Ugy szep ha hasznalva van!
Egyik tavaszi turan atkuldtem a kawat a megaradt Mura folyon,a nagyplexiin a fejem felett nyomta at a vizet,viszont cserebe szepen bluttyogott a viz alol a kipufogo,egy hatso feklampa kapcsolo banta,meg 3/4 ora zokni,csizma szaritas kompresszorral a benzinkuton.....szerinted mennyire erdekelt,hogy tiszta marad e?
Igen ezekek teljesen jól néznek ki,amit láttam szerintem 70%-át tuti betakarta... Egyébként onnan az apropó ,hogy hamarosan vásárolni akarok egyet és lehet túl gondolom a dolgokat... :D
Amikor én terveztem ilyeneket akkor figyeltem rá, hogy nagyon minimális legyen a felületveszteség, és lamellák védelmét egy fimom rozsdamentes hálóra biztam, amit úgy ragasztottam bele a "rácsba". Az ilyen "módosításnál" azt lehet figyelmbe venni, hogyha nem használsz védöt. akkor a lamellákba ragadó bogártetemek (vagy rovartetem? ) sár és egyéb lehetséges szennyezödések ugyan úgy rontják a hütö höcserélö felületének a höleadását. Ès magamon kivül egy -két emberröl tudok akik nekiálnak egy csipesszel visszaegyengetni és kitakarítani a lamellákat, ahogy azt pl én a 92-es 1100-esen elkövettem...
Amúgy tény és való, a net tele van hulladék áruval ami többet árt mint használ...
Bocs ha off kérdés de nem tudom eldönteni: az olajosoknál mikor az olajhűtőre rátesznek egy védőt és egyik másik rohadt sokat kitakar maga a hűtőlamellák felüleltéből ez nem káros a motorra nézve??
ha nincs szétbarmolva nem csörög-zörög nyugodtan meg lehet venni különösebb típushibája nincs , blokkja barátságosabb mint pl a horneté igaz gyengébb de mivel egy nakeddel nem szoktak folyamatosan 200 at menni nem igazán lényeges , húz alulról is elég jól persze a többi 600-ashoz képest a futómű meg a fék se rossz normál utcai használatra a súlya se túl nagy nem szakad meg az ember ha mondjuk arrébb kell rántani a seggét
Azt, hogy buta futóműve van. Nem igazán jó. De ha nem akarsz a ringen pályacsúcsokat dönteni, akkor együtt lehet élni vele. Sőt. De igazán jó sosem lesz. Ja igen, a fékje sem világbajnok (sőt), de az előzőek vonatkoznak arra is :)
Huhh,kb a fárajók idejeben tervezték.Olyan is.Egszer menj olyannal amin van.
Hibakat amblokk csak idiotak mondanak.
Konkret darabok lehetnek szarok mert kapnak az elettol es a balfasz tulajtol.
A banditok viszont ezt jol toleraljak.
Tehat megegyszer,ha kapott idoben olajat,karbantartast,es nem egy fakezu esett neki nincs baja.
Attol meg vannak elvezetesebben motorozhato gepek.
Szoval az elmeny es a megbizhatosag nem ugyanaz csak kez a kezben jarva jo dolog. an aki ezt van aki azt tartja fontosnak.
A 600 as bandit megbizhato motor.Vegyel mi nel fiatalabbat.
Koszi a választ! Hogy érted higy nincs alatta futómű? Illetve a hibákat amblok mondjak ra hogy mindig van valami baja de hülyeség nem? Tudtok mondani pró-kontra dolgokat? Köszönöm!!!
Neheznek nehez,de hogy sok a baj a leghutes miatt az bullshit.
Ha jo allapotu es nem zavar hogy nincs alatta futomu tuti vetel.
Ha radobsz egy sportdobot tuti ugy erzed magad rajta mint aki most harapta kette a rossit.
Sziasztok!
Most készülök venni egy 96-os 600-as banditot. Mindenki lebeszél róla, de amit kinéztem állapotra működésre is gyonyoru, nagyon korrekt az eladó is és lelkiismeretes. Viszont már hárman is mondtak hogy ne vegyem meg a motoros haverok közül, mert hogy leghuteses, nehéz sok hiba van vele. Ez mennyire helytálló? (Pl ilyen dolgokkal komolyabb problémákkal az eladó nem találkozott, és megegyszer megjegyzem nagyon korrekt emberről van szó! ) koszi a választ!
Felejtsd el. Konstans szopóroller, nem csak a motorozástól de még az élettől is elveszi hamar a kedved. De ha milliomos vagy és nem szeretsz motorozni, akkor hajrá.. Najó, nem. FELEJTSD EL!
Egyik tavaszi turan atkuldtem a kawat a megaradt Mura folyon,a nagyplexiin a fejem felett nyomta at a vizet,viszont cserebe szepen bluttyogott a viz alol a kipufogo,egy hatso feklampa kapcsolo banta,meg 3/4 ora zokni,csizma szaritas kompresszorral a benzinkuton.....szerinted mennyire erdekelt,hogy tiszta marad e?
Ha meg nem lehet...hát nem lehet :D
Amúgy tény és való, a net tele van hulladék áruval ami többet árt mint használ...
Hibakat amblokk csak idiotak mondanak.
Konkret darabok lehetnek szarok mert kapnak az elettol es a balfasz tulajtol.
A banditok viszont ezt jol toleraljak.
Tehat megegyszer,ha kapott idoben olajat,karbantartast,es nem egy fakezu esett neki nincs baja.
Attol meg vannak elvezetesebben motorozhato gepek.
Szoval az elmeny es a megbizhatosag nem ugyanaz csak kez a kezben jarva jo dolog. an aki ezt van aki azt tartja fontosnak.
A 600 as bandit megbizhato motor.Vegyel mi nel fiatalabbat.
Ha jo allapotu es nem zavar hogy nincs alatta futomu tuti vetel.
Ha radobsz egy sportdobot tuti ugy erzed magad rajta mint aki most harapta kette a rossit.
Most készülök venni egy 96-os 600-as banditot. Mindenki lebeszél róla, de amit kinéztem állapotra működésre is gyonyoru, nagyon korrekt az eladó is és lelkiismeretes. Viszont már hárman is mondtak hogy ne vegyem meg a motoros haverok közül, mert hogy leghuteses, nehéz sok hiba van vele. Ez mennyire helytálló? (Pl ilyen dolgokkal komolyabb problémákkal az eladó nem találkozott, és megegyszer megjegyzem nagyon korrekt emberről van szó! ) koszi a választ!