Mondtam hogy kérdezen téged milyen az esős motorozás:-) Bár sajnos Te nem is áztál annyit, hiszen az áprilisi Szlovák túrán még nem tudtál jönni.........
Ami meg nyáron Szlovéniába volt az semminem volt.......hiszen mennyit áztunk?
A sátorozásnál....de motorozás közben nem igazán, hisz lefelé jó idő volt, és mikor elindultunk már megint jó idő volt.......
Bezzeg mi:-) (Tompi, Janó, Fecó)......jégesőben mentünk el a Vintgar szoroshoz:-))))
Idén azért em áztunk annyit:-)
De érdezd esSOt:-))))
Alig áztunk:-)))))
Csak Szlovéniába, Ausztriába.....bár SLO-ba még jég is volt:-))))
Baján a vihar széttépte a sátor nylon esővédőket
A tavaszi Szlovák túráán rongyá áztunk....
Itt most mit kell nézni? hgy elmentél gyári cuccokkal 22000-ret?
Bocs, de ezt tényleg nem értem!
GS.....
Általában a BP-i emberkék 10-15.000 a gumi, 20-25 a lánc.....
Én vidéki vagyok..... az első gumit ~32.000nél cseréltem....a láncot meg ~35.000-nél
Szóval keményen meglátszik a lámpától-lámpáig motorozás, vagy a nyugodt, egyenletes gyorsulás
Amugy Én is kiváncsi leszek hogy mit bír alattam a Bandita......de az tuti hogy erről is vezetek majd egy listát, mint a GS-ről.....
Ez a fanklub most született......jelenleg 8 "tag" van.....
Ebből 5 szokott eddig is együtt motorozni, de ezeket AKMT túrának hivjuk..............
Amugy? az 5-ből?
A régi egyedül Pyerre, akinek kb 1,5 éve van Banditja.....
Dzsokié kb 2 hónapos, Elbandité 5, Esély Nulláé 3, nekem meg még várnom kell rá
Ezt olyan "brahiból csináltam - csakugy mint régen a GS FANKLUBOT....és lásd most:-)
Hirtelen lettünk egy páran....akik bizony össze is járnak!
Tehát Fanklub, de nem egy halálosan komoly dolog.
PL?
Mivel AKMT túra ott nincs köztvetlen szabály....vagyis bárki, bármikor jöhet ha elfogadja a feltételeimet, amit a "szabályoknál" olvashat......
Röviden?
- bármivel jöhet
- ne rinyáljon ha esik az eső, mert tény:-) az eddig vezetett kb 40.000km-es túráimon kb 27.000km-en át áztunk:-)
- kaját hozzon, mert ez nem a nyálverásről szól! vagyis nem 20km motorozás, 2 óra étterem - itt melósok vannak nagy részben, akiknek nem futja rá!....akinek meg furná? az meg nem teszi ezt......
stb...stb...stb....
JA!
És a túra ott kezdpdik hogy 200km.....és ott ér véget hogy 2000km.....legalábbis eddig ez a példa.....
Ha érdekel akkor az oldalamon a felső sávban ott vannak a videók, képek, leírások......stb
Egyébként arra mit moindtok, hogyha aztmondom hogy ersztett az első sziemringekm mint a szar de csak a jobboldali, a bal hibátlan volt, és garantáél 22.680km volt a motorban, ugyanis a gyárilag belerakott tokico fékbetéteket vettem ki, amik még az éeltbe nem voltak kiszedve, látszott a csavarokon is, plusz a gyári lánc, és gyári elsőgumi... talán a hátsó is de nemtom.
ahan , szval ha 2 dolgozik a kis teljesítményen és nagyon belép a többi, akkor ez a változó és a nem változó szelepvezérlés pedig, ha mindegyik dolgozik mindegyik fordulaton, vagy nagyon naív vagyok? fogalmam sincs, azért írtam ilyet, csak tipp... és melyik a jobb?
A változó szelepvetzérlés pontosan 8 ezres percenkénti fordulatnál engedi mozogni az egyik sor szelepet. 8 ezres ford. alatt 8 szelepes, mivel az nyoamtékosabb, 8 ezer felett pedig 16 szelep, és oylankor az az erősebb!
Csak egész vázlatosan!
A dolog nagyon leegyszerűsítve az, hogy a 4 (v. 5) szelepes motornál csak 2 dolgozik kis teljesítmény igénybevevéskor, a terhelés növelésével aztán idővel beugrik a többi is. Na, innentől brutál a gép. De ez így tényleg nagyon az alap.
Amugy ezt a padot ha akkarod kb 2-3000-ért le is gyártják neked!
www.tankpad.hu
Én ott csináltattam a tankvédőmet is, és most a GSF tankpadot is