na monitorszereljek már én is kicsit általában de nem mindig ha nyitottabb dobot teszünk fel szarabbul megy a motor de legalább idegesítőbb a hangja olyankor az ember megkérdezi a gazdáját és kipróbálja hogy megy hogy csak bizonyos fordulaton megy-e szarabbul vagy nagyrészén a skálának és ott dönti el hogy és hol dúsít most hogy fúvókacsere tűállítás vagy egyéb az motorfüggő na meg persze kipufogó függő .... és van az a helyzet mikor rávaló kipufogót vesz valaki és nem észlel semmi negatívumot és úgy marad minden ahogy volt , mert olyan is van hogy jóska összekendácsol valami dobot aztán a 400 as négyhengerestől az 900 -ig mindenre azt pakolják és mien jó az háát az esetek többségében nem
Én csak felhasználó vagyok (!) így nem értek hozzá, csak szerelőm kérdeztem ezzel kapcsolatban. Ha már egy katalizátort eltávolítunk már akkor is elszegényedhet a keverék és többet kíván. Ugye arról nem beszélve ha egyre nyitottabb lesz a rendszer (sportlégszűrő, sportdob, stb) akkor már át kell írni a vezérlő progiját is ha jól emlékszem ezt mondta nekem. Oszt ha nem így van majd jól megkiabáltok.
Oké.
Változik a hengerek töltötsége.....es a a te állításod szerint egy karbi szinkron. Kell
Ok pl az 1 henger töltötsége. 3 szor nagyobb lesz a 4 henger meg csak 2 szer. Ugyanakkor a kettes henger meg csak 20%kall javul. es akkor kell egy szinkron
Es akkor a te akinek iskolája van erröl. Majd szepen be tekergeted a pillangókat
Szerintem. A a a karbi pillangoi nem allitodnak el. Es. Egy sport szürötöl sová nyab lesz a keverék. Egy sport bobtol nem lehet soványabb se dúsabb csak a gazok ilyenkor vissza fele is áramlanak es meg gyorsutják a ki ürölést ezzel nyomaték vesztés jár ..
Ilyenkor soha nem a szinkron csavarokat tekergetjük. Hanem dusitunk.
Én amikor a dobot feltettem akkor is kellett, utólagosan került bele a sportszűrő, akkor is kérte a beállításokat ahhoz, hogy tökéletes legyen.
Motorozható volt de, nem úgy muzsikált mint most.
De van akinek úgy is megfelel.
Figyi, ha csak sportszurot teszel bele, vagy csak egy sportdobot akkor nem valtozhat a hengerek toltottsege amit egy szonkronnal javitasz ? Na ugye hogy valtozhat es esetleg egy szinkront is kerhet csak a dob csere.
HÁT KAMPIM ,, HOGY A KI HOZZAM EZT ABANDÁT ÉS HOGY NE TERJESZÉTEK AZ ÉTERBE A NAGYOBBNÁL NAGYOBB HÜLYESÉGEKET ÉS EZ MOST PONT NEM NEKED SZOL BAÁTOM
ELÖSZÖL IS AZT MONDTA A TAG A KIPUFOGOJÁT SZINKRONIZÁLTÁK .. A NAGY BARMA
AZTÁN ITT VAN A MÉG JOBB
SANYI HOGY HA KIPUT ÉS SPORT SZÜRÖT CSERÉLNEK AKKOR VISSZONT MÁR KELL SZINKRONIZÁLNI .....
SZERINTEM NEM
SZINKRONIZÁLNI A 4 HENGER KOPOTSÁGÁNAK MEG FELELÖEN A NÉGY KARBURÁTOR PILLANGÓ SZELEPEINEK HELZETÉT KELL ÁLLITANI A 3 DB CSAVARAL
EZ A KARBI SZINKRON
HA KIPUFOGOT ... VAGY SPORT SZÜRÖT TESZÜNK FELL AKOR NEM SZINKRONIZÁLUNK HANEM
HANEM ÁT FUVOKÁZUK A KARBURÁTORT VAGY A RÉSZ TERHELÉSI TARTOMÁNYBAN DUSITUNK ,, VAGY SOVÁNYITUNK AMI AZT JELENTI HOGY A TŰ HELYZETTÉT VÁLTOZTATJUK A KELYELY CSŐBEN .. ESETLEG HA SZÜKSÉGES A PILOT RENDSZERT DUSITJUK VAGY SOVÁNITJUK FÚVOKA CSERÉVEL
SZOVAL ÜZENEM A NAGY TUDÁSU MONITOR SZERELÖKNEK NEM KÉNE TELE SZORNI BAROMSÁGOKAL A NETETT
UGYAN AZ MINT AMULTKORI TÉMA UGYAN AZON JÁRMŰ A COMANDERTŐL ERÖSEBB LESZ ÉS MÉG KEVESEBBET IS FOGYASZT
Nem bírja a gyári?! Nekem most már 7 éves lesz a gyári Yuasa benne, remélem ezt a szezont is elviszi még. Tudtommal ugyanazzal a Yuasa-val szerelik mindet.
Aki mindenhez ért, az semmihez nem ért!!!