van nálam egy 2001-es 600 S-s Bandit. Az első kerék gumicserés volt, majd miután vissza szerettem volna rakni a kereket, akkor észrevettem, hogy menet irány szerinti jobb oldali fékből kiesett a betét a kisebbik, mely közvetlenül érintkezik a fékdugattyúkkal. Robbantott ábrákat megnéztem, úgy néz ki, hogy minden a helyén. A betétek már eléggé vékonykák. Ilyen esetben előfordulhat, hogy kiesik a betét?! Azt vettem még észre, hogy szintén a menet irány szerinti jobb oldalon a tárcsa és a telószár közötti rész szemmel láthatóan nagyobb mint a bal oldalon. Megnéztem az 1200-es banditomon, azon a féktárcsák és a telószárak közötti rész ugyanakkora. 600-as Bandittal rendelkező kollégák légy szíves segítsetek ki, hogy ez gyárilag ilyen?
Köszönöm!
Gyárilag is ezzel jött ki. 7000az órában, majd megnézegeted, szerintem hihető de ha tekertek is eajta akkor sem sokat. Sehol semmi kopas, gyari lancszett olyan mintha uj lenne, fekbetetek is szinte ujak.
Hallgasd meg az Akrapoviccal. Fonetikus orgazmus. Amikor tavaly a túrán két arc ilyennel jött és mellettem csapattak, azonnal eldöntöttem, hogy nem ilyen kell
van nálam egy 2001-es 600 S-s Bandit. Az első kerék gumicserés volt, majd miután vissza szerettem volna rakni a kereket, akkor észrevettem, hogy menet irány szerinti jobb oldali fékből kiesett a betét a kisebbik, mely közvetlenül érintkezik a fékdugattyúkkal. Robbantott ábrákat megnéztem, úgy néz ki, hogy minden a helyén. A betétek már eléggé vékonykák. Ilyen esetben előfordulhat, hogy kiesik a betét?! Azt vettem még észre, hogy szintén a menet irány szerinti jobb oldalon a tárcsa és a telószár közötti rész szemmel láthatóan nagyobb mint a bal oldalon. Megnéztem az 1200-es banditomon, azon a féktárcsák és a telószárak közötti rész ugyanakkora. 600-as Bandittal rendelkező kollégák légy szíves segítsetek ki, hogy ez gyárilag ilyen?
Köszönöm!
Bejövős.