A GS-hez 10-120 Ah-s töltőt vettem, mivel 11Ah-s akksija volt. Fel sem merült bennem, hogy a 650-hez nem lesz jó. Elmúlt 3 éves, menetrendszerűen kezd döglődni az akksi (egyik sem bírt sokkal többet 3 évnél, főleg nem a gyári), na mondom feltöltöm, erre látom, hogy 8Ah-s Vehetek új töltőt
nebulo vagyok meg szeretném kérdezni hogy szinkronizálják a kipufogot.... másik kérdésem .. ha sport dob kerül fell és még a szüröt is ki cseréljük sportra a karburátoron tekergetni kell a szinkron csavarokat .. és akkor jol be van szinkronizálva
Ha csak a dob lesz cserélve és a légszűrő nem akkor még elviseli a gép, nyilván jobb lenne hozzá karburálni, de ha ez kimarad akkor még tudod használni, gond akkor lenne (dadog, kihagy, stb.) ha sportszűrőt is tennél bele.
Én fogalmaztam rosszul, lehet.
Szerintem megéri, sokkal egyenletesebben, szebben fog járni.