Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól tudom, 78 cm a gyári ülés magasság. Vezető oldali 2 cm-t leereszthető. De mivel a gyári ülés borzalom kényelmetlen, átalakítás esetén még csökkenthető a magassága. A súlyról meg annyit, ha csak picit is gurul, észre se veszed. Álló helyzetben tologatáskor érzed csak. De abszolút túlélhető. Sokkal jobban jársz a naggyal. Ne félj tőle.
Te is azt mondod? Nem tudom milyen magas, meg súlyra milyen a gs 500 után
Ez tévedés. 500 után 1250 a jó döntés.
Tudom, csak a keret a 600-at engedné meg egyenlőre. Na meg csak 165 magas vagyok, lehet nagy lenne nekem az 1250
Hánégha hagynad a fenébe a 600-at és megcélozni az 1250-et.
Üdv a klubban, jó paripa :D
Még rágódom rajta. Milyen típushibái szoktak lenni a Banditnak?
Valami ilyesmi....
Győzd le a félelmet, bátorság!
Én is ezért félek tőle. Milyen géped van most?
Igen a Gs-nek :D
Mint a GS-nek?... annyi van.
Tudja a fene, nem volt sose Banditom. Egy vizes-injektoros 650-est azért szívesen kipróbálnék, de 4 db karbival nem szeretnék bíbelődni...
Épp ezek érdekelnének. Megbízhatósága is van olyan jó? :D
Kétszer olyan erős. Másfélszer annyit fogyaszt. 40 kilóval nehezebb. Mi kell még?
Szevasztok! Jelenleg egy 91-es Suzuki gs500-az hajtok. Jövőre gondolkoztam hogy lecserélem egy Bandit 600-ra. Érdemes? Tud annyival többet, amennyivel az ára is több? ;)
Ezt én is észrevettem, mert gondolkodtam csere blokkon.
Viszont ha meg azt veszem alapul, hogy én is neki akarok állni télen szétszedni és hengerfejtől a váltóig mindent átnézni-cserélni,
akkor nem meglepő. Úgy vélem, ha ezt most megcsinálom, akkor újabb 8-10 évre van motorom. Tekintve, hogy minden egyebet már cseréltem,
és most 20 éves.
Komlón 100% hogy megtalálható vagyok. Csak egyeztetés kérdése. Szoktak nálam motorosok lenni, néha többen.
Super!
Szerintem jól döntöttél!

Amúgy furcsa, hogy az eladott darabszámhoz képest nem sok motorblokk van a piacon bontásból...
Én is, azokból a márkákból, amelyek picit nagyobbakkat gyártanak. Nolanból pl. XXL a jó
Végül vettem egy pár vezérműtengelyt Ebay-ről. Úgytűnik szerencsém van, a kipufogó oldali bütykök 33.55 (32.35 a limit), a szivó oldal meg 33.7 (33.28).
A perselyekben futó felületek is szépek. Nem látszik jelentős kopás, pár pitting ezen is van, de semmi sem tökéletes. 2002-es görbevázasból származik elvileg.
Legközelebb figyelek :) olyan doboza volt mint neked na meg a motor is fekete, ruha is.
Az már glóbusz!
Amúgy simán jó a 160.
Csak nem néz ki 200 nak.
Xl-est.....