Szerintem, ha 6-7 millióért veszel egy ilyet, nem hót mindegy, mikor vágódsz el vele? :) Ilyen dellák elköltését akkor tudnám jóváhagyni magamban,
ha kb annyi pénz lenne felhalmozva, amiből szállodában is ellaknék 20 évig :)
A gond hogy ráköltesz 6-7 milliót és mivel csupasz egy régebbi sportgéppel negyed pénzből sosem veszi fel a versenyt nagypályán.
Plusz a vesédet kéne eladni ha elvágódsz vele.
Van a givinek egy félig kemény félig puha cucca meg a motech is gyárt valamit rá.
Csak én nem akarom a dolgot.
A régin a hátsó rögzítés megoldott volt mert stabil alu a rendszámtartó,itt egy ványadt műanyag.
Más meg nincs amihez köthetném a meglévő motech rearbag-ot.
Egy blaze szett majdnem 100 rugó.
3 napra elég ez a cucc egy tanktáska meg egy pici másik.
No ennek a hatso ulese meg a reginel is utasbaratabb.
Es a regi egy kombi buszlimuzin volt ha a pakolhatosagot nezzuk.
Viszont az uj farmerban sem egeti le a szort a seggemrol 35 fokban.
Szoval most izzadok az ideiglenes aliexpresszes roll baggal mig osszeokositom olcson az utaskapaszkodot.
Mert mondott a krisztian egy szabad szemmel nagyon is lathato osszeget ket muanyagra 4 csavarra es egy undertail ra ami a gyaritol csak 4 furattal kulonbozik.
Pályát szerintem sok motor árának a pályanapra költése után lehet megunni. Jó, magamból indulok ki, nem vagyok egy őstehetség. De jó idő, mire eligazodsz. Aztán szépen javulsz. Aztán jó gyorsan eljönnek egy utcai motor határai. De aztán csak kikerülnek egy gyengébb, bénább kisebb motorral. Aztán rájössz, nem is jó íveken mész. Meg amikor valakit kinézel, és 6 kör alatt lassan mögéérsz, kifigyeled, hol lassabb. De észreveszi, hogy odaértél, és nem adja olcsón a bőrét :) És ott boxoltok-ésszel-de nem tudod kikerülni. Meg mikor büszkén mutatod a szerinted jól sikerült onboard felvételt a cimbidnek, aki közli, hogy x szakaszon te 130cal terdelsz, labtartot húzva, az ott nyaralás a gázon, ott nyélen kéne gyorsítani a sikánig. stb stb.
Ugye végtelen jóindulatodnak hála mentem a régivel egy rövidet, én azt ott azonnal elcseréltem volna a banditra, mondjuk ki is dobtak volna ottbonról hamar:)
Mondhatjuk.
Sokban es megsem.
A blokk lustabb egy hangyanyit de simabb,es azt a menest produkalja 7000 en amit a regi 8000 en.Fogyasztas ugyanaz.Szerintem ennek is gondja lesz a vezemu feszitovel,pedig olajos.Majd kiderul.
vaz uleshyzet ugyanaz,de konnyebb kiulni mert mas a nyereg,ugyanaz a kreten csirkelab.
Elektronika fullos es nem avatkozik be koran,eszre se veszed.
Futomu kenyelmesebb ugyanolyan stabilitas mellett.
A fek szenzacios,nem az idegbeteg atesem a kormanyon erzes de ugyanolyan fekero,jobb koordinacioval es finom abs el.
viszont brembo tehat csikorog.
Osszessegeben hatarozottan minden penzt meger a nyanya.
Palyat megunnam ugy gondolom viszonylag hamar,talan egy supermoto palya,anno voltam Kalocsan sm versenyen,nezokent,ment meg a kis Kökény,bitang a ritmus!
Ezzel én is így vagyok, mindaddíg amíg elérek az első kanyarokig. Onnantól elfelejtek mindent
Na meg kinek mi számít gyorsnak, köridőkről kellene beszélgessünk. Én is nagyon hajlok egy superduke felé pályára.
ha kb annyi pénz lenne felhalmozva, amiből szállodában is ellaknék 20 évig :)