Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés az, hogy mennyit szánsz rá.
Én a viseltes schubert-et cseréltem lazer mh2-re, de nagyon hangos. A barátom vett 1 nolan n91 evo (azt hiszem} az sem halkabb. Ő és 1 másik haver caberg-t is használnak szerintük az is zajos.
Én elővettem inkább a régi schubertet azt használom, gyüjtök egy újra, csak az 200 körül van.
Szerintem csak úg, vegyél, hogy előtte próbáld ki mindenképpen, menj eg,y kört benne.
Schuberth C3 PRO - tavaly óta használom, nem panaszkodom: nem nagyon zajos, napszemüveges. Igazából a C4-et akartam, de sajnos a C3-mal ellentétben egyáltalán nem idomul a fejformámhoz :-(
SHOEI Neotec II mostanában jelent meg, arra mondjuk lehet rákívánnék :-)
JA amúgy az a leírás nem jó, a zöld-kéket és a piros-feketét kell csak kipattintani.
Nehéz, elromlik, mindenképp zajosabb egy zártnál.
:D De ezt már megbeszéltük :D

Troll off :D
Sziasztok!
Egy csoport jellegű kérdésem lenne sisak ügyben! Kritérium ezen téren számomra a felnyitható áll rész, tehát ki mit javasolna, választana a mai piac kínálataiból?ehát akinek van Csak és kizárólag új darab érdekel, tehát akinek a pince, sufni alján hever egy tétel ebből az ne nekem akarja eladni! :)
Köszi a válaszokat előre is!
Nemigen. Nézd meg hogy hány wattos izzót tettél bele, ha megfelelő (21W) akkor relécsere.
a relén nem lehet állítani?
azt nem tudom , de előtte se a gyári volt már fenn
A gyári, 21W-os izzókkal?
szép napot
Lecseréltem a 4 indexet mert a régiből 2 megadta magát , nem ledesre hanem izzósra és most azt produkálja , hogy első villanás a megszokott sebességű de a többi igen gyors.
mind a 4-en ez tapasztalható de még az elakadás jelző is igen gyorsan villog.
Valaki járt már így?
Ilyenekről mi is szoktunk filozofálgatni.
Köszönöm szépen a tanácsot. Ha egyszer nekilátok (lesz relém, időm, stb.), akkor pikk-pakk...
Fogok szólni, hogy jó lett-e.
kösz a megerősítést
Kb mindenki.
Elvittem másik szerelőhöz , a dadogási problémával ő azt mondta , hogy ez Bandit betegség!
Lentebb olvastam 1 fórumtárs ötletét , tanácsát , hogy ki kell kötni 3 vezetéket a 4-ből és csak a kéket meghagyni ami kijön az első lánckeréktől .
Azt írta hogy megszűnik a dadogás. Valaki véghezvitte már?
üdv
Köszi de először majd kimérem azt ami benne van
Ne ijedj meg nem cseréltettem!
Van 4 ilyen bontott patronom, tied 12 ért a 4db.
Kb 9 ezer darabja újan, meg le is kell kapni azt a karbisort.- De az azért nem rakétatudomán.
60k?? Te atya ur Isten! Hova hordod azt a motort?
Persze, mind a negyben egyszerre tonkrement....
Meg ha igy is van, ertelme nincs sok cserelni ezeket. De ha van felesleges money akkor miert ne.
Ha hazamegyek kipróbálom!
mert igen dadog azt mondta nekem a szerelő mert elvittem h szelephézag állítás + karbitisztítás+szinkron
ezek után is dadog ugyanúgy mint mikor odavittem ha bemelegszik akkor alig észrevehető
Azt mondta , hogy mind a 4 karburátorban tönkre ment a benzin előmelegítő patron
cseréje 60k

Az a citrom versys elég feltűnő volt mögötted , vakított
Simán.
Írtam neki az önindító gondomról. Nekem az fingott ki.
Szotyi, azért a végére felismertél ?