Megfontolandó, régebben a már említett lajosossal szemezgettem, de végül nem vettem meg mára viszont a valagam szottyadt lett, a zsÍrpárnák nem olyan feszesek és elég hamar kikezdi az ülés.
Pont ez is jo benne,hogy tobb motoron is tudod hasznalni.
Mikor raultem kemenyebbre volt fujva,ugy is nagyot csillapitott,de billegtem fekezesnel az ulesben,lengedtem belole nemi levegot,abszolut komfortos lett,hosszan a combot is tamasztotta,billeges is minimalizalodott,suly es seggfuggoen egyenre szabhato,nem csuszkal.......erosen elgondolkodtam a beszerzesen,pedig az en motorom alapbol kenyelmes,de ez vmi hihetetlen szintu komfortot nyujt+magasabban ulok,nyilik a terdszog,egyben tamadobb az ulespoziciom....
Én is megcsináltattam anno a Somotoval a GSX-re, de ezt is kipróbálnám, mert nem érzem hülyeségnek. Különösen annak, aki gyakran cserélgeti a motorját.
Szerintem, ha jó, akkor simán megérheti. A Louisban már 50 eurótól van ilyesmi, és pont ez 90. A német vásárlói értékelések kb. egy szinten vannak az olcsótól a drágáig. Valamint mindnél egyformán oszlottak el. Kb. 60 százalék le van nyűgözve, 40 százalék pedig vagy rögzítési problémákkal küzdött (rövid szalag, elengedte a szalag, félrecsúszott menet közben), vagy semmit nem javított a kényelmen. Magyarul van, akinek k@rva jó lesz, van akinek meg katasztrófa.
Napokban egy ilyet probaltam http://www.rider13.hu/termek/s...
Brutal kenyelmes,izles szerint felfujhato,olyan mintha egy plusz csillapito rugostagot kapna a motor.
Ha ledes indexet szeretnék feltenni a banditra akkor milyen ellenállást iktassak be vagy cseréljem a relét? https://www.royaltuning.hu/kam...
erről lenne szó
Szuper köszi! Néha pályázok azért. De akkor fokozatosan kezdeném hogy lássam mit bír. De szerintem az én tempomat pályán is bírná. M7rr van most. Az pályán utcán is fasza. Csak hamar fogyott
remélem megérte majd a hétvégén kipróbálom ha hazaértem
Berger motor munkálya