Hátul olyan 7e (talán 8e-hez közelebb) ment el. Nem szövetig használva, hanem kopásjelzőig. Elöl még bőven jó volt.
A használat módja általános utcai. Nulla gumifüstölés, de nem fostorgás.
Ha meg már itt tartunk, egy érdekesség: Az M7RR szettel úgy volt jó az S1000R, hogy az elejét egy vonásnyival lejebb engedtem. Most az Angel GT-vel meg úgy, hogy visszaemeltem gyári setup-ra. Az M7RR-nél kellett az orrosítás, hogy legyen visszajelzés az elejéről, míg az Angel-el úgy idegesnek tűnt, visszaemelve nyugodtabb ívre döntve.
Az Angel GT az első 5e km tapasztalatát extrapolálva elmehet hátul akár 15e-t is (ami kb. duplája lenne az M7RR-nek), de nincs arra garancia, hogy lineáris lesz a kopás az élettartamának második felében is.
Minden fenti fejtegetéstől függetlenül csak ajánlani tudom az M7RR-t, annak, aki ilyesmi stílusú gumira vágyik. A hideg, taknyos tavaszi Pilisben sem hagyott cserben, de haver 600RR-en olyannal megy elfogadható hobby időket (~2:10) Hringen. Egy nagyon széles tartományban dolgozó és "jóindulatú" gumi, ha lehet így fogalmaznom.
Gyurmázva lett a tank. Le se kellett szedni, csak az oldalára fordítottam a tankot. kis csiszolás, pici epoxy gyurma, 1 óra múlva lehetett csiszolni. lekentem festékjavítóval. Nem szép, de legalább már nem szivárog a benzin. Most lett egy majdnem teljes rúd gyurmám :)
elég égő, hogy a szerviz kocsiját egy másik szervizbe vitelhez használom, 1x megjártam velük...ha nem muszáj nem mennék vissza...csak a dobozost így nem hinném, hogy adják
Az Enduro Motorosboltnak van motorszállító furgonja, fel kell őket hívni!
Anno tőlük vettem a GS500-amat, és - mivel még csak folyamatban volt a korlátlan jogsim - ezzel hozták haza Kalocsára. Természetesen nem ingyen.
A használat módja általános utcai. Nulla gumifüstölés, de nem fostorgás.
Ha meg már itt tartunk, egy érdekesség: Az M7RR szettel úgy volt jó az S1000R, hogy az elejét egy vonásnyival lejebb engedtem. Most az Angel GT-vel meg úgy, hogy visszaemeltem gyári setup-ra. Az M7RR-nél kellett az orrosítás, hogy legyen visszajelzés az elejéről, míg az Angel-el úgy idegesnek tűnt, visszaemelve nyugodtabb ívre döntve.
Az Angel GT az első 5e km tapasztalatát extrapolálva elmehet hátul akár 15e-t is (ami kb. duplája lenne az M7RR-nek), de nincs arra garancia, hogy lineáris lesz a kopás az élettartamának második felében is.
Minden fenti fejtegetéstől függetlenül csak ajánlani tudom az M7RR-t, annak, aki ilyesmi stílusú gumira vágyik. A hideg, taknyos tavaszi Pilisben sem hagyott cserben, de haver 600RR-en olyannal megy elfogadható hobby időket (~2:10) Hringen. Egy nagyon széles tartományban dolgozó és "jóindulatú" gumi, ha lehet így fogalmaznom.
http://berbe.hu/west-star-car-...
Anno tőlük vettem a GS500-amat, és - mivel még csak folyamatban volt a korlátlan jogsim - ezzel hozták haza Kalocsára. Természetesen nem ingyen.
csak túrázásra használt, megkímélt gumi eladó, vagy hízóra cserélhető
Mielőtt Vágó István professzor úr belénkköt mint a vácicement.
- Hányat?
- Köszönöm, akkor mégsem kérek."