Asszem a választ le is írtad Magad.
Azért lenne jobb, mert aki tud motorozni még az sem tudja kihasználni a 400-600 motorokat a magyar utakon biztonságosan. És sajnos a nagyobbakkal meg rengeteg olyan is megy, aki még egy 250-es ETZ-t sem tudna kimotorozni. Na ők szépen húzzák egyenesben, aztán vagy beveszik a kanyart vagy nem, lelépnek eléjük vagy megállnak vagy nem.
Sztem a kanyarsebesség a nagymotorokkal sem jobb, mint a 600-asokkal (bizonyítja ezt számos teszt és a gyakorlat is). Mi marad hát? Az, hogy az egyenesekben húzatják őket irgalmatlan sebességgel (amin az össz utat nézve ált. 100 km-en kb. 5-15 percet lehet nyerni). A magyar utak pedig erre nem alkalmasak sajnos...
A fénykép alapján nagyon szép állapotban van. Remélem valóban olyan is. Biztos, hogy öröm lesz vele motorozni, csak nézd át jól, mikor veszed. Azért sem árt, hogy tudd, mit kell esetleg felújítani rajta.
Többieknek!!!
Nem minden használt motor szar ám!!!!Az csak és kizárólag a gazdájától függ!!Haverom zx4 Kawáját például nyugodtan meg lehetne venni, többet ér, mint bármi használt kereskedésből. Mondjuk nem is adja el.....
Az én 400asomba 14 000 volt mikor vettem, és 94es!
Amugy belpiacosnál a km számlálo csak arra jó hogy te is át tudod baszni akinek el fogod adni hogy hüde fúde milyen keveset mentél vele! Meg szerinte m az óra ugyis egy másik motorrol lett felrakva, és még visza is lett pörgetve... szoval annak ne higyj. legyen jo motorikusan és kész! Lehet valamibe 5000 km is ha széthullik alattad meg 70000 ha tök megbizható!
Hi.
Hát engem nem zavar hogy 10000-et forog 100-nál, sőt, inkább teccik mert akkor van csak igazán jó hangja.Meg szerintem lehet ezt a gépet is kimélni szoval nem vészes.A gyors kifingásrol meg annyit hogy nézzetek meg egy kawa zxr 250-est hogy milyen gyorsaan szét lehet hajtani meg egy 250-es banditot és meglátjuk melyik szaródik el hamarabb! Azt meg nem hinném hogy van benne össz vissz 13 ezer kilcsi és egyböl le is fog halni.Pár évig tuti bírja, csak rendesen gondozni kell és kész.Külömben meg nem feltétlenül 600 meg nagyobb gépekhez kell mérni, inkább mérjétek 400-as társához és meglátjátok hogy azért nem is olyna gyenge a 250-se mint aminek itt mindenki mondja!
De ha valakinek van bármilyen tapasztalata 250-es bandittal az légyszi ossza meg velünk mert sztem nekem tapasztalatom már csak jövőre lessz.
(ő lessz a kiszemelt áldozat)
Ha mindenki kisebb motorral járna az miért is lenne jobb?
A megszorongatáshoz: Volt egykis guriga 1 hete. 1 600as+ 2 1.2-es Bandit, egy Haya,meg egy cb400 hyper vtec. Voltak a vége felé tempós részek, de a honda sehol nem maradt el a kanyarokat kivéve, de arról ugye nem a motor tehet. Én is láttam pár kisbanditos videót, biztos volna, aki simán lenyomna vele a kanyargós úton. 2 hátránya van: korán kifingik egy 600 v 1.2-höz képest, és "menekülni" gázos helyzetből csak fékkel tudsz, gázzal nem.
Az csak személyes hülyeségem, h megőrülnék egy olyan motoron, ami 100-nál 10 ezret forog..
Nincs is vele semmi gáz, csak figyelni kell rá, mikor veszed, hogy minden rendben legyen. Jobb lenne, ha mindenki egy kategóriával kisebb motorral járna, mint most...Magyar úton elég lenne max. 600 ccm
Hát én nem tiltakozok, csak olyna embertől veszem akiben megbízok.Ő nem is használta sokat, úgy vette hogy volt benne 12 fél ezer kilcsi, molst van benne 13.Van melette még 3 motorja szoval tényleg nem használta sokat.Nagyon igényes, és az itt az oldalon fellelt videók alapján ez a 250-es bandit igen is hogy erős és jól gyorsul.Nem tom miért mondjátok gyengének mikor megy mint za állat.Nem kell 1000-esekhez hasonlítani.A 400-as és 600-as társait meg szerintem meg tudja szorongatni, nem megverni, ne értsetek félre, de azért ott van a toppon.Mert amikor láttam a vidibe hogy 140-ről még hogy húzott akkor egy kicsit leesett az állam hogy egy 250-es hogy tud így menni.Nekem teccik és kezdő, tanuló mocinak nagyon franyós.Majd vasárnap ha haza lett hozva teszek fel rolla fényképet meg lehet videót is.
