Vez.tech. treningen az oktato sracnak volt varaja,azzal is keringtem a bolyak kozott,nem ereztem neheznek a mozgasat,inkabb a hosszu tengelytav volt fura,picit olyan erzes mintha az elejevel mar a kovetkezo kanyart veszed es a hatulja meg csak akkor er ki az elozobol.
En eredetileg varat akartam a bandit helyett,de az allapot meg a jo ar elcsabitott,amit cseppet sem banok,hiszen rengeteg elmenyt adott+titeket sem ismernelek......
Az attól függ mit?
A régi futómű,fém fékcső,brembo SA,betét gyári munkahenger kombó egész szép eredményt hozott,ha még meglennének a triumph úszó nyegek fel tudtam volna rakni a triumph felső munkahengerrel szenzációs lett volna,de nem.A brembo munkahenger meg beleakad abba a buzi műszerfalba.
A triumph komplett hóbelevanc meg más a csapágyméret és a két villahidat összekötő cső mérete,az egyedi gyártás lesz.Másik hibrid méretű cső kipréselés bepréselés.Még nem vágtam bele,ott felnit és féktárcsát is cserélni kéne.
Hideg volt,reggel volt,fel se ebredtem,es valami hulye kereszbe jott,en meg fekeztem,tuljot.
Lesz,vagyis van csak be kene epiteni,a helyzet az hogy ha van idom hetvegente es jo az ido nem hondat buzeralok hanem megyek a szürkével.
Jo, igazabol mondjuk a Te motorod kellene, de az nem jo, utana sosem akarnék másikat