Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szokasos,par hago meg zarva volt.
Ha nem palyazol akkor siman vallalhato,utcan kb mindent tud amit kell,esoben is,eleg hegyes profilu,agilis vele a motor,ledontve is stabil erzes,siman felraknam a 690-re.

Amugy milyen a dolomitok?
Szokasos?
A regi triplad is sokkal jobb volt az mt09-nel,en azert sokkal inkabb adnek penzt,jol dontottel.
A remény hal meg utoljara.
Nem öndícséret,de szerintem jol dontottem.Pedig dragabb,es kurvara nem turas,pedig az kene.
Meg mindig nincs lovesem se hogy rogzitem a pakkot.
A 18-asban hosszabb a villa. Hátha.
ok, hétfőn lemérem..
Szia
megtennéd h leméred a a tükörszárad hosszát?
Én is leméretem meg lefényképeztetem
Vagy az SP re kell cserélni.
Ne próbáljon,ugyanaz,csak szarabb.Ott meg a kormanyba kapaszkodok hogy hátra ne csusszak.
Jónak tűnik ez a gumi. Kicsit bővebb vélemény esetleg? :D Ktm 690re gondolnám. Már uncsi kicsit hogy a sportgumik 3-4e kmt mennek el.
Minap megtekertem egy mt09-et a dolomitokban,blokk,fek jo,de a futoja vmi gatya,kb jobban tekereg a hatulja mint a bandite,barmilyen uthiba kizokkenti az ivbol,fektavon meg orra akar esni.....brrrrr.......a tulaj nem akarta visszadni a versysemet,mondtam,hogy probaljon egy tracert,hatha abban osszeall a csomag.

Road 5-t hasznalok,bitang.....
A Bandit (is) érzékeny az elsö gumira.. Az első szériákon gyárilag használt Pirelli gumi már 1500 km-nél olyan szarul volt kopva, hogy elengedett kézzel, 50-90 km/h között úgy beszitált mint az atom.. Jó ill. sportosabb mintával (lásd kép) ez a probléma egyböl megszünik..
Röviden: nem indokolt. Futóműspeszialiszta komám azt mondta, tohonya, lapos villaszögű, nagy utánfutású gépeken ez szinte soha nem fordul elő. Vagyis a banditon biztonságban vagyunk. (amíg nem keresztbe tett kormánnyal tesszük le egykerékről :D )
Ártani biztosan nem árt, de nekem nem volt és sosem éreztem szükségét.
Köszi. Amit te mondasz az nekem is meg-meg jelent jellemzően a gumi élettartamának vége fele. De az a jelenség, hogy a kormánycsapkodás kicsavarja a kormányt a kezedből, arra lennék kíváncsi. Még konkrétabban: indokolt kormánylengés csillapító a Banditra?
Ja, megkímélt gixer 750, nyugdíjas, nemdohányzó fogorvostól
Vizes, nagy banditon nekem volt ilyen. De csak elengedett kormánynál nem futott egyenesen, hanem elkezdett belengeni a kormány. Azt gumihiba/rossz gumi kopás okozhatta, mivel gumicsere után megszűnt. Ha fogtam a kormányt, akkor egyszer sem fordult ilyesmi elő.
Dodor feszegetta a kormánycsapkodás témakörét a facebookon a minap. A nagy vizes Bandi/Gsx 1250 Fa-val kapcsolatban tapasztalt már valaki ilyen jelenséget? Előfordulhat? Milyen körülmények között? Én eddíg még nem tapasztaltam. Más?
az enyém nemdohányzó 50 es női tulajtól van , garázsban állt letakarva és halkan szólt a metallica
Es ha lehet pap, vagy nyugdíjas
Szerdán kiderül
Paksot és a RedBaront messziről kerüld el! Mindkettő lehúzós-átverős banda!
Köszönöm a hozzászólásokat!
Óvatos leszek!
Üdv!
Szerintem a kereskedőket messzire került el. Magánszemélytől vegyél, lehetőleg első tulajdonostól. És magyarországi legyen.