nagyon könnyüek
drzém meg 145kg
rámdöl tök jó
de amugy biztos fasza az RMX én is gondolkoztam 2T 250es enduroba régebben, de utána rájöttem hogy 4T kell nekem imádom a hangját
no most mennem kell koszonom a szakertest !szepnapot bye bye