hát a súly igen de mivel én ittlakok az alföldön, legtöbbször elég lájtos terepen megyek sajnos..:( ezért is választottam ezt végül, mert nekem itt annyira nem számít ez a súlykülönbség
hát igen a hang az más tészta
amikor 2T motorom volt akkor irigykedtem a 4T-s motorosokra
most meg örülök ha hallok 1jó 2T hangot
mert elég ritkák lettek
nekem a 2T motoroknál a súly a lényeg
nagyon könnyüek
drzém meg 145kg
rámdöl tök jó
nem semmi h még megvannak a gyári matricák a gépen
Még mindig nem tudom miért áll le, ha nem szart volna be kirángatjuk 2en, így 4en kellettünk...
Meg tudná mondani valaki, hogy gyári SM-en hány szemes lánc van? Az áttétel az 15/41. Köszi
itt a kép
voltunk motorozni kicsit pár haverral
térkép
A lánckerék és a váltó tengely szimeringek méretére lenne szükségem Drzhez
Kösz
és ahogy láttam a pálya sem volt túl 1szerü
és igy szorult a gáz és tiszta ideg voltam
Drz kupa helyett ide tudtam elmenni de nagyon jó kis verseny volt
7 lettem és kb 70induló volt
amikor 2T motorom volt akkor irigykedtem a 4T-s motorosokra
most meg örülök ha hallok 1jó 2T hangot
mert elég ritkák lettek
nekem a 2T motoroknál a súly a lényeg
nagyon könnyüek
drzém meg 145kg
rámdöl tök jó