Ha jól tudom, 78 cm a gyári ülés magasság. Vezető oldali 2 cm-t leereszthető. De mivel a gyári ülés borzalom kényelmetlen, átalakítás esetén még csökkenthető a magassága. A súlyról meg annyit, ha csak picit is gurul, észre se veszed. Álló helyzetben tologatáskor érzed csak. De abszolút túlélhető. Sokkal jobban jársz a naggyal. Ne félj tőle.
Szevasztok! Jelenleg egy 91-es Suzuki gs500-az hajtok. Jövőre gondolkoztam hogy lecserélem egy Bandit 600-ra. Érdemes? Tud annyival többet, amennyivel az ára is több? ;)
Ezt én is észrevettem, mert gondolkodtam csere blokkon.
Viszont ha meg azt veszem alapul, hogy én is neki akarok állni télen szétszedni és hengerfejtől a váltóig mindent átnézni-cserélni,
akkor nem meglepő. Úgy vélem, ha ezt most megcsinálom, akkor újabb 8-10 évre van motorom. Tekintve, hogy minden egyebet már cseréltem,
és most 20 éves.
Végül vettem egy pár vezérműtengelyt Ebay-ről. Úgytűnik szerencsém van, a kipufogó oldali bütykök 33.55 (32.35 a limit), a szivó oldal meg 33.7 (33.28).
A perselyekben futó felületek is szépek. Nem látszik jelentős kopás, pár pitting ezen is van, de semmi sem tökéletes. 2002-es görbevázasból származik elvileg.
Viszont ha meg azt veszem alapul, hogy én is neki akarok állni télen szétszedni és hengerfejtől a váltóig mindent átnézni-cserélni,
akkor nem meglepő. Úgy vélem, ha ezt most megcsinálom, akkor újabb 8-10 évre van motorom. Tekintve, hogy minden egyebet már cseréltem,
és most 20 éves.
Szerintem jól döntöttél!
Amúgy furcsa, hogy az eladott darabszámhoz képest nem sok motorblokk van a piacon bontásból...
A perselyekben futó felületek is szépek. Nem látszik jelentős kopás, pár pitting ezen is van, de semmi sem tökéletes. 2002-es görbevázasból származik elvileg.
Csak nem néz ki 200 nak.