Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csúházom a paprikádat drága testvírem:-))))


Rutin kész - de ezt már írtam.....
Csont nélkül (durva is lett volna a bukta 5 év motorozás, és 91.000km után:-)
Szombaton megyünk motorozni Érdre.....azt kedden vizsga.....


Motor ügyben még nem jeleztek.....
annyit tudok hogy csütörtökön áment adott a bank....
Gondolom pénteken már nem csináltak semmit......
Így H-K környékén mehetek müszakira, eredetre, meg az okmányosba.....
A rendszám is ugye 1-2 nap.....szóval Én egy Pémtekre tippelek, de jövő hét péntekig RÁÉR:-) Legalább nem büntetnek meg - hiszen nem vagyok egy merész, de ugye kibirni? Hát nagy falat lenne hogy ne vigyem el egy körre.....
Szívesen segítek, csak nem értem a kérdésed......

Egy akkora matrica kell aminek az aljára egy 400-as banditott ragasztasz?
Vazze....az legalább 7m2-nek kellene lennie hiszen egy 400-as bandit nem épp robogó:-))))))



Szóval egyszerűsítés:
Szeretnél egy matricát csináltatni, aminek a KÉPÉN egy bandit van?
Halihó.
Lehet hogy elég láma kérdés, de mi a különbség a változó és a nem változó szelepvezérlés között?
Hali !


De szép vágásúlegény vagy !

Jogsi van már és a moci ?
Segítség kéne... Szeretnék venni egy tankmatricát aminek az aljára egy 400-as Bandit van felragasztva. Tud nekem segíteni valaki? Elöre is köszi
Szerintem jó lett, már ami a nyomást illeti, mert nekem ezek a szörnyes-halálfejes dolgok nem jönnek be.
Ironed - Bigmen
És akit érdekel:-)


Megjött a tesztpóló....... (teszt, mivel nem a bevett emberemtől rendeltem)

Akinek kell az látogason el az oldalamra és a BANDIT sávban az első gombnál, a BAZÁR részben megtalálja az infót!
A hozzánemrtő szerelő sajna eddig csak 9db-ot cserélt.......és érdekesmód egyel se volt gond!
Szóval : térdelj le és szeress BABY
A régi jót megeldobták
A tömítés biztos szarul lett belerakva! Igazi sufnituning:Töketlen, hozzánemértő "szerelő"!
Mert ha rendesen a helyén van, benne a nútban a blokknál is, meg a fedélben is, akkor nem lehet ilyen gond.
Ezt azért Én nem támogatom!


természetesen van olyan hogy SZAR......
PL a legszebb GS hölgy (Nyuszi) vett egy ZSÍR új olajszürőt és gumigyürüt (tömitést)

Lejöttek, megszereltem.......és ahogy beindult a motor a tömités eldurant! az olaj meg szépen ömleni kezdet.
Mikor kioperáltuk le lett fényképezve.....a gumi kb 10 darabra szakadt a nyomástól.........
PEDIG GYÁRI TÖMÍTÉS VOLT!



A cimbinek is elszállt a szimeringje, pedig Ő most vitte 12.000-re nemrég a motorját....


Szóval nem hiába! MAGYARORSZÁGON VAGYUNK! és nem épp jók az útak!
Tudok 2 motorról, az egyik 100ezret elment gyári szimmerringgel(B1200S), a másik 138ezret, az egy gsx1100f. Ennek alapján lehet következtetni, mennyi km lehet valójában lehet egy szivárgó teleszkópos motorban, ami pl "92-es és 20e van az órájában..
94től, vagy 96tól...amikor volt a modellfrissítésde sztem egykutya mind
Hékás:-)

a szimering az nem tipushiba hanem MAGYARORSZÁG!
Ne is csodálkozz rajta, hiszen melyik az a lengéscsillapító ami hosszú távon elviseli drága hazánk kiba...ott szar útjait?


DE!
pl a Gs-en, ha nem cseppen oda egy csepp ragasztó akor elmentem vale 68.000-ret és még szimeringezni se kellett volna......

Ellenben 2 gumim lett szálszakadásos! De ezt le kell ismét nyelni......mivel nem autópálya minőségü Magyarország 99,9%-a
mire gondoslz, hogy újabb banditok? évjáratban hanyasra gondoslz?
oh, köszönöm az jó lenne addig is szívesen veszem ha meséltek rólla
a fogyasztása láttom, nem mindenkinél azonos, robogóból tudok kiindulni, vmi beállítási különbség nem lehet?
Köszi
A tárcsára volt egy régi winyóból kiszedett földmágnes feltéve, eleinte csak a mágnesesség fogta aztábn elmozduzlt odagyorskötözőztem. Sajnos nincs fenn már mert pestenm a yamaha moto worldnél szervizelték és ez is eltűnt emg a krómos szelepsapkáim is . Amúgy én a tárcsa úszószegecsének a lyukába teszem a következő mágnest. Odateszem melette kinyomom sziloplasztal vagy valami hasonlóval, szerintme az fix lesz teljesen! Kell is majd, mert nemsokár emglesz a KOSOdigital műszerfalegység, és az is iylen elven működik.
Nekem a 600-asom evett max 5,7-et,sűrű 200+-al.Átlagba 5,3 volt.A vége 230 volt óra szerint.
Ha enyém 5,5-t enne kínozva, akkor a seggem a földhöz verném örömömben, de általában kb 180-190 km után jön a tartalék, ami azt jelenti, h 13 lityó eltűnt a tankból.
Nekem is van bicikli km-óra, de egyenlőre csak az óra miatt van fent. Te hogy rögzítetted a felnire a mágnest? Lehet én is beüzemelem, h mérjen is valamit ne csak az időt mutassa.
enyém akkor is megeszi a 6ot ha nem húzom
Habár, ahogy belegondolok, nemtudom! Mióta merem húzni a mátrába, na pont azóta nem működik még a bicaj km óra se a motoron, úgyhoghy nem tudom hogy mennyit és mennyivel megyek! Mert mikor tudtam mennyit mentem, na akkor számoltam 5.5 öt!
Hát figyelj... Mátrába is járok, felfelé eléggé kell húztni ahoz hogy eltűnjön a majrécsík és eltűnik... ráadásul nem is előz meg senki! Nem eszik 5.5 nél többet, és kész!
Akkor nem tudod mi az, h húzni neki Pályán full gázon is 7 liter felett volt.