Nákunk egyelőre nem is akar elolvadni. Tegnap is egész nap 0 fok fölött volt nem sokkal, de az utca tiszta jég és ráadásul vizes. Sztem ez nem olvad el holnapig, pedig szombaton veretnék egyet valamerre.
Olyan köd van hogy az orromig nem látok és fel kell sózni a kiállót hogy feljussak kocsival rajta,erre még jön 1 fok pluszba.
Asszem beindítom a hondát.....................vagy mégse?
A pénz nélkül építés szerintem végül többe tud lenni, mintha veszel kintről egy viszonylag jó gixer 600-750-stb gépet rendszám nélkül sváboktól, aztán az lehet alap a hegesztgetéshez.
Penz nelkul semmibol semmit.
Ha tenyleg komoly a szandek fiatalabbat keress.
Az is komoly idom munkaba fog kerülni hogy feltegyek egy radialis felso munkahengert.
Mar ha a cel a rombolas nelkuli munka.
Ha jo a beteg szeleteles lehet likvidalni a muszerfalat tarto muanyagostol es a belso boritast a fejidomon.
Az elejebe meg belefaraghatom epp a munkanelkuli daytona teleszkopokat,hatra meg valami combosabb gatlot.
De ez is onmagaban elvisz annyit amit ha hozzacsapom a beker arat a lomnak lehetne egy k4 gixxert venni.
Igy marad az hogy felujittatom a hatso gatlot,kedvellek matekolok egy nagyobb felso hagyonanyos munkahengert,rozsdamentsitem az elso telokat kap fincsi brembo betetet es hajra.Komolyabb mutetekre csak a masik motor csereje utani sokk kiheverese utan lesz.
Most épp a miből építsünk -pénz nélkül- pályamotort dolgokat olvasgatom, és számos figura előnyben részesíti az F2-t az F3 hoz, ha egy hobbi jellegű részert akar,
mert valamivel könnyebb, egyszerűbb alakítani a ram-air Laokón csoport nélkül, egyszerűbb és sokkal kedvezőbb vad fékeket rátenni, mert az fix rotoros.
Komoly veretéshez meg úgyis futómű átszelepelés meg hasonló is kell.
Nekem kanyarodni mindig jo volt f4el a bandit utan,sot fordulaton furgebbnek ereztem a banditnal,viszont az elso fekje eleg butacska,futomure nekem tetszik,selymes blokkja hangra is alomszeru.
Ha ataae olyan mint minden f4 akkor gaz van mert az egy busz nekem,at f3 konnyedebb ket fokkal,vagy csak nem szoktam meg azt hogy kanyarodashoz le kell rangatnom ezeket a japokat testcsellel.
Streetnel kicsi nyomas a labtarton fel kis nyomas a kormanyon es csinal mindent mint a parancsolat.
A regin meg harcokok,f3 szerintem a 160 as gumi miatt jobb.
Anno tesztnap,Mecsekben felfele,2013-as gixer 1000,nagyon feszesre allitva a hatso rugozas,minden forduloban keresztbe pattog,lefuzom a kanyarkombinaciot csak igy lazaban,hogy az uton maradjak,felegyenesedem a kanyar vegen,rapillantok az orara 170,110-120-nal tobbre nem tippeltem volna........na itt konyveltem el magamban,hogy ez nem nekem valo....
Ez a baj a gixerekkel, hogy normálisan képtelenség közlekedni velük. Mikor mentem ilyenekkel, mindig meglepődtem, hogy 160 körül kezd helyére kerülni az üléspozíció,
de persze felette sem kell kepeszteni, hogy rajtamaradj.
Asszem beindítom a hondát.....................vagy mégse?
Ha tenyleg komoly a szandek fiatalabbat keress.
Az is komoly idom munkaba fog kerülni hogy feltegyek egy radialis felso munkahengert.
Mar ha a cel a rombolas nelkuli munka.
Ha jo a beteg szeleteles lehet likvidalni a muszerfalat tarto muanyagostol es a belso boritast a fejidomon.
Az elejebe meg belefaraghatom epp a munkanelkuli daytona teleszkopokat,hatra meg valami combosabb gatlot.
De ez is onmagaban elvisz annyit amit ha hozzacsapom a beker arat a lomnak lehetne egy k4 gixxert venni.
Igy marad az hogy felujittatom a hatso gatlot,kedvellek matekolok egy nagyobb felso hagyonanyos munkahengert,rozsdamentsitem az elso telokat kap fincsi brembo betetet es hajra.Komolyabb mutetekre csak a masik motor csereje utani sokk kiheverese utan lesz.
mert valamivel könnyebb, egyszerűbb alakítani a ram-air Laokón csoport nélkül, egyszerűbb és sokkal kedvezőbb vad fékeket rátenni, mert az fix rotoros.
Komoly veretéshez meg úgyis futómű átszelepelés meg hasonló is kell.
Streetnel kicsi nyomas a labtarton fel kis nyomas a kormanyon es csinal mindent mint a parancsolat.
A regin meg harcokok,f3 szerintem a 160 as gumi miatt jobb.
Palyazni mesz vele? A barkassal nem is mesz iden?
Legalább végig tudom mi különbség van régi és új közt.
Amúgy ez a szezon hondás lesz végig.
És öregszaga van.
ha letüsszentem a jobbos idomot pirosra egész hecig lesz jobbról is.
de persze felette sem kell kepeszteni, hogy rajtamaradj.