Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keress egy falusi karpitost. Komolyan.
Ez engem is érdekelne, meg egy ülés átalakítás kényelmesebbre.
Ugyanitt Dyno-jet tű eladó 104es főfúvókával!
Emlékszem de ez engem nem fog zavarni köszönöm a tanácsokat! Kipróbálom majd
Mondtam neked, szeria fùvokàzàssal nagyon haràkolos lesz.
Az is egyertelmü, hogyha megvàltoztatod az aramlàsi viszonyokat akkor az befolyasolja a keverék képzést. Egy eleve szegényre karburàlt banditnàl, ha még több levegö jut be, akkor az elszegényedö keverék nem fog elégni a hengerben, hanem tàvozva a kipuban gyullad be.
Amugy még érdemes lenne megnézni a tolattyù rugòjàt, mert azt is néha cserélik, rövidebbre vàgjàk, hogy jobb legyen a gàzreakciò. Visszaakakitva a dyno utàn a fùvokàzàst, ez màr nem elönyös.
Au alapjaraton visszadurrogàst egy picit több pilot csavar fordulattal lehet enyhíteni. A gyari érték plusz 0.5-1-2 fordulat. Addig még gàzadàsra nem torpan.
Sziasztok! Rég írtam/rinyáltam a motor miatt Ma a karbi kész lett, felraktam, stb. Viszont! Ha a levegő szűrő ház tetejét nem tettem rá, akkor nem akart pörögni.. Fulladozott, durrogott, még lángokat is dobott, mint egy igazi sárkány. Elvileg tavasszal volt szelephézag állítás (elvileg).. Ha viszont rátettem a tetőt is teljesen, akkor már elég jól pörgött. De még alapjáraton még mindig kicsit durrogott, még olyan mintha néha elkapná a gépszíj, akkor annyira visszadolgozik, hogy majdnem leáll.

Van valami ötlet mi lehet, merre induljak el?
Előre is köszönöm!
Ha valaki akarna egy kis bokorugrót, itt a lehetőség :D
Szerintem igen de ha megnyomod az ujjaddal és nem megy beljebb akkor biztos bement
Sziasztok!
Szerintetek itt teljesen visszament a szivató?
Köszi, megpróbálom!
szia. a facebook-on lépjél be a bandit csoportba és ott hamar kapsz választ. https://www.facebook.com/group...
Sziasztok,
A gyári kormányt szeretném cserélni valami kényelmesebbre (1250S)! Tudom, hogy mindenkinek más a kényelmes, de a gyári szinte senkinek nem megfelelő (keskeny, és túl hátra hajlik)
Valakinek van valami tuti tippje, hogy honnan és milyet érdemes venni?
Továbbá kérdés, hogy ha cserélem és esetleg magasítanám egy kiemelővel, akkor mennyit engednek a csövek? Azokat is mindenképp cserélni kell?
Köszi!
Tele van finom porral. Ki kell takaritani ügyesen!
Hy. 1200 S országúti fényszórója elég gyeszora. Valami megoldás? 2003-as évjárat, nem tünik matnak projektorja.
https://www.liqui-moly.hu/term... na ennél az árnál kb 2000 ft-al olcsóbb nálunk a literes kiszerelés ebből nem volt 4 literes se a 10w40 ből persze plusz a posta ami nekem nem volt mert vettem a kocsiba 6 litykót plusz a motorba 4 et , az unixba meg kedvezménnyel is több automata váltóba vettem 10 litert 6 -ot az unixból majdnem duplája volt mint a lm webshopba
Azt hiszem 19200ft volt a 4literes. Kár hogy ebből nincs olyan mint autónál az 5+1l. Én végigpróbáltam az én motoromban sokat elf, castrol, motul, motorex és ez a LM jött be a legjobban
Autókban is ezt használom mert nem sokkal drágább mint az alsóbb polcos olajok, A.Z. olaja is közel ilyen árban van... inkább ezt veszem.
ez a street valamivel olcsóbb így 4 literes kiszerelésbe mint az 5100 a 10w60 street race sem drágább mint a 7100 szóval árban nincsenek nagy különbségek
Én ilyet használok a ktm-ben, most egy 950-be is ilyet raktam. Előtte én is sokmindent kipróbáltam, nekem ezzel tetszett a legjobban a motor, a váltója pontosabb, puhább mint pl a motullal vagy motorexszel. Haverom a 950-esben is azt mondja hogy a motorex és a motul után ez sokkal jobb. Igaz drága is nagyon. Én 10w60-at használok.
Tuti loholtál már szotyi után..................nem az.
Az uncsi
ehh poros az enyém is , mosás után kb 2 óra és poros , na de ez nem díszmotor rendeltem a kocsiba liqui molyt mondom kipróbálom már a motorba valót mert mostanában kezdett zavarni hogy kicsit akadozik a váltó mikor állóhelybe pakolgatom visszafele a sebességeket járó motornál de volt hogy menet közbe is, tavaly löktem bele az 5100 at mentem vele kb 2000 km-t szóval inkább állott olaj volt mint agyonhasznált
Maradtál volna aszfalton.