Azért köszi mindenkinek a segítséget.
Hi all
Van, aki kézzel-lábbal tiltakozik az ellen, hogy segítsenek neki....
Azért remélem tényleg jó vásárt csinálsz, és frankó lesz a gép!!!Nagyon figyelj oda vásárlásnál!!!!Sok sikert!!!
Úgy néz ki inkább maradok a 250-es banditnál.26-án megyek érte.Nem szeretnék egyből 400-asal kezdeni mert nagyon sok az, még a 250-es Bandit is erős szerintem, de persze nem kell még 600-asokhoz se hasonlítgatni.Tavasszal majd én is rakok fel vidit rolla, meg szerintem ha hazahoztam és valakit érdekel a hangja akkor arrol is rakok fel egy kis videot!
Széles utat mindenkinek és kihasználni ám az utolsó "jó" időket ebben az évban!
Hy! Na ez már szimpatikusabb vélemény! Az az igazság hogy hét közben pesten vagyok és nem vagyok msn közelben! "94-es évjárat ha valami konkréttabra vagy kíváncsi akkor írj mailt!Üdv
Jah hogy így néz ki! Hát a neten semmi ilyesmi nem volt szoval most kérek elnézést mert ez tényleg gyönyörű.Msn címed van? Ha van légyszi dobj meg vele és azon beszélünk.Kezd érdekelni komolyan mondom.
Azért ha tudsz ide is írhatsz rolla egy-két adatot.Főleg az évjárat érdekel. (én 92-93 ra tippelek )
Nem gond mindenkinek más tetszik!Egyébként neten tényleg elég szar képek vannak de eddig aki látta élőbe MINDENKI azt mondta hogy szebb mint a bandit mert bátyámnak is banditja volt!
Jha és még itt szeretném tisztázni hogy a "szar"-t nem úgy értem hogy az a moci rossz csak az én ízlésemnek nem felel meg.De hát ez ilyen ízlések és pofonok.Azért ha van kedved betehetsz egy képet rolla mert a neten tök szar képek vannak de tényleg.Ha a képeden teccene akkor meg sorry.
Hi.Hát nem tom, ez a GSX-f eléggé "szarul" néz ki.Bocsi, nem bántásképpen mondom meg nem tom hogy a tiéd hogy is néz ki de kerestem pár képet és eggyik se volt az igazi.Nem hinném hogy megbánom a 250-es banditot hiszen nem sokkal gyengébb mint egy 400-as, viszont nagyon szép, főleg a hangja, nah az tényleg nagyon ottvan.Megunni meg nem hinném hogy motort meg lehet, nekem nem arra kell hogy 200-al szálguldozzak.Eleinte tanulgatni, majd egy kicsitkésőbb ha lessz lóvé streetfighterre lessz átalakítva hogy mutatványozzak én is eggyet-kettőt.Ha nem akkor sincs baj, várokba nagyon kira gép és túrára is bármikor el lehet szerintem menni vele.Szoval nem leszs ebböl gond.Inkább ha valakinek valami tapasztalata van roll aazt szívesen meghalgatnám.Főleg hogy mire kell odafigyelni.Na meg elfogadnék egy-két hasznos tanácsot is a téli tárolásrol.
Eőre is köcce
Hát ez tényleg ciki, h A korlátozottal nem lehet 400 Banditot vezetni.
DE!!!
Szerintem ebben az esetben inkább hajtsál egy 250-es ETZ-t 1 vagy 2 évig, vizsgázz korlátlanra, és utána vegyl egy 400, vagy 600 Banditot!!!Komolyan!
A 250-es Banditon olyan értékvesztést fogsz látni, hogy ihaj!!!Nem fogod tudni eladni, és két év múlva garantálom, hogy nagyobbra akarsz majd váltani!!!Addig az ETZ nem veszít sokat, sőt, és ráadásul, ha nem tudsz megszabadulni tőle, akkor sem sok pénz áll benne (max 100 ezer). Egy 250-es ETZ-n mindent meg lehet tanulni, amit egy 250-es Banditon meg tudnál. Utóbbi esetben sok pénzt fogsz veszíteni....
A kép nagyon szép, de sztem 250-es átalakítással ne pazarold az energiád, mert az is csak újabb pénzkidobás. Hidd el, nem akarok rosszat, de amire készülsz, az nem túl szerencsés anyagilag.
Sokkal több öröm fog érni, ha most egy kicsit türelmes vagy.
Azért lenne jobb, mert aki tud motorozni még az sem tudja kihasználni a 400-600 motorokat a magyar utakon biztonságosan. És sajnos a nagyobbakkal meg rengeteg olyan is megy, aki még egy 250-es ETZ-t sem tudna kimotorozni. Na ők szépen húzzák egyenesben, aztán vagy beveszik a kanyart vagy nem, lelépnek eléjük vagy megállnak vagy nem.
Sztem a kanyarsebesség a nagymotorokkal sem jobb, mint a 600-asokkal (bizonyítja ezt számos teszt és a gyakorlat is). Mi marad hát? Az, hogy az egyenesekben húzatják őket irgalmatlan sebességgel (amin az össz utat nézve ált. 100 km-en kb. 5-15 percet lehet nyerni). A magyar utak pedig erre nem alkalmasak sajnos...
Többieknek!!!
Nem minden használt motor szar ám!!!!Az csak és kizárólag a gazdájától függ!!Haverom zx4 Kawáját például nyugodtan meg lehetne venni, többet ér, mint bármi használt kereskedésből. Mondjuk nem is adja el.....
Amugy belpiacosnál a km számlálo csak arra jó hogy te is át tudod baszni akinek el fogod adni hogy hüde fúde milyen keveset mentél vele! Meg szerinte m az óra ugyis egy másik motorrol lett felrakva, és még visza is lett pörgetve... szoval annak ne higyj. legyen jo motorikusan és kész! Lehet valamibe 5000 km is ha széthullik alattad meg 70000 ha tök megbizható!
Hát engem nem zavar hogy 10000-et forog 100-nál, sőt, inkább teccik mert akkor van csak igazán jó hangja.Meg szerintem lehet ezt a gépet is kimélni szoval nem vészes.A gyors kifingásrol meg annyit hogy nézzetek meg egy kawa zxr 250-est hogy milyen gyorsaan szét lehet hajtani meg egy 250-es banditot és meglátjuk melyik szaródik el hamarabb! Azt meg nem hinném hogy van benne össz vissz 13 ezer kilcsi és egyböl le is fog halni.Pár évig tuti bírja, csak rendesen gondozni kell és kész.Külömben meg nem feltétlenül 600 meg nagyobb gépekhez kell mérni, inkább mérjétek 400-as társához és meglátjátok hogy azért nem is olyna gyenge a 250-se mint aminek itt mindenki mondja!
De ha valakinek van bármilyen tapasztalata 250-es bandittal az légyszi ossza meg velünk mert sztem nekem tapasztalatom már csak jövőre lessz.
(ő lessz a kiszemelt áldozat)
A megszorongatáshoz: Volt egykis guriga 1 hete. 1 600as+ 2 1.2-es Bandit, egy Haya,meg egy cb400 hyper vtec. Voltak a vége felé tempós részek, de a honda sehol nem maradt el a kanyarokat kivéve, de arról ugye nem a motor tehet. Én is láttam pár kisbanditos videót, biztos volna, aki simán lenyomna vele a kanyargós úton. 2 hátránya van: korán kifingik egy 600 v 1.2-höz képest, és "menekülni" gázos helyzetből csak fékkel tudsz, gázzal nem.
Az csak személyes hülyeségem, h megőrülnék egy olyan motoron, ami 100-nál 10 ezret forog..
Azért köszi mindenkinek a segítséget.
Hi all
Azért remélem tényleg jó vásárt csinálsz, és frankó lesz a gép!!!Nagyon figyelj oda vásárlásnál!!!!Sok sikert!!!
Széles utat mindenkinek és kihasználni ám az utolsó "jó" időket ebben az évban!
Azért ha tudsz ide is írhatsz rolla egy-két adatot.Főleg az évjárat érdekel. (én 92-93 ra tippelek )
Eőre is köcce
DE!!!
Szerintem ebben az esetben inkább hajtsál egy 250-es ETZ-t 1 vagy 2 évig, vizsgázz korlátlanra, és utána vegyl egy 400, vagy 600 Banditot!!!Komolyan!
A 250-es Banditon olyan értékvesztést fogsz látni, hogy ihaj!!!Nem fogod tudni eladni, és két év múlva garantálom, hogy nagyobbra akarsz majd váltani!!!Addig az ETZ nem veszít sokat, sőt, és ráadásul, ha nem tudsz megszabadulni tőle, akkor sem sok pénz áll benne (max 100 ezer). Egy 250-es ETZ-n mindent meg lehet tanulni, amit egy 250-es Banditon meg tudnál. Utóbbi esetben sok pénzt fogsz veszíteni....
A kép nagyon szép, de sztem 250-es átalakítással ne pazarold az energiád, mert az is csak újabb pénzkidobás. Hidd el, nem akarok rosszat, de amire készülsz, az nem túl szerencsés anyagilag.
Sokkal több öröm fog érni, ha most egy kicsit türelmes vagy.