ahha értem mondjuk nekem mind 1
mert lehet akkor viszek egy két quadost is vagy nemtom madj még akkor beszélünk....
meg hogy ki hogy ér rá meg ilyenek...
a rúgónál lévö anyákat kellene lejjeb tekerned szerintem
én elégé letekertem,igy magasaban van a motor hátulja
és nem ül össze annyira
és keményebb is lett
SZANKI TÚRA lefújva
nem miattam vagyis 50%
viszont másfele mehetünk ha akartok
én már nem szervezek semmit sem
mert ez most tök kellemetlen
végülis 2hete erre készültem
szóval ne haragudjatok
Hát nagy gond volt e nem tudom
én drzémtöl sokkal zajosabb volt az tuti
bár ez S-s szóval lehet azért
ha 1üt mentünk vmerre motorozni sose volt semmi baja
engem csak a blokkhang aggasztott
megvolt neki 1évet asszem
de semmit nem vett rá
szószerint
max olajat cserélt
de lehet az is kamu volt
most az én drzém hangosabb másokétól
de télleg
Megint kérdéssel fordulok hozzátok tapasztalt DRZ - sek !
NA szóval az van hogy ráülök a gépre és nagyon "leül" .
Kéne állítani a hátsó telón . Na de hogyan ? És milyen az optimális beállítás ?
Fontos lenne ! Köszi !
Mendei bácsi!most olvasom a tesztedet. Nem is láttam még..
Tudom már mondtad, hogy a haveré volt a gép, hogy majdnem azt vetted meg. (szerencse hogy nem) .Kicsit most beszartam hogy bevásároltam.
Mondtad hogy zajos a blokk. Múlt 7végén pannonhalmi pályán voltunk. Aztán jött 2 Drz-s csávesz. Meghallgattam azokét is. Ugyanolyan hangja volt, mint az enyémnek. Nem tudom az ember mindig többet hall a saját motrának hangjaiból mint ami valós?. Mint a hülye állandóan azt sasolom vane v,mi furi hangja. De nincs. 20 üzemóránál kezd picit zajosabb lenni talán , meg nagy melegben. Olajcsere aztán vaj.... Majd azért esetleg tudakold meg légyszi mi is voltak nála konkrétan , (gondok , alk. csere .)kösziii,
A csapokat védő, koszt eltömítő gyűrűk keresztmetszeti profilja lehet sima körprofilú O gyűrű, de lehet X profilú gyűrű vagy akár W, Z profilú O gyűrű is. Ez utóbbiak kisebb felületen tömítenek, következésképpen a lánc könnyebben mozog, de tömítése legalább olyan jó, esetenként jobb is, mert dupla ponton tömítenek. Áruk természetesen több.
Vannak O gyűrű nélküli láncok, ezek olcsóbbak, azonban élettartamuk kisebb.
Ezen láncok, akár az O, X, W vagy Z gyűrűs nem igényelnek más lánckereket, de természetesen a lánc „moduljára” (csaptávolságára) ügyelni kell, ehhez kell igazítani a lánckerekek méretét.
Én azt nem értettem hogy amit vettem, x gyűrűs de a O -profilú tömítő gyűrűs. Bedő T. olyasmit mondott hogy x formában van benne az összekötő. Nem igazán értettem.
Hiányzik már minden ami motor! Mit nem adnék egy kis erdei mászkálásért
Ajjj nagyon remélem, hogy jövőhéten meg lesz a moci + megjön a protiing és már mehetünk is patakozni
Na jó először csak öregasszonyosan, de utána jöhet bármi, legyőzünk minden akadályt
mert lehet akkor viszek egy két quadost is vagy nemtom madj még akkor beszélünk....
meg hogy ki hogy ér rá meg ilyenek...
nah majd besz csáó
bundesz te tudodsz rola valamit ,állitolag fizetös 1000-1500 körül van de jó is
én elégé letekertem,igy magasaban van a motor hátulja
és nem ül össze annyira
és keményebb is lett
nem miattam vagyis 50%
viszont másfele mehetünk ha akartok
én már nem szervezek semmit sem
mert ez most tök kellemetlen
végülis 2hete erre készültem
szóval ne haragudjatok
én drzémtöl sokkal zajosabb volt az tuti
bár ez S-s szóval lehet azért
ha 1üt mentünk vmerre motorozni sose volt semmi baja
engem csak a blokkhang aggasztott
megvolt neki 1évet asszem
de semmit nem vett rá
szószerint
max olajat cserélt
de lehet az is kamu volt
most az én drzém hangosabb másokétól
de télleg
NA szóval az van hogy ráülök a gépre és nagyon "leül" .
Kéne állítani a hátsó telón . Na de hogyan ? És milyen az optimális beállítás ?
Fontos lenne ! Köszi !
Tudom már mondtad, hogy a haveré volt a gép, hogy majdnem azt vetted meg. (szerencse hogy nem) .Kicsit most beszartam hogy bevásároltam.
Mondtad hogy zajos a blokk. Múlt 7végén pannonhalmi pályán voltunk. Aztán jött 2 Drz-s csávesz. Meghallgattam azokét is. Ugyanolyan hangja volt, mint az enyémnek. Nem tudom az ember mindig többet hall a saját motrának hangjaiból mint ami valós?. Mint a hülye állandóan azt sasolom vane v,mi furi hangja. De nincs. 20 üzemóránál kezd picit zajosabb lenni talán , meg nagy melegben. Olajcsere aztán vaj.... Majd azért esetleg tudakold meg légyszi mi is voltak nála konkrétan , (gondok , alk. csere .)kösziii,
A lényeg fogdd meg rendesen.....
...a markolatokat.....
csak óvatosan......
A csapokat védő, koszt eltömítő gyűrűk keresztmetszeti profilja lehet sima körprofilú O gyűrű, de lehet X profilú gyűrű vagy akár W, Z profilú O gyűrű is. Ez utóbbiak kisebb felületen tömítenek, következésképpen a lánc könnyebben mozog, de tömítése legalább olyan jó, esetenként jobb is, mert dupla ponton tömítenek. Áruk természetesen több.
Vannak O gyűrű nélküli láncok, ezek olcsóbbak, azonban élettartamuk kisebb.
Ezen láncok, akár az O, X, W vagy Z gyűrűs nem igényelnek más lánckereket, de természetesen a lánc „moduljára” (csaptávolságára) ügyelni kell, ehhez kell igazítani a lánckerekek méretét.
Én azt nem értettem hogy amit vettem, x gyűrűs de a O -profilú tömítő gyűrűs. Bedő T. olyasmit mondott hogy x formában van benne az összekötő. Nem igazán értettem.
Ajjj nagyon remélem, hogy jövőhéten meg lesz a moci + megjön a protiing és már mehetünk is patakozni
Na jó először csak öregasszonyosan, de utána jöhet bármi, legyőzünk minden akadályt