Valahol el kell kezdeni.
Valószínűleg tüzelőanyag ellátó rendszer probléma.
Rendbe kell tenni a porlasztókat, és minden bizonnyal megoldja a problémát.
Keress egy komoly szakit aki érti a dolgát.
Sziasztok. Az előzőek folytatása. Úgy nézem a vége lemaradt. Mivel teljesen kezdő vagyok semmi tapasztalatom nincs ilyen téren. Szóval arra lennék kíváncsi, hogy ez egy természetes jelenség ennél a típusnál, vagy valami nagyon nincs rendben. Valaki esetleg útba tudna igazítani mi lehet a hiba? Esetleg a karburátorok fűtése, vagy membrán, vagy teljesen más a probléma? Köszönöm a segítséget.
Sziasztok. Nemrég sikerült szert tennem egy 2004 évjáratú Suzuki 600 Bandit S.-re. A motor alapjáraton egyenletesen jár. Van persze egy kis üröm az örömben, ugyanis a motor hidegen 4000-5000.-es fordulatig megfelelően húz, itt azonban fulladni kezd, ha elérem a 6000 fordulatot ismét megindul. (Nem mintha hidegen nagyon hajtanám).Melegben ez rövidebb ideig áll fenn, de ha kicsit hidegebb van nem akar teljesen elmúlni. Ha ráhúzom a szivatót eltűnik ez a probléma és torpanás nélkül megy. Esetleg valakinek valamilyen ötlete?
Sziasztok.nemrég érkezett a családba egy 95-ös 600-as bandita.rendeltem hozzá gyújtáskapcsolót.beszereltem de meg se mukkan vele.se kép se hang.olyanban szeretném a segítségeteket kérni ha valakinek lenne fényképe egy gyári kapcsoló belsejéről azt megosztaná velem?lehet ezek a fránya kínaiak máshova forrasztottak dolgokat :D segítségeteket előre is köszönöm.az ordogom@gmail.com címen elérhető vagyok.
Ja, ott a kivonas egy 20 perces muvelet, szoval nem art elore lebeszelni, h exportra vinned a motort, ugyhogy olyankor illene menni, mikor ki is tudja vonni, vagyis hetkoznap, reggel kb
Az eladónak kell elmenni a zulassungsstellebe es kivonni a motort. Te tudsz magadnak export rendszamot kerni, es hazajonni, de inkabb mennek kolcson mikrobusszal vagy futoval. Kell egy fahrzeugbrief (torzskonyv) meg egy fahrzeugschein (forgalmi), illetve a ketnyelvu. Ezekkel itthon mar tudod intezni a gangbanget.
Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni!
Lehet rossz helyen kérdezek, de lenne egy bandit Ausztriából amit megvennék és csak az után érdeklődnék, hogy a kétnyelvű adásvételin és a törzskönyvön kívül kell e osztrák kivonópapír ahhoz, hogy hazahozhassam lábon és forgalomba helyezhessem?Vagy ezt nem is tehetem egyáltalán?Az eladó, ha forgalomban van a motorja(érvényes műszaki van a gépen), hogy vonja ki előre a motorját, ha még használja és még nem adta el?Vagy egyáltalán ez hogyan működik?Köszi előre is a válaszokat!
Üdv!
Miután párszor megmértek lesből,nos felvettem a pléhpofát.
Mondjuk rendőrautó előtt én sem szívesen keverek,de már jó párat kikerültem,nem volt gond eddig. Országhatárokon meg simán felhajtják vagy alánéznek,fel sem tűnik nekik a csomagok mellett,hogy valójában miért is van ott....
Mikirrel egymas mellett parkoltunk a peneszleki bandittalirol hazafele,ott szolt a benzinkuton a helyi seriff,hogy kezdjunk vele vmit,de elhuzott,ennyiben is maradt a dolog.
nekem tisztán látható és még csak egyszer mértek be mikor szlalomoztam a tötymörgő kocsisorok közt persze azért tötymörögtek .... kérdezte a rendőr hogy hova sietek visszakérdeztem mennyivel mentem azt mondja 70 akkor simán nem siettem sehova add a büntit oszt szevasz ja hozzáteszem a bandittal , lakott területen krúzoltam még asszem a tdmmel 100 körül mikor észrevettem hogy egy civil autóból radaroznak na mondom mostmár mindegy odatekertem neki mikor mellé értem akkor még csak az egyik lábát tette ki az autóból de szerintem vissza is ült
Nekem is volt, szerintem sokat spórolt, aztán egy csinos rendőrnő rámszólt a forgalomban az RT-ről, hogy azonnal vegyem le,
intő jelnek vettem, azóta inkább nem megyek közúton :DDDDD
Ez nem én vagyok. :D Én a fotós vagyok :D
Az amúgy egy lánc, rajta meg csőhéjszigetelő, hogy sértse a fényezést.
(az a lánc megfelelően elhelyezve tapasztalataim szerint másra is jó)
Valószínűleg tüzelőanyag ellátó rendszer probléma.
Rendbe kell tenni a porlasztókat, és minden bizonnyal megoldja a problémát.
Keress egy komoly szakit aki érti a dolgát.