Hasznos infó: akinek pár héten belül letelik a műszakija, ne várja meg, vigye mielőbb. Időt nem fog veszíteni, viszont megszigorítják a műszaki vizsgát és eléggé el fog nyúlni a motor átnézése szigorítás után. Nekem 6.hó 15 az érvényesség, de a vizsgáztató szólt, hogy vigyem holnap.
Nos, sikerült egy kevés időt szakítani egy újabb próbára... Hát, balinttomek ráérzett. Leállítás után nem nyitottam ki a tankot és így is rendbe jön egy kis időre a motor. Egyelőre feladom, és keresek szerelőt a környéken. Nyitott tanksapkával nem próbáltam ki, mert teletankoltam valamelyik nap, kiszedni meg nem volt időm, és eszközöm, a benzinből.
Igen lehet. Már később jutott eszembe (amikor már eljöttem a próbaútszakaszról) hogy úgy is ki kellett volna próbálni, hogy csak leállítom a motort egy percre, de nem nyitom ki a tankot. Majd sort kerítek rá. Mondjuk a kérdés akkor az, hogy mi történik, mitől "javul meg" amíg egy percet áll a motor...
Ha mondjuk le is állítod a motort a tanksapka nyitásokkor, akkor lehet, hogy az újraindítástól jó egy darabig. Ettől persze még nincs meg a megoldás, csak mondom.
Csak ötletelés: nincs véletlenül utólagosan beiktatott benzinszűrőd a karburátorok előtt? Az is tud hülye dolgokat csinálni akkor is, ha nem piszkos....
Nincs oszcilloszkópom. Töltés rendben van, az akkusarukat is megnéztem nem lazultak-e meg.
Megnéztem újra a tankszellőztetést, darabokra szedtem a tanksapkát is, de nem találok semmit. Tegnap kerestem egy nyugodt útszakaszt és próbálgattam a gépet. Amíg odaértem elő is jött a rángatás és fulladás probléma. Megálltam, kinyitottam a tankot, majd visszazártam és próba. A motor megy rendesen, húz kipörög. Megfordulok, még mindig megy, visszafordulok, már kihagy, de még eléri a 6000-et, újra megfordulok, már csak 4000-4500, ha teljesen ráhúzom a gázt, akkor is csak ennyi a fordulat. Ok, megállok, tank kinyit (nincs semmi sziszegés) visszazárom, újra próba. Megint jó, megint kipörög akár 10000-ig is, aztán ahogy jövök-megyek újra jön a hibajelenség. Megint tanknyitás, megint jó. Megkerestem azt a két csövet, ami felmegy a tankba, a tanksapkához.. Átjárhatóak, nem törnek meg sehol, már kihúztam oldalra őket. Kilogikáztam, hogy a vékonyabb, a tanknyílás mellett összegyűlő vizet vezeti le, mást nemigen csinál. (Javítsatok ki, ha tévedek.) A másik megy ahhoz a színes gumicső csonkhoz, amire rázárul a tanksapka furata. A tanksapkába van egy pici golyó (valami szelep) ez is szabadon mozog. Azt nem tudom, hogy gyárilag van-e a tanksapka összerakva, mert azt sem tudom nem volt-e már korábban szétszedve esetleg. De szerintem nem lehet máshogy összerakni. Agybaj az egész. Lehet, hogy nem is ez a gond, de akkor a tank kinyitása után miért jó egy darabig?
Egy oszcilliszkop sokart megmondana, de gondolom nincs.
Akkor eloszor megneznem a toltest( igen azt ).
Ezutan az ua nyomast es szallitott mennyiseget.
Ezutan a befecskendezesi kepet es a gyertyakat ha mar injektorok kijottek.
Sziasztok, én a 650-es Banditomat úgy szoktam beindítani, hogy ne terheljem a fényszóróval az aksit, hogy benyomom az önindító gombját és tartom, ráteszem a gyújtást, a fényszó nem világít,, de nem történik semmi, behúzom a kuplungot, a motor erre beindul, elengedem a start gombot - ennyi.
Magánszemélytől vásároltam meg, nagyon jó állapotban, de alig volt használva, az utóbbi időben, sokat állt. Hibakód nincs, az FI lámpa nem világít. Nem tudok a környéken szervizt szerelőt, (B.A.Z. megye) akihez fordulhatnék, de nem is gondoltam, hogy ilyen hamar szükség lesz rá. Ezért is kezdtem el az interneten keresgélni, és találtam erre a fórumra is.
Ez csak kognitiv disszonancia redukcio, mikor baj megtortente utan az ember raguglizik, remenykedve, hogy nem csak ra melegitettek valami szart, hanem masoknak is ilyen. :))))))
Nem vártam meg, míg elforralja magát a gyári, unatkozásiból lecseréltem, még mielőtt körülvenné a fájdalom. Annál is inkább időszerű volt a csere, mivel már minden izzó LED-es fényforrásra van cserélve.
Megnéztem újra a tankszellőztetést, darabokra szedtem a tanksapkát is, de nem találok semmit. Tegnap kerestem egy nyugodt útszakaszt és próbálgattam a gépet. Amíg odaértem elő is jött a rángatás és fulladás probléma. Megálltam, kinyitottam a tankot, majd visszazártam és próba. A motor megy rendesen, húz kipörög. Megfordulok, még mindig megy, visszafordulok, már kihagy, de még eléri a 6000-et, újra megfordulok, már csak 4000-4500, ha teljesen ráhúzom a gázt, akkor is csak ennyi a fordulat. Ok, megállok, tank kinyit (nincs semmi sziszegés) visszazárom, újra próba. Megint jó, megint kipörög akár 10000-ig is, aztán ahogy jövök-megyek újra jön a hibajelenség. Megint tanknyitás, megint jó. Megkerestem azt a két csövet, ami felmegy a tankba, a tanksapkához.. Átjárhatóak, nem törnek meg sehol, már kihúztam oldalra őket. Kilogikáztam, hogy a vékonyabb, a tanknyílás mellett összegyűlő vizet vezeti le, mást nemigen csinál. (Javítsatok ki, ha tévedek.) A másik megy ahhoz a színes gumicső csonkhoz, amire rázárul a tanksapka furata. A tanksapkába van egy pici golyó (valami szelep) ez is szabadon mozog. Azt nem tudom, hogy gyárilag van-e a tanksapka összerakva, mert azt sem tudom nem volt-e már korábban szétszedve esetleg. De szerintem nem lehet máshogy összerakni. Agybaj az egész. Lehet, hogy nem is ez a gond, de akkor a tank kinyitása után miért jó egy darabig?
Nekem van.
Apropo, hibakod nincs?
Katalizator nincs szettorve?
Akkor eloszor megneznem a toltest( igen azt ).
Ezutan az ua nyomast es szallitott mennyiseget.
Ezutan a befecskendezesi kepet es a gyertyakat ha mar injektorok kijottek.
Keresek 2005-ös 1200 bandithoz gyertyapipát akinek van kérem jelezze
üdv