Szép napot srácok, nem régóta vagyok motor tulaj, lenne egy kérdésem, vétel után vettem észre egy 2005-os GSF 650-en, Keihin CVR karbiján hiányzik egy ilyen réz "csonk", amit bekarikáztam pirossal, ez mire szolgál, és mi a neve? hogy tudjak rendelni vagy venni. Előre is köszi a segítséget, azóta nem indítottam be a motor mióta észrevettem, de nem is jöttem vele sokat mert csak hazahoztuk lehet útközben hagytuk el...
Szép napot
van 1 tárcsazáram a Bandithoz de gondolkodom + 1 riasztón valakinek tapasztalat?
ezt néztem ki:https://automplaza.hu/termek/s...
Nem tudja valaki , hogy a 2005-ös szériához 1200s jó-e a 2003-2004 bukócső?
elviszed egy buheramesterhez aki lekocogtatja kalapáccsal vagy valami normálisabb műhelybe ahol még lehúzó is van , aztán vagy közbe vagy akár előtte vadászol egy másik lendkereket felrakni szépen a csavart meghúzni a dekni alá új tömítés és már mehet is a bicikli
Sziasztok sos be kérek tőletek kis segítséget. Vettem egy suzuki gsf 250 est és ban egy olyan bajom hogy a generátorforgó részröl lejöttek a mágnesek. Vagy bontottat vagy megoldást keresek rá mert nincs lehúzom.
A felső villahidat is cserélni kell. mert ahhoz van fogatva a müszerfal. és müszerfal is nagyjából cserés, mert az S verzió csak félig burkolt, az N-es viszonr teljesen..
Üdv, valaki cserélt már 1250 S-es Banditon kormányt? Én egy 28-as vastag kotmányra szeretném kicserélni. A befogatókat ki kell cserélnem. A szélessége miatt viszont nem tudom,hogy a kábelek és a bowdenek elég hosszúak e? Mert 750mm szélest szeretnék belerakni. A gyári meg azt hiszem 700 körül van. Valami tapasztalat?
Oda kell egy kerek lámpa, lámpatartó, műszerfaltartó konzol, meg más tyúkbél, mert a hb izzóval nem kompatibilis a h4, ami a kerek lámpásban van. Meg le kell venni a vázról az idomtartó vasakat oldalról, meg a fejidomkonzolt.
az enyém is S verzió volt, ha jól tudom a görbevázasnál ez egyszerűbb művelet kell rá egy kereklámpa lámpatartóval kb ennyi , mondjuk én a kábelkorbácsot is rövidítettem vagy 12 centit hogy beférjen a lámpaburába
Múltkor felélesztettem egy 2 éve tetszthalott 600-ast, a próbaúton meg majdnem lenyírtam az útmenti sövényt, mert azt vártam, fék meghúzásra megáll, mint az enyém.
2003 as big Bandit karbiján úszószintet hogyan lehet nézni? gumi cső a kilógó csonkra, csavar kicsavar és szint összenéz a...mivel is?
https://www.kepesmotor.hu/suzu...
van 1 tárcsazáram a Bandithoz de gondolkodom + 1 riasztón valakinek tapasztalat?
ezt néztem ki:https://automplaza.hu/termek/s...
Nem tudja valaki , hogy a 2005-ös szériához 1200s jó-e a 2003-2004 bukócső?
lemérni nem tudom mert kinn vagyok de ezt vettem:
https://www.polo-motorrad.de/d...
Én cseréltem tavaly sima 1200s-n túrakormányt tettem fel a fék és a kuplung csöveket cserélnem kellett
Jól sejtettem akkor, én is ezekre gondoltam elsőre.
A lényeg lemaradt bocsesz!
Az "újabb" 2002-es motorról lenne szó!
Valaki közületek alakított már át 1200 S-t N-re? Mennyire macerás a művelet és milyen N-es cuccokra van szükség hozzá?