hááát semmi baja nincs megy szépen a motor mióta összeraktam...csak a mostani idom nem nagyon jön be...meg megvan néhol repedve
és akarok csinálni egy igen szépet ami jó útcára és a mostani meg marad pályára meg hülyülni
Szevasz!
Szintén S-em van, szintén Castrol Actevo, most cseréltem. Úgy tapasztalom, hogy könnyebben megy vele a váltó és csendesebb tőle a motor. Olajfogyasztásról nem tudok beszámolni, mivel ez az első Castrol Actevo próbám. Ami nagyon bejött nekem, az a Silkolene 10W 50 volt, félszintetikus, és egyáltalán egy fél decit nem evett belőle 3 ezer km alatt (vegyesben terep + aszfalt). Asszem vissza is fogok térni ezekre a félszint olajakra, mert úgy látom, hogy ezek a full szint olajak nagyon hígak és nagyon hamar feketednek.
Hali mindenki!
Kezdek előkerülni a feledés homályából...
Jövőhéten lesz protiingem, 2 hét múlva új mociiii És ha minden jól megy használni is tudom majd
Nagyon várom már
Hát ez történt tegnap. Láncszett csere DiD520 Xring ,kormánycsere. Kézvédőt még nem tudom visszarakni mert a kormány belső átmérője kisebb. Ma meg lemostam a" picinyeimet!"
jah, nem vészes.Előtte yz250(2T) volt 1,5évvel ezelőtt. Ahhoz képest semmi. Egy nap 8 liter kb. Ha nagyon tépem akkor 10L. Szerintem belefér. Homokbányázáskor még kevesebb.
Az én gépem is eladó!
Én is pont olyan célra használom, mint Te akarod. Melóba járni, endurózni haverokkal és kis crosspálya. Szerintem (a magam szintjén) élvezhető a crosspálya is, nem vadulni, csak úgy pötyögni.
Supermoto-ként utcán nagyon fasza. Erdőben is tuti, csak hát elég szar úgy menni, hogy tűzzel,vassal üldözik az endurósokat.
Nehogy vegyél drz-t krosszozni!
Nehéz és szerintem a súlyelosztása végett sokkal többet kell vele dolgoznod!Próbálj ki egy 90kilós gépet a pályán és majd meglátod....!
Egyébként tényleg nem szereti a nagy fordulatot,én supermotozni használom pályán és azért érzem már a váltón az eredményét!
ENDURÓBAN CSÚCS,a többi kategóriában közép osztály használhatóságra!
Csá!figyu!szerintem mindenre jó ha ésszel mész vele. Gondolok itt hogy nem szabályzásig pörgeted duplakuplunggal meg ilyenek. Alacsony fordulaton is erős. A futómű nem kifejezetten cross de ha felkeményíted mint ahogy én is tettem,akkor el lehet vele bohockodni. . Mondjuk nekem pályán jobban bejön mintha endurózgatok.Meg kell szokni hogy orrnehéz. Fogyastás nulla.
Rendben ott leszek,leszünk