Mondjuk hál istennek nem kötelező....................bár kicsi az esély de előbb lenne ilyenem mint a kiska féle bármelyik KTM...................főleg a legujabb dupla pinalámpás adventur vagy miatököm.
Eze.
Pedig tényleg nem szépek a koporsóseggű duc-ok.............mondjuk a koporsósegg semmin nem szép.
De egy pierre terblanche féle utolsó szériás 1100-as multistradara bármikor felülnék.
Imádom azt a formát.
Igen, szurkolok neki, én vele érzek 100%-ig. Ránézek egy olyanra, és semmihez nem hasonlítható birtoklási vágyam támad. Ha meg be is indítják...
Szerencsére jelenleg a pöéyamotor vágy elnyomja- a sokezer kilométert külföldön vággyal együtt.
Igen,de a sok állás miatt rozsdapöttyös lett,sajna a szimeringig.Tövig betekert rugóelőfeszítéssel még nem folyik.De fog sajnos.Elsőnek futok egy kört egy szakival mielőtt nekiesnék 30e/db ért venni új crom csövet.Hátha tud valamit ami a bontott pár 50-rugójánál enyhén barátibb.
Persze,az a hülye honda megy,kéthetente beindítom.Ha lesz hely a garázsban hazatranszportálom kikapom a hátsó gátlót és felújíttatom az elsőkkel együtt,kap egy szett gumit meg letüsszentem pirosra azt a csoffadt bontott fekete idomot.
Ja és kell egy tömítés a kipufogóra mert az összeillesztésnél szelel.Az most mintha accijós lenne a lajosban ha minden igaz.
A műanyag gyorscsati ami mostanában rajtuk van jó de amilyen szar helyre tették az AC kiömlő csővét nem evilági kéz kell a kicsatlakozáshoz,ez a két oldalról megynomós fajzat,no egyszer szermányoltam egy ilyen gyorscsati leszedő fogószerűséget..............nem kellett volna,eléggé elnyomorgatta a laprugókat amik tartják pozícióban a fogakat.
Ezután már csak a biztonsági sapka tartotta a helyén,nem folyt de baszta a csőrömet.
Kikeres,husaszataszemét egy 2 centis csövecske 25e+posta,no angliából bontva megvolt 5e-ért.
J csak szar volt mert a préselés mentén ereszt mindkét fele...............bedurvultam és a bontottat levágva a héfalnál rápréseltettem új csővel,minden fasza műkszik tart mint atom de nem az a gyári pozícióba hajtott védőharisnyás darab és az nem tetszik,legyen gyári.
Hugom usákban volt 6e-ért lőtem onnan egyet nem kell postát fizetni meg ilyenek.................na megjött..............és ebben is forognak a csatlakozók a csövön.....................
Rátettem a motorra,tank félre,toldóval be de le van merülve az akku.
Így töltöm és reménykedem hogy tartja a nyomást...................ha nem vehetek egy új gyárit....................még a tükrök fémelemei leszenek szinterezve,a tankot meg kell oldani matricázás ügyileg és kész is vagyok.
Eze.
Mint a multipla.
De egy pierre terblanche féle utolsó szériás 1100-as multistradara bármikor felülnék.
Imádom azt a formát.
Szerencsére jelenleg a pöéyamotor vágy elnyomja- a sokezer kilométert külföldön vággyal együtt.
Ja és kell egy tömítés a kipufogóra mert az összeillesztésnél szelel.Az most mintha accijós lenne a lajosban ha minden igaz.
A műanyag gyorscsati ami mostanában rajtuk van jó de amilyen szar helyre tették az AC kiömlő csővét nem evilági kéz kell a kicsatlakozáshoz,ez a két oldalról megynomós fajzat,no egyszer szermányoltam egy ilyen gyorscsati leszedő fogószerűséget..............nem kellett volna,eléggé elnyomorgatta a laprugókat amik tartják pozícióban a fogakat.
Ezután már csak a biztonsági sapka tartotta a helyén,nem folyt de baszta a csőrömet.
Kikeres,husaszataszemét egy 2 centis csövecske 25e+posta,no angliából bontva megvolt 5e-ért.
J csak szar volt mert a préselés mentén ereszt mindkét fele...............bedurvultam és a bontottat levágva a héfalnál rápréseltettem új csővel,minden fasza műkszik tart mint atom de nem az a gyári pozícióba hajtott védőharisnyás darab és az nem tetszik,legyen gyári.
Hugom usákban volt 6e-ért lőtem onnan egyet nem kell postát fizetni meg ilyenek.................na megjött..............és ebben is forognak a csatlakozók a csövön.....................
Rátettem a motorra,tank félre,toldóval be de le van merülve az akku.
Így töltöm és reménykedem hogy tartja a nyomást...................ha nem vehetek egy új gyárit....................még a tükrök fémelemei leszenek szinterezve,a tankot meg kell oldani matricázás ügyileg és kész is vagyok.
Én bele se kezdtem..............inkább szopok egy benzincsővel de jókat ám.
Amúgy a motorozzra simán,mi van ott?
Motorozz.hu-ra én regisztrálni se tudok, jelszót kérni se.