Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentem vele, az kell.
Jo, igazabol mondjuk a Te motorod kellene, de az nem jo, utana sosem akarnék másikat
Vara? Nehéz, mint a sár, iszik mint a teve.. Hát. Te tudod. Bár sokaknak tetszik, de sztem az nem a te stílusod..
Csak azokat nézem
De hat milyen csúnya nagy dög... inkább vennék két 1150-est mint egy varát. Még a 955tigert is előbb vennék, na jo csak viccelek, azt nem vennék
Maradok a pici ugribugri csupasznal.Meg kanyarfoto is van rola amint feszitek mint pocok a lisztben.
Öribarik lettunk.
Varabol az injektoros 6 sebessegest,az a jobbik!
Vez.tech. treningen az oktato sracnak volt varaja,azzal is keringtem a bolyak kozott,nem ereztem neheznek a mozgasat,inkabb a hosszu tengelytav volt fura,picit olyan erzes mintha az elejevel mar a kovetkezo kanyart veszed es a hatulja meg csak akkor er ki az elozobol.
Ja, én sem bánom, csak most már mást keresek.
A vara nehez mint a kelsey fele hamburger nem?
En eredetileg varat akartam a bandit helyett,de az allapot meg a jo ar elcsabitott,amit cseppet sem banok,hiszen rengeteg elmenyt adott+titeket sem ismernelek......
Alig birtam letepni a sisakrol,komolyan kellett izmozni.

Mint a gopro.
Ja, vara+gsxr a terv
Lehet, hogy jo, de abban en nem bizom.
Pont turaenduro miatt?
Es melyik?
Mas kerdes,lattam a csikos cikk alatt,a kinai fules ontapados-ragasztos kivitel ménemjo?
Pár éve nem gondoltam, hogy ez is eljön, de hát eljött:
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
tetszőleges suzuki szalon.
Érdeklődni szeretnék, hogy van e esetleg valakinek felesleges karbi leengedő csavarja? Az enyém berohadt :S
Segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok,95' évjárat 600 banditra keresek tank sapka tömítést
Az a buflák kipufogó is.
Amúgy csak tavly óta áll a gép,most összehánytam hogy egyben legyen.Jövőre kitalálom mi lesz.
Az aljmagasságra figyelj, ha pályázni akarsz vele. Hihetetlen hamar elfogy,(f2-t próbáltam gyárit) magas/állítható lábtartó muszáj.
Azt megoldotta egy hornet blokk a Jecsától.
A múltkor vmi kompresszióhiányt meséltél, meg hogy nem indul be.
Az attól függ mit?
A régi futómű,fém fékcső,brembo SA,betét gyári munkahenger kombó egész szép eredményt hozott,ha még meglennének a triumph úszó nyegek fel tudtam volna rakni a triumph felső munkahengerrel szenzációs lett volna,de nem.A brembo munkahenger meg beleakad abba a buzi műszerfalba.
A triumph komplett hóbelevanc meg más a csapágyméret és a két villahidat összekötő cső mérete,az egyedi gyártás lesz.Másik hibrid méretű cső kipréselés bepréselés.Még nem vágtam bele,ott felnit és féktárcsát is cserélni kéne.
MEgcsináltad, jó lett? Én a bandit fékre írtam. A koma pályagépén (f2) a brembo radiális pumpával simán elsőkerekeztem 1 ujjal.
Hideg volt,reggel volt,fel se ebredtem,es valami hulye kereszbe jott,en meg fekeztem,tuljot.
Lesz,vagyis van csak be kene epiteni,a helyzet az hogy ha van idom hetvegente es jo az ido nem hondat buzeralok hanem megyek a szürkével.