Mondtam neked, szeria fùvokàzàssal nagyon haràkolos lesz.
Az is egyertelmü, hogyha megvàltoztatod az aramlàsi viszonyokat akkor az befolyasolja a keverék képzést. Egy eleve szegényre karburàlt banditnàl, ha még több levegö jut be, akkor az elszegényedö keverék nem fog elégni a hengerben, hanem tàvozva a kipuban gyullad be.
Amugy még érdemes lenne megnézni a tolattyù rugòjàt, mert azt is néha cserélik, rövidebbre vàgjàk, hogy jobb legyen a gàzreakciò. Visszaakakitva a dyno utàn a fùvokàzàst, ez màr nem elönyös.
Au alapjaraton visszadurrogàst egy picit több pilot csavar fordulattal lehet enyhíteni. A gyari érték plusz 0.5-1-2 fordulat. Addig még gàzadàsra nem torpan.
Sziasztok! Rég írtam/rinyáltam a motor miatt Ma a karbi kész lett, felraktam, stb. Viszont! Ha a levegő szűrő ház tetejét nem tettem rá, akkor nem akart pörögni.. Fulladozott, durrogott, még lángokat is dobott, mint egy igazi sárkány. Elvileg tavasszal volt szelephézag állítás (elvileg).. Ha viszont rátettem a tetőt is teljesen, akkor már elég jól pörgött. De még alapjáraton még mindig kicsit durrogott, még olyan mintha néha elkapná a gépszíj, akkor annyira visszadolgozik, hogy majdnem leáll.
Van valami ötlet mi lehet, merre induljak el?
Előre is köszönöm!
Sziasztok,
A gyári kormányt szeretném cserélni valami kényelmesebbre (1250S)! Tudom, hogy mindenkinek más a kényelmes, de a gyári szinte senkinek nem megfelelő (keskeny, és túl hátra hajlik)
Valakinek van valami tuti tippje, hogy honnan és milyet érdemes venni?
Továbbá kérdés, hogy ha cserélem és esetleg magasítanám egy kiemelővel, akkor mennyit engednek a csövek? Azokat is mindenképp cserélni kell?
Köszi!
https://www.liqui-moly.hu/term... na ennél az árnál kb 2000 ft-al olcsóbb nálunk a literes kiszerelés ebből nem volt 4 literes se a 10w40 ből persze plusz a posta ami nekem nem volt mert vettem a kocsiba 6 litykót plusz a motorba 4 et , az unixba meg kedvezménnyel is több automata váltóba vettem 10 litert 6 -ot az unixból majdnem duplája volt mint a lm webshopba
Azt hiszem 19200ft volt a 4literes. Kár hogy ebből nincs olyan mint autónál az 5+1l. Én végigpróbáltam az én motoromban sokat elf, castrol, motul, motorex és ez a LM jött be a legjobban
Autókban is ezt használom mert nem sokkal drágább mint az alsóbb polcos olajok, A.Z. olaja is közel ilyen árban van... inkább ezt veszem.
ez a street valamivel olcsóbb így 4 literes kiszerelésbe mint az 5100 a 10w60 street race sem drágább mint a 7100 szóval árban nincsenek nagy különbségek
Én ilyet használok a ktm-ben, most egy 950-be is ilyet raktam. Előtte én is sokmindent kipróbáltam, nekem ezzel tetszett a legjobban a motor, a váltója pontosabb, puhább mint pl a motullal vagy motorexszel. Haverom a 950-esben is azt mondja hogy a motorex és a motul után ez sokkal jobb. Igaz drága is nagyon. Én 10w60-at használok.
ehh poros az enyém is , mosás után kb 2 óra és poros , na de ez nem díszmotor rendeltem a kocsiba liqui molyt mondom kipróbálom már a motorba valót mert mostanában kezdett zavarni hogy kicsit akadozik a váltó mikor állóhelybe pakolgatom visszafele a sebességeket járó motornál de volt hogy menet közbe is, tavaly löktem bele az 5100 at mentem vele kb 2000 km-t szóval inkább állott olaj volt mint agyonhasznált
Az is egyertelmü, hogyha megvàltoztatod az aramlàsi viszonyokat akkor az befolyasolja a keverék képzést. Egy eleve szegényre karburàlt banditnàl, ha még több levegö jut be, akkor az elszegényedö keverék nem fog elégni a hengerben, hanem tàvozva a kipuban gyullad be.
Amugy még érdemes lenne megnézni a tolattyù rugòjàt, mert azt is néha cserélik, rövidebbre vàgjàk, hogy jobb legyen a gàzreakciò. Visszaakakitva a dyno utàn a fùvokàzàst, ez màr nem elönyös.
Au alapjaraton visszadurrogàst egy picit több pilot csavar fordulattal lehet enyhíteni. A gyari érték plusz 0.5-1-2 fordulat. Addig még gàzadàsra nem torpan.
Van valami ötlet mi lehet, merre induljak el?
Előre is köszönöm!
Szerintetek itt teljesen visszament a szivató?
A gyári kormányt szeretném cserélni valami kényelmesebbre (1250S)! Tudom, hogy mindenkinek más a kényelmes, de a gyári szinte senkinek nem megfelelő (keskeny, és túl hátra hajlik)
Valakinek van valami tuti tippje, hogy honnan és milyet érdemes venni?
Továbbá kérdés, hogy ha cserélem és esetleg magasítanám egy kiemelővel, akkor mennyit engednek a csövek? Azokat is mindenképp cserélni kell?
Köszi!
Autókban is ezt használom mert nem sokkal drágább mint az alsóbb polcos olajok, A.Z. olaja is közel ilyen árban van... inkább ezt veszem.