Volt egy minta egyszerűbb betűtípussal. Az lenne az alap, csak a szöveg körüli lemezfelületet kéne csökkenteni. Meg az oldalhajlításokra is feltenni a nicknevemet ugyanazzal a betűtípussal.
nekik elég drága áraik vannak....onnan csak akkor ha valami akcijóóós
ebay-ről szoktam....ott van egy két bevált hely ahonnan szoktam....és eddig minden okés volt
Lehet csinálni olyat is ami jóval szerényebb, de mégse olyan mint a gyáriak...
Ha eleve elhagysz egy jópár mm--ert és gumibakozod, akkor meg megvan a hütésed, hiszen tud áramolni a levegő.
Alapban vedd Bp-t...ott se a menetszél hűt.....
Kezdek rágondolkodni, hogyan is kéne görbevázasra ezt megoldani. Mivel ez csak fölül van rögzítve két kis lemezfüllel, nem tudom hogyan lehet zörgésmentesen és kellően masszívan rögzíteni.
Ez még a kisebbik gond, ezt megoldom, mondjuk, hogy ráhagyok pár mm-t és gumira ültetem a cuccot.. A nagyobbik (amire bevallom lehet, hogy kicsit későn gondolok), hogy a görbevázas és az egyenesvázas között motorikus főelemet tekintve a legnagyobb változás a hűtőfelület növelése volt. Bizonyára nem véletlenül. Szóval az eleve kisebb hűtőfelületből kitakarok ~15-20 %-ot, azzal akár meg is süthetem a gépet...
Tegnap engem is csak egy balfék pözsós húzott fel.....
Nyugodtan jöttem....erre levillogot, és beállt mellém.........igy mentünk vagy 5km-ert.....
oszt meguntam:-)
GÁZ, hogy sok balfütyi nem akarja épp ésszel felfogni hogy egy "hasonló" paci (abba ugye csak 68 szorult tudtommal) nem mindegy, hogy 250kg-on vagy 1500kg-on osztozik......
Nem mostanában lesz, hisz nincs dolgom arra, meg az idő sem alkalmas.
Ez nyáron volt hétköznap délidőben, most nem tesztelgetek. Illetve csak úgy, hogy hány cm kosz képes rárakódni az ilyen időben!
Egyszer volt Budán kutyavásár!
Csábítoott, hogy szinte alig kellett lassítani. Ilyen üres autópályát még életemben nem láttam. Ezért is tankoltam meg 100km után, kíváncsiságból. A fentmaradó km-eket teljesen szabályosan tettem meg,és azóta sem téptem meg így a bajszát /igaz előtte sem/.
Meg tudod oldani?