"SANYI HOGY HA KIPUT ÉS SPORT SZÜRÖT CSERÉLNEK AKKOR VISSZONT MÁR KELL SZINKRONIZÁLNI .....
SZERINTEM NEM "
Ezt írtam: "A szinkron máshoz kell, azt 12 ezrenként elvileg meg kéne ejteni."............tehát máshoz kell nem a karburáláshoz (illetve annak is része, de nem az)
hát ja pedig nem is
egyszo mint száz ha egy kurva dobot cserélek és valaki vagy valami szerelö azt mondja majd ö jol be szinkronizálja a vasat .. akor vagy hot hülye hozzá vagy át akkar baszni ..
az nem szinkron hogy egy nyitotabb lésszüröhöz fuvokázom a karbit vagy egy inyektoros gépen fel tekerem a bi -pass szelepet esetleg egy karbis gépen ketövel lejebb teszem a zéger gyürüt a subert tün .. ez a karburátor részterlelési tartományának meg változtatása egy nyitotabb bobot még a motor el visel csak lesz benne juk de hamár nyitot szürö van és nyitot dob akkot álltalában dusitani kell ha tovább hegyezük a dolgot akor meg több töltés ami azt .. jelenti hogy hegyesebb vezérmü hogy jobban nyison a szelep és jobban tudjon üriteni
ha még tovább hegyezük
ez mind mind sok sok benzinbe kerül
szerény véleményem egy normál motorhoz normál felhasználonak csak káros a nyitottt kipu és a sport szürő valojábban semmi elönye ha nincs
ha nincs hozzá hangolva a karbi vagy az inyektor semivel nem jobb a gáz reakcio nincs több erő és még a nyomaték is esik ha viszont át van fuvokázva akkor a fogyasztás is el ugrik .. IGAZ sokal ütösebb lesz a vas ..
de mint mondtam ez nem szinkron
én nem fékpadoztam de a sufnituningos dobokat lassan le kellene fényképezzem habár túl sok értelme nincs mert sokaknak bejön még a flextuningon átesett rövidített facsavarral összekókányolt dob is .... ha meg azt mondom ez egy fos akkor én vagyok a gyökér
SZERINTEM NEM "
Ezt írtam: "A szinkron máshoz kell, azt 12 ezrenként elvileg meg kéne ejteni."............tehát máshoz kell nem a karburáláshoz (illetve annak is része, de nem az)
egyszo mint száz ha egy kurva dobot cserélek és valaki vagy valami szerelö azt mondja majd ö jol be szinkronizálja a vasat .. akor vagy hot hülye hozzá vagy át akkar baszni ..
az nem szinkron hogy egy nyitotabb lésszüröhöz fuvokázom a karbit vagy egy inyektoros gépen fel tekerem a bi -pass szelepet esetleg egy karbis gépen ketövel lejebb teszem a zéger gyürüt a subert tün .. ez a karburátor részterlelési tartományának meg változtatása egy nyitotabb bobot még a motor el visel csak lesz benne juk de hamár nyitot szürö van és nyitot dob akkot álltalában dusitani kell ha tovább hegyezük a dolgot akor meg több töltés ami azt .. jelenti hogy hegyesebb vezérmü hogy jobban nyison a szelep és jobban tudjon üriteni
ha még tovább hegyezük
ez mind mind sok sok benzinbe kerül
szerény véleményem egy normál motorhoz normál felhasználonak csak káros a nyitottt kipu és a sport szürő valojábban semmi elönye ha nincs
ha nincs hozzá hangolva a karbi vagy az inyektor semivel nem jobb a gáz reakcio nincs több erő és még a nyomaték is esik ha viszont át van fuvokázva akkor a fogyasztás is el ugrik .. IGAZ sokal ütösebb lesz a vas ..
de mint mondtam ez nem szinkron