Köszi a segítséget.
Ma full feltöltött akksival próbáltam meg beindítani a motort, de nem sikerült. Indításnál rámértünk az akksira és lement 3 volt alá. Innentől nem kérdés, hogy az akksi kuka. Már a gyújtás ráadásakor is lement 11,6 voltra. Egy másik motorról bikázva simán indult egyébként.
Kitől vetted? Volt egy ismerősöm akinek hasonló baja a volt a gépének, nem tudom mi lett vele, én nem foglalkoztam vele. Üzemanyag szivattyú nyomást mérni meg egy csomó mindent megnézni. Hibakód nincs, nem világít az FI lámpa?
GSF 650S (2007-es, injektoros) gyorsításkor, elérve a 4500-as fordulatot,, akadozni kezd, majd átmegy motorféküzembe. Visszaengedve a gázt újra megy (amint 4000
környékére esik a fordulat) Álló helyzetben fel lehet pörgetni rendesen, de terhelésen mintha elfogyna a nafta. Tankszellőztetőt ellenőriztem. Üzemanyagszűrő következne,
nincs valami leírás hogyan férek hozzá, esetleg ha valaki szabatosan leírná a kiszerelését... Esetleg egyéb ötlet, mit érdemes még megnézni? (A motor 3 hete került hozzám, eddig jó volt. Mondjuk azóta ÖMV prémium benzint tankoltam bele, hogy tisztuljon a rendszer. Lehet nem kellett volna.)
Két éve jártam ugyanígy, csak nálam az akksi terhelő villával jó volt. Max 3x tudtam önindítani, hiába volt éjjel töltőn.
Az önindítóm belső palástjára ragasztott állandó mágnes csíkok közül egy levált, összetört és a szoruló darababok leverték a többi csíkot. 2008-as 1250 Bandit.
Tedd voltmérő üzemmódba, méréshatár 20V.
1: Mérj kapocsfeszt az akku két pólusán, 12,6 V vagy felette kell, hogy legyen.
2: Indítsd el, nézd a kapocsfeszt alapjáraton, meg 3000-es fordulaton: Előbbin olyan 13V, vagy felette, utóbbin 14 körül kell, hogy mutasson.
3. Vedd le az egyik sarut, tedd ampermérő üzemmódba 10 mA-s méréshatárral, és kösd sorba a multimétert az akkusaru és a levett saru közé. Nézd meg, folyik -e át áram, és mennyi.
Írd ide be az értékeket, aki ért hozzá ,majd megmondja, jó e.
Budapesten tudtok jó motorszerelőt? Ha IV. kerületben lenne, az maga lenne a tökély
Mostanában egy két indítózás után az akksi nem bírja tovább, de nem vagyok benne biztos, hogy az akksi rossz, lehet hogy a generátor, vagy a fesz.szab. Szombaton motoroztam kb egy órát és hétfőn már nem indult.
erre rájöttem ez egy hőmérséklet kapcsoló , nem mértem tegnap rajta semmit ma reggel beraktam 5 percre a hűtőbe és már zárta az áramkört
a szerviz manuálban az van írva / ha jól értelmeztem/ hogy a pilot csavarokat teljes becsavarás után 3 fordulattal ki kell csavarni?!
Kimértem a melegitő patronokat mind a 4- nél 3.6 ohmot mértem . A mellékelt képen mi van? Mert odáig van 12v ha ráadom a gyujtást de onnan nem megy tpvább a patronokig
Sziasztok
Meg tudja valaki mondani hogy a képen látható 2 cső 1 és a 2 fel van cserélve ez probléma?Most álnék neki szelephézag ellenörzésnek csak ezt észre vettem
Köszi a segítséget.
Ma full feltöltött akksival próbáltam meg beindítani a motort, de nem sikerült. Indításnál rámértünk az akksira és lement 3 volt alá. Innentől nem kérdés, hogy az akksi kuka. Már a gyújtás ráadásakor is lement 11,6 voltra. Egy másik motorról bikázva simán indult egyébként.
Még egyszer köszi.
Üdv:
Zoli
GSF 650S (2007-es, injektoros) gyorsításkor, elérve a 4500-as fordulatot,, akadozni kezd, majd átmegy motorféküzembe. Visszaengedve a gázt újra megy (amint 4000
környékére esik a fordulat) Álló helyzetben fel lehet pörgetni rendesen, de terhelésen mintha elfogyna a nafta. Tankszellőztetőt ellenőriztem. Üzemanyagszűrő következne,
nincs valami leírás hogyan férek hozzá, esetleg ha valaki szabatosan leírná a kiszerelését... Esetleg egyéb ötlet, mit érdemes még megnézni? (A motor 3 hete került hozzám, eddig jó volt. Mondjuk azóta ÖMV prémium benzint tankoltam bele, hogy tisztuljon a rendszer. Lehet nem kellett volna.)
Az önindítóm belső palástjára ragasztott állandó mágnes csíkok közül egy levált, összetört és a szoruló darababok leverték a többi csíkot. 2008-as 1250 Bandit.
1: Mérj kapocsfeszt az akku két pólusán, 12,6 V vagy felette kell, hogy legyen.
2: Indítsd el, nézd a kapocsfeszt alapjáraton, meg 3000-es fordulaton: Előbbin olyan 13V, vagy felette, utóbbin 14 körül kell, hogy mutasson.
3. Vedd le az egyik sarut, tedd ampermérő üzemmódba 10 mA-s méréshatárral, és kösd sorba a multimétert az akkusaru és a levett saru közé. Nézd meg, folyik -e át áram, és mennyi.
Írd ide be az értékeket, aki ért hozzá ,majd megmondja, jó e.
Budapesten tudtok jó motorszerelőt? Ha IV. kerületben lenne, az maga lenne a tökély
Mostanában egy két indítózás után az akksi nem bírja tovább, de nem vagyok benne biztos, hogy az akksi rossz, lehet hogy a generátor, vagy a fesz.szab. Szombaton motoroztam kb egy órát és hétfőn már nem indult.
Előre is köszi.
Üdv:
Zoli
a szerviz manuálban az van írva / ha jól értelmeztem/ hogy a pilot csavarokat teljes becsavarás után 3 fordulattal ki kell csavarni?!
Meg tudja valaki mondani hogy a képen látható 2 cső 1 és a 2 fel van cserélve ez probléma?Most álnék neki szelephézag ellenörzésnek csak ezt észre vettem
http://www.manualedereparatie....
'01-'02 manual:
http://www.manualedereparatie....
próbáltam google-t de sajna nem jártam sikerrel