De mlgis elég......és azért mert ez is egyfajta vakítgatás mert hát az első nagyobb fékezésnél vagy csak megtesz az ember párszáz km-t és bővel leszed és felvesz a gumi annyit, hogy elmászik a centrír. Magamnak ugyan van kézi centrírozóm, de nem nagyon használom, mostanában vennék gumisgépet és ahhoz csinálnék kézi centrírozót amibe kisautó felnit is be tudok fogni, majd meglátom, de én nem vagyok oda a centrírért.
nem szép de ha a tengely vízszintes lényegileg tök mindegy azért ha nem ez lesz az első cucc amit heggesztesz egy egyenes felületen rakod össze használsz derékszöget szerintem sikerülni fog
hát nem is kell tizedmilli ha a kerék nem pont függőlegesen áll nem fog elfordulni ? dehogynem de akár 4 kis csavaros lábat lehet rakni a talpra és beállítani fix vízszintre a tengelyt
Sima kézi flexel pont ugyanakkorára vágni a két oldalt picit nehéz,a hegesztés is elhúzhatja,ha nem fontos hogy tizedmiliméterre egy vonalban fusson 90 fokban elvágólag és a tengely is csúcsszinten legyen párhuzamos az alappal akkor nem gond.
mert mi abban a gáz? egy esztergányos leszúrja a tengelyt meg a 2 kúpot és kalap .... mondjuk nem árt ha a lehető legvastagabb... az állványon 4 db 608-as csapágy annak 8 mm a belseje fúrás heggesztés és kész de azért ne felejtsük el hogy a statikus centírozó nem olyan fíííínom mint a dinamikus
Akkor olyat kell venni. Én még a garázyba se engedek be olyan motort amin az van. Van 2009es conti roadattackom, szinte új, nem érdekel kicsi pénzért ? :D
De ha jó az is...........
Akkor lomolok valami anyagot és kardki-kard.
3...
2...
1...