Az,csak ahhoz meg vanyadt egy atlag csaladi 1,6 os verda,valami nagyobb kell.
Azmeg nincs.
Amugy valszeg a jovo hetvegen eszem egy fagyit meg mecsekburgert.
Nem. A vizsgán úgy megy át, hogy visszaalakítom, 10 perc meló. A ledöntött hátfal csavarkötéssel rögzül. Azt leveszem, a gyárit visszaakasztom, rendszámot visszateszem. Előre meg van a lyukba rögzíthető közdarab.
Zöldi,az az utánfutó igy siman atmegy most is a vizsgan?
Es az osztrakok is elengedik?
Mar az atv-s minden magyarba belekotunk ha pici rozsda van az auton ijesztegetest figyelembe veszem.
Mer ha minden jo akkor a sajatomat is el merem rangatni barhova.
Rég jártam itt... Nem volt közületek valaki ezen? https://www.suzuki.hu/motor/hu... https://www.suzuki.hu/motor/hu...
Én megsétáltattam a GSX1100ES-em. Mentünk mi is két kört a ringen. Szerintem az enyém volt a legidősebb motor legalábbis a felvonulók között (Borsay Szabolcs kiállított GSX1100E-je két évvel idősebb volt)...
Amúgy, mikor utoljára vittek ilyet, egy szett Wiseco dugó 160 ezer volt. 25 alatt meg nem fúrnak egy blokkot, meg akkor már
muszáj plasztigage-gel végigmérni a hajtórúd csapágysort is. Ha ennyire kész a hengered, akkor szerintem nem úszod meg a csapágysort, ami újabb 50,
ha nyugvókat benthagyod. 60 alatt ember nem szedi szét-össze. 40 alatt nincs meg a tömítésszett.
Egy MK2 bandit leggyönyörűbb állapotában sem ért többet 950-nél. Szóval részemről a bontós blokkra szavaznék.
Sugó motors-hoz Bajára megyek csütörtökön, ott van elvileg komplett blokk váltó nélkül és hengerszett is külön.
A többi bontót pedig majd megérdeklődöm. Köszönöm!
Ebben lehet valami :D
Mert mint tudjuk, a nagy nyomaték, nagy súly és gyenge fék kombinációjának
nagy szerepe volt az útszéli sövényállomány megritkításában.
Értem :)
Tudnátok esetleg tanácsot adni, hogyan lenne a legcélszerűbb felújítani a motort?
Induljunk ki abból, hogy a henger és a dugó is kopott.(Gépműhelyben kiméretem, de amíg ez nincs meg addig vegyük a legrosszabb esetet.)
Másik esetek:
1. Láttam ebay-en komplett felújított blokkokat pl. Angliából, de szerintem az nagy rizikó.
2. Egy ismerősöm mesélt valami Mo-i bontóról, ahol sok bandit blokk volt, de nem tudta megmondani merre található az országban. Ismeri ezt a helyet valaki?
Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdésem volna, hogy az első és második generációs 1200-es bandit (évjárat: 1998 és 2004) hengere, dugattyúi és gyűrűi megegyeznek-e?
Ki kellene cserélnem ezeket az alkatrészeket és egy bontódó első generációs banditot találtam donornak, csak nem tudom, hogy ezeken az alkatrészeken változtattak-e valamit modell frissítéskor..
Fraszt,egyenlore lejton az eso telebaszta a satrat,es csak dagadt sznob harlisok fetrengenek a futorol lesett motorjaik alatt,mert felreszegen vettek le.
Azmeg nincs.
Amugy valszeg a jovo hetvegen eszem egy fagyit meg mecsekburgert.
http://youtu.be/QHIAw72iaK0
Nem lenne valakinek eladó GSF650S injektoros bandit ami eladó sorban van? Előre is köszönöm! :)
Es az osztrakok is elengedik?
Mar az atv-s minden magyarba belekotunk ha pici rozsda van az auton ijesztegetest figyelembe veszem.
Mer ha minden jo akkor a sajatomat is el merem rangatni barhova.
Rég jártam itt... Nem volt közületek valaki ezen?
https://www.suzuki.hu/motor/hu...
https://www.suzuki.hu/motor/hu...
Én megsétáltattam a GSX1100ES-em. Mentünk mi is két kört a ringen. Szerintem az enyém volt a legidősebb motor legalábbis a felvonulók között (Borsay Szabolcs kiállított GSX1100E-je két évvel idősebb volt)...
muszáj plasztigage-gel végigmérni a hajtórúd csapágysort is. Ha ennyire kész a hengered, akkor szerintem nem úszod meg a csapágysort, ami újabb 50,
ha nyugvókat benthagyod. 60 alatt ember nem szedi szét-össze. 40 alatt nincs meg a tömítésszett.
Egy MK2 bandit leggyönyörűbb állapotában sem ért többet 950-nél. Szóval részemről a bontós blokkra szavaznék.
A többi bontót pedig majd megérdeklődöm. Köszönöm!
Zsolti vértesszőlősön
Sugó motors baja
Ricsi Bontó bp
Kakasd
Én ezektől szoktam kb mindent beszerezni. (a bandithpz még sosem próbáltam)
Mert mint tudjuk, a nagy nyomaték, nagy súly és gyenge fék kombinációjának
nagy szerepe volt az útszéli sövényállomány megritkításában.
Tudnátok esetleg tanácsot adni, hogyan lenne a legcélszerűbb felújítani a motort?
Induljunk ki abból, hogy a henger és a dugó is kopott.(Gépműhelyben kiméretem, de amíg ez nincs meg addig vegyük a legrosszabb esetet.)
Másik esetek:
1. Láttam ebay-en komplett felújított blokkokat pl. Angliából, de szerintem az nagy rizikó.
2. Egy ismerősöm mesélt valami Mo-i bontóról, ahol sok bandit blokk volt, de nem tudta megmondani merre található az országban. Ismeri ezt a helyet valaki?
Egy olyan kérdésem volna, hogy az első és második generációs 1200-es bandit (évjárat: 1998 és 2004) hengere, dugattyúi és gyűrűi megegyeznek-e?
Ki kellene cserélnem ezeket az alkatrészeket és egy bontódó első generációs banditot találtam donornak, csak nem tudom, hogy ezeken az alkatrészeken változtattak-e valamit modell frissítéskor..
Ha stimmel,szelfizz egyet!
Én inkább futoval viszem alsoörsre.