Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, 2007- es Banditom van 650- es.Pár 1000 kilómetert elkanyarogtam már vele gond nélkül. Most hétvégén viszont valami lett vele. Melegen az alapjárat nem az igazi. Emelt fordulatról visszaengedve a gázt kb.700 - ra ejti vissza a fordulatot. Van, hogy le is fullad. Amennyiben nem fullad le és hagyom tovább alapjáraton akkor lassan visszaemeli 1300-ra. Szépen kiforog, rögtön indul csak az alapjárat nem az igazi. Pénteken csinálta először, szombaton nem volt vele semmi gond. Vasárnap elmentem motorozni, akkor sem vold gond az út feléig. Megáltam pihenni és mikor újra indítottam már vacakolt. Volt már valakinek ilyen problémája? Ha igen, leírná mi volt a gond? Köszönöm elöre is.
:-D
Egyesben:D
ezzel kezdtem...azt mondták 90-el ezzel is lehet menni...:-)
Több embert ismerek, aki azzal kezdett, és pár talajmintavétel után, de ma is köztünk jár, épen, egészségesen. De. 13. éve megyek ilyennel. Közben mentem azért ezzeal-azzal.
Nagyon objektíven szemlélve elég nehéz, nagyon erős, alapesetben ("nem kell szinter betét, mert jaj, megeszi a tárcsát") nincs rajta sem fék, sem futómű alatta. Kezes, ha már gurul és rajta van egy rendes kormány, de az említett tulajdonságok miatt elég könnyű vele útmenti sövényt ritkítani. Ha most az jön, hogy Te nem húzod, csak túrázgatnál, akkor vegyél egy 600-at, az még kevésbé fékez, rugózik, de jóval kezesebb, és a rövid átt~tel és hanghatások miatt már lassabb tempó mellett is azt érzed, hogy hú, de tolod neki
Ha észnél vagy és ismered/elfogadod a korlátaidat, akkor nincs vele baj. De menj vezetéstechnika tréningre és légy alázatos. Ha hülye/elbizakodott vagy meg tud ölni, ha normális, akkor meg sok örömet tud okozni.
Ah,siman lehet kezdeni vele ha esznel van.
Igen. Vegyel vmi 250-es konnyu gepet,es mikor mar azzal nyelgazon mindent megoldasz,utana johet a bandit.
Sziasztok!

Idén nyáron tettem le az A jogosítványt, motort szeretnék venni, viszont nagyon tetszik az 1200-as Bandit. Szerintetek kezdőként túl nagy falat lenne?
Cafe racert valaki?
En sem vagyok az. Illik hozzám a masina
Pr3-4 nagyjabol egy kutya,a road5 viszont nagyon penge,olyan sportgumis erzest ad,ledontve is stabil a tapadas,de en 10e km alatt mindet kinyirom.
Az nem könnyű.
A Hondám 220 kg. A harmadik power 3 garnitúrát nyúzom,egy kivétellel soha nem csúszott meg. Az az egy is tavaly októberben volt, kb 8 fokos hőmérséklet lett estefelé és egy ismeretlen kanyart benéztem, hirtelenebb kellett fékeznem, mint akartam. Na, akkor betáncolt a hátulja, de sem elotte, sem utána még esőben sem.
Könnyű motorokra tudom, hogy nem fekszik.
Ha minden jól megy, tudnak nekem szerezni akciósan még PR3-at, úgyhogy felmegy az, aztán majd ráérek ezen gondolkozni, ha az is elkopott.
Azért ezt megbeszelned Levivel?
88. bazzeg
Maradok a jól bevált pilot powernél, 48 ért. Az legalább tapad is, 6-8 ezret simán tud.
Az árat se felejtsd ki, a pr5 már 80 felett jár szerintem.
Akkor ezek szerint a 4 meg az 5 is nagyságrendekkel kevesebbet megy el, mint a 3. Mivel a tapadásával meg vagyok elégedve, így a tartósság is szempont.
Normal ar fele (pl ebay), ha erdekel
En nem használok már egy ideje ilyen bakelitet, de sok haverom igen, egyöntetű véleményük szerint 1 alkalommal kell csak feltenni a 4-et, mert még 10 ezret sem bír ki., úgy meg semmit extrát nem ad